Değerli forum üyeleri merhaba ekim 2019 da millenicom özgürüm paketi ile millenicom macerama başladım, binamda 75mbps vdsl var 5 aralıkta ben neden daha hızlı internet kullanmıyorumki diyip prestij paketine geçmeye karar verdim . Kullandığım süre boyunca 35mbps nin yeterli olduğunu fark edip eski pakete dönmeye karar verdim işte sorunlarda bundan sonra başladı 30 30 ocak ta whatsapp üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşıp alt pakete geçmek istediğimi söyleyince müşteri hizmetleri bana alt pakete geçiş yapamıycağımı söyledi , bende müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım müşteri hizmetlerinin verdiği cevapla birlikte kafamdan aşşağı kaynar sular döküldü . verdiği cevap 2022 yılına kadar taahhütolduğu bu yüzden paket değişikliği yapamıycağımı söyledi mevcut özgürüm paketi halihazırda taahütsüz prestij paketi de taahhütsüz bana 2 yıl taahütü kim neye göre veriyor ? müşteri hizmetlerine durumu anlattım kendileri bana geri dönüş yapılacağını söyledi kimsede aramadı hala bekliyorum
Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinden iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme