selamlar , Hero modelini almak istiyorum fakat şuan satışta olan bir yer bulamadım. stok problemi mi var. Bilen var mı ? |
KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (845. sayfa)





-
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/155032719
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tahmini Çarşamba günü itibari ile gönderim sağlayabilirim.
Sınırlı stok girişi yapılıyor şu anda.
İletişim için özel mesaj atabilirsiniz.
-
YENİ SÜRÜM ✅ KeeneticOS 4.0 Alpha 10 - 20.02.2023
Geliştirici Güncelleme Kanalında
-
Hocam merhaba. Herkese iyi akşamlar.
Pc'de cloudflare warp profili oluşturup wireguard üzerinden internete giriş yapıyorum ve iptv dahil hiçbir uygulama ve sitede sorun yaşamıyorum ama ben android box da warp kullanabilmek için Keenetic hero modemimde wireguard bileşeni kurup bu oluşturduğum warp profilini modem üzerinden aktif ettim. Ama bu sefer bütün sitelere girmesine rağmen iptv programlarının hiçbiri çalışmıyor. Aynı profil masaüstündeki uygulamada sorunsuz çalışırken, modem üzerinden aktif edince bazı site ve programlara engel koyuyor. Bunun sebebi nedir modem üzerindenki wireguard profiline ince ayar yapmak mı gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@<< PriSonerS >> yardımcı olacaktır.
-
Cloudflare Wireguard profili 2 şekilde oluşturulabiliyor. WARP olarak çalışan ve WARP olmadan VPN gibi çalışan. Ben de akşamları muslukları kıstıkları için Hero DSL üzerinden Wireguard profilimi çalıştırarak izleyebiliyorum. Yoksa 2 saniyede 1 buffering yapıp donmalar oluyor.
Bazı iptv sunucuları WARP olduğu zaman çalışmıyor. Diğer yöntemle WARP olmadan olan sorunsuz çalışıyor. Bilgisayarda 1.1.1.1 uygulamasında Cloudflare VPN'in WARP aktif ve pasif şekilde deneme yapın, göreceksiniz.
Bilgisayara 1.1.1.1 kurup oradaki lisans numaranız ile oluşturulan ve telefona kurulup oradaki lisans numarasını kullanarak oluşturulan profiller farklı oluyor. Alttaki test sayfasında telefondan oluşturulan profilde WARP PLUS yazar, bilgisayardan oluşturulanda WARP ON yazıyor. Telefonda kota olduğu için ben bilgisayardaki lisans numaramı kullanıyorum.
https://cloudflare.com/cdn-cgi/trace
Bağlıyken buradaki sayfadan durumunu kontrol edin, ona göre tekrar profil oluşturun.
Ayrıca Android için 1.1.1.1 uygulamasını indirip direkt olarak onu da çalıştırabilirsiniz.
Alternatif olarak Wireguard apk kurup profili ona da atabilirsiniz. Haliyle modem üzerinden aç kapat uğraşmazsınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 20 Şubat 2023; 23:53:10 >
-
Hocam ben ios üzerinden warp plus satın alıp onun seri numarasını pc deki 1.1.1.1 uygulamasına kopyalayıp öyle kullanıyorum. Ama benim sıkıntım şurada ben android boxda kullanmak istiyorum ve playstore da 1.1.1.1 uygulaması yok. Dışardan apk ile yükledim ama uygulama çalışmıyor sonra redditte falan okudum ki 1.1.1.1 yani warp android boxlarda çalışmıyormuş. Wireguard uygulaması mağazada var fakat oluşturduğum profili usb ile boxa atıp wireguard içersinde profili yükle dediğimde hata veriyor o da olmuyor. Tek çarem modem üzerinden wireguard çalıştırmak. Hatta keenetic arayüzde sadece tvbox için bağlantı kuralı oluşturdum sadece o cihaz warp üzerinden girebiliyor ağdaki diğer cihazlar normal bağlanıyor. Ama modemki wireguard sağlıklı çalışmıyor. Sorunu çözemiyorum. Mesela telefonda mobil veri açıkken wireguard warp aktif ediyorum iptv programlarım çalışıyor ( iptv smarters pro, xcıptv) sonra mobili kapatıp wifiye bağlanıyorum ( wireguard warpı modemde aktif bu sefer) yasaklı sitelere vb giriyor ama iptv programları çalışmıyor. Halbuki sorunsuz çalışan profil ile oluşturdum modemdekini de. Olayı çözemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Siz masaüstü uygulamasını sıfırdan kurup orada verdiği bedava lisans numarası ile yeni bir profil oluşturun. Bir de onunla deneyin. En azından sorun profil dosyasında mı(warp yada warp plus kaynaklı mı) onu görmüş olursunuz. Ben bedava lisans ile kullanabiliyorum.
