Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.664
Cevap
67
Favori
129.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Cok faydali bir konu olmus. Tesekkur ederim

  • fahri314 F kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Dilekçenizi yine de teslim etseydiniz keşke, sonuçta gelecek olan cevaba itiraz hakkı