Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (863. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: westergate Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 11 Misafir (3 Mobil) - 9 Masaüstü3 Mobil
5 sn
26.663
Cevap
428
Favori
1.076.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 861862863864865
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt

    Uzaktaki cihazlar için risk barındıran harekettir. Bağlantı gelmezse, lokal olarak yakınına gittiğinizde ancak kurtarırsınız.

    Ya da Fail-Safe açın. Bağltnı gelmezse ve siz ayarı son kez kaydet demezseniz eski ayara geri döner.

  • KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri

    Dslam 88'e kitlenmiş,snr düşürsemde üstüne çıkmıyor hız,snr düşürmenin bana bir getirisi olmiycak bu durumda herhalde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Uzaktan çok kurcalıyor um,snr 2 yede alsam bağlantı kurabiliyor,kopmuyor Allah'tan,en kötü haftasonu yazlığa gittiğimde bağlantı sağlarım koparsaKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt
    FEC ve CRC hatalarını görmek için browser eklentisi şart değil.
    - Modemin default adresini değiştirmedi ve aynı ağdaysanız:
    quote:

    192.168.1.1/a


    - Uzakta ve KeenDNS hesabınız mevcut ise:
    domain linkiniz/a
    (örn)
    quote:

    falanca.keenetic.link/a


    yazıp Enter'layın. Gelen Command satırına aşağıdaki komutu kopyalayıp yapıştırın ve Send request'e basın:

    quote:

    more proc:/driver/ensoc_dsl/dsl_stats

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Keendns hesabı nasıl oluşturuluyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt
    Uzaktan kurcaladığınıza göre KeenDNS hesabınız vardır diye düşünüyordum. Siz mobil uygulama aracılığı ile mi uzaktan müdahale ediyorsunuz?

    Mobil uygulamada Ağ kuralları başlığı altında var (beta tester olarak mobil uygulamanın beta sürümünü kullanıyorum, normal sürümde de var mıdır emin değilim)
    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri

    Web arayüzünde ise Ağ Kuralları/Domain Adı altında var, ordan oluşturuyorsunuz. Ağda çalışan web uygulamaları için örn. Transmission istemcisini 3. parti uygulamalar ile uzaktan yönetim için alt domainler oluşturabilirsiniz:
    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Evet mobil app üzerinden.

    Bende keendns yok baktım mobil uygulamaya,beta sürümde var herhalde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SL Durum ve İstatistikleriDSL Bağlantısı:BağlıVeri Gönderme Hızı(Kb/s):8191Veri Alma Hızı(Kb/s):80878Mod:VDSL2Gelen Veri Hattı Zayıflaması (dB):0.0Giden Veri Hattı Zayıflaması (dB):0.0Gelen CRC hataları:181Giden CRC hataları:0


    crc den bahsedince arayüzde bunu buldum 181 olan sayı ne anlama geliyor internette hiç sorun yaşamadım kopma vs

  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt
    Sizin gibi modem/router'ı yazlık gibi uzak mekanda kurulu olanların KeenDNS hizmetini mutlaka kullanması gerekir. Mobil uygulama ile çoğu işi kısayoldan pratik halledebilsekde bazen web arayüz gibi geniş hakimiyetin ihtiyaç duyulduğu durumlar söz konusu olabiliyor. Ayrıca modem/router'a bağlayacağınız HDD'e bulut depolama olarak heryerden ulaşabilirsiniz, paylaşabilirsiniz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mvnmt35 kullanıcısına yanıt
    Yazılar birbirine girmiş olsada 181 ile gelen CRC hatalarını göstermiş olduğu anlaşılıyor.
    Benim anladığım kadarı ile (daha iyi bilen biri varsa yanlışlarımı düzeltsin lütfen)
    FEC düzeltilmiş, CRC ise düzeltilememiş hatalı veri paketleri. Bu hatalı paketler hem indirirken hem de yüklerken söz konusu. İndirirken düzeltilemeyen 181 paket varmış yani. Bu ne kadar sürede oluştu bilmek lazım. Modemi kapatıp açma, yeniden başlatma veya hattın kopup yeniden bağlanması ile sıfırlanır. Bu az bir sayı, bununla hattın kopması söz konusu olamaz. Onbinlerce olması lazım ki kopsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    sorun yoktur o zaman modem hiç kapanmıyor bizde 20 gündür kullanıyorum rahat 16-18 gündür modem açıktır