Bende Android 9 ile çalışan bir tvbox var ve Playstore da 1.1.1.1 var. Sizin cihazınız eski bir sürüm kullanıyor olabilir mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende android 12 googlechremcast 4k var onda da 1.1.1.1 yok. Dışardan apk olarak yükledim ama bende de çalışmıyor maalesef.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar selamlar,
Mevcut adsl modemin kablosuz performansı çok kötü. Keenetic cihazla güçlendirmek istiyorum, Hopper alarak hem ileriye dönük de hareket ederim diyorum mantıklı mıdır?
Bir de halihazırda kullanınlan modemi brigde mode'a almak ile bridge mode'a almadan direkt lan kablosu ile kurulum yapmak arasında bir fark oluyor mu kurulumda acaba? Kullanımda dezavantaj yaratır mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 21 Şubat 2023; 11:17:10 > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 21 Şubat 2023; 11:30:26 >
-
Bridge mod'a almadığınızda çift NAT hatası oluşuyor. En iyi yöntem bridge mode'a alıp tüm işleri Keenetic'e devretmek.
-
Anladım hocam nat hataları vs. ile uğraşmak can sıkıcı olur. En iyisi Brigde moda giriyor mu diye bakayım modeme girmiyorsa direkt dsl destekli keenetic modellerine göz atarım.
-
Next playbox var android 10 yüklü uygulama mağazasında 1.1.1.1 yok maalesef. Apk yı kurunca da uygulama da vpn aktif olmuyor.
Dediğiniz gibi sıfırdan kurayım bir daha ama daha önce de yapmıştım olmamıştı, bir daha deneyeyim gene de. Teşekkürler yardımlarınız için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uygulama izinleri ile alakalı olabilir sorun yaşamadığım için sadece tahminde bulunuyorum.
Profil hala modemde tanımlı ise;
Profil ayarlarından eğer farklı ise alttaki değerleri değiştirin.
Adres: 172.16.0.2/32
MTU 1324 yada 1384 (standart 1280 olarak geliyor)
Çıkış noktası olarak engage.cloudflareclient.com:2408 yerine
162.159.192.1:2408
162.159.192.2:2408
162.159.192.3:2408
162.159.192.4:2408
162.159.192.5:2408 yazıp (1 tanesini) deneyebilirsiniz.
MTU değerleri için tablo;
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 21 Şubat 2023; 12:2:38 >
-
mh leri ile 02167093200 daha önce görüşmüştüm şimdi aranmıyor başka numaraları varmı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 21 Şubat 2023; 12:1:14 > -
Selamlar,
Yaklaşık 5-6 aydan beri Hero DSL ve Keenetic Extra kullanıyorum. Hizmet sağlayıcım ise TurkNet. Evimde 76mbps abonelik bulunuyor.
Hız testi yaptığımda download hızı 60-70 mbps seviyesine eriştikten sonra 2-3 sn içinde 4-5mbps ye iniyor ve sonrasında tekrar 60-70 mbps seviyelerine ulaşıyor. Test esnasında bu anlık iniş ve çıkış 1-2 defa oluyor. Bunun sebebi ne olabilir? Hız testi Bağlantım 5ghz üzerinden, modeme mesafem 3m civarındadır.
Teşekkürler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stat -- 21 Şubat 2023; 13:18:22 > -
Aranabiliyor.
-
Wifi ayarlarınızı gözden geçirin. Maksimum iletim açık ise kapatarak test edin. Test yaptığınız sunucuları farklı seçerekte deneyin. Ve yine başka cihazlarınızda da deneyerek kontrol edin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X