Yüzbaşı
19 Ağustos 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 93 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Değerli forum üyeleri merhaba ekim 2019 da millenicom özgürüm paketi ile millenicom macerama başladım, binamda 75mbps vdsl var 5 aralıkta ben neden daha hızlı internet kullanmıyorumki diyip prestij paketine geçmeye karar verdim . Kullandığım süre boyunca 35mbps nin yeterli olduğunu fark edip eski pakete dönmeye karar verdim işte sorunlarda bundan sonra başladı 30
30 ocak ta whatsapp üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşıp alt pakete geçmek istediğimi söyleyince müşteri hizmetleri bana alt pakete geçiş yapamıycağımı söyledi , bende müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım müşteri hizmetlerinin verdiği cevapla birlikte kafamdan aşşağı kaynar sular döküldü . verdiği cevap 2022 yılına kadar taahhütolduğu bu yüzden paket değişikliği yapamıycağımı söyledi mevcut özgürüm paketi halihazırda taahütsüz prestij paketi de taahhütsüz bana 2 yıl taahütü kim neye göre veriyor ? müşteri hizmetlerine durumu anlattım kendileri bana geri dönüş yapılacağını söyledi kimsede aramadı hala bekliyorum
Hakkında
Konum: Kırklareli
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 304
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 484
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 7)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 588 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.