  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Haftasonu gittiğimde acicam keendns'yi.bilmiyordumki ne işe yaradığını,app üzerinden herşeyi hallettigim için KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt
    KeenDNS ile ilgili şu linkte gerekli bilgiler mevcut ayrıca domain adı alırken size rehberlik edecektir 👍🏻...

    https://keenetic.link/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bir sorum olacak.


    keenetic hero dsl'ye (kn-2410) kablosuz olarak bağlı bir keentic buddy 4 (kn-3210-01tr) var.


    mevcut kn-3210-01tr güçlendiricisine, mesh olarak bir adet daha kn-3210-01tr kablosuz olarak bağlandığında, son güçlendiriciye ait lan hızında, "herhangi bir cihaz bağlı değilken" ne kadarlık bir kayıp olur?


    her bağlanan cihaz sonrasında gerçekleşecek olan kayıp ne kadar olur?  





    @KYTECHNGAMING

  • Son haftalarda sabah kalktığımda fark ediyorum ki internet anormal şekilde kısıntıya uğramış, hız olarak o kadar yavaş ki hız testi bile olmuyor.


    Kablolu, kablosuz fark etmiyor hepsinde aynı.


    Anca dsl bağlantısını açıp kapatınca düzeliyor.


    Sebebi ne olabilir?

  • -OFLU- kullanıcısına yanıt

    CRC birikmesi gibi izlenim veriyor.

    Hat istatistik ve CRC takip etmelisiniz.

    Hattan kaynaklı sorunlar nedeni ile yavaşlama oluyor olabilir.


    Fiziksel sorunların elemine edildiği düşünülüp hala devam ediyorsa günlük yeniden başlat yaparak bu durumu azaltabilirsiniz.

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    Sadece beni etikletleyerek (gecenin bir vakti, bu etiketlemenin ileti olarak telefonda uykudan uyandırmasını bile düşünmek....) sorularınızın nedenlerini de merak etmekteyim. Forumun diğer taraflarındaki yazılarınız ve bu tür konularda bilginiz yada araştırma sonuçlarınızı gözlemlemekteyiz. Sorunuzu ortak olarak iletmenizi rica ederim. Keza ben bir yetkili değil, burada öncelikli olarak bir kullanıcı olarak bulunmaktayım.


    Açıkcası bu şekilde duruşlarınız ve daha önce bu tip sorularınıza (bu konu ya da başka konular) verdiğim cevaplara tekrar bir dönüş yapmamanız da bu düşüncemi desteklemektedir.


    Tekrarlamayı yaptığınız cihazdaki hız ne ise ona bağlantı yapılan sinyal seviyesi ve hız birimine göre kaybınız olur ya da olmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 5 Nisan 2023; 8:43:23 >
  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Modem ayarından mı kaynaklanıyor anlam veremedim.


    Sadece dsl bağlantısını yeniliyorum düzeliyor, modeme reset atmaya gerek kalmıyor.


    Bir yerlerde bir ayar yaptık sanki ama bakalım. Şimdi otomatik güncellemeyi kapattım onu deneyeceğim.


    Yukarıda Fail-Safe ayarından bahsetmişsiniz, güzel özellikmiş, carrier modelinde varsa tarif eder misiniz?

  • Sadece bağlantı yenileyi zamanlamak mümkün mü hiç denemedim.

    Bu yüzden şu anda modemi yeniden başlatma seçeneğini tavsiye etmekteyiz


    Oto güncelleme ile alakalı değil durum

    Bu konu içerisinde hatta bir kaç mesaj yukarıya bakarsanız, crc hataları nasıl görülebilir yada hat istatiskleri neyi ifade eder @tayaydin kısa ve net bilgilerle bir başka forumdaşa açıklamıştır.


    Fail-safe tüm Keenetic'lerde güncel yazılım içerisinde bulunmaktadır.


    Sistem ayarları menüsü içinde görebilirsiniz.


    Ve ayrıca tüm burada yazılan cihaz içindeki ayarları, web arayüzünde aratarakta bulabiliyorsunuz. Hem arayüzdeki ilgili ayara gider hemde yine aramalar içerisinde bilgi sağlayacak Keenetic makalelerine bir tık ile gidebilirsiniz.

    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 5 Nisan 2023; 8:49:33 >




  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Yeniden başlatma yerine bu sorun neden oluyor onu bulmaya çalışacağım. crc hataları konusunu araştırayım biraz.


    Modemdeki arama alanın fail-safe yazdım ama bulamadı ne hikmetse, ondan dolayı sordum, güzel özellikmiş.


    Teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: önceki 861862863864865
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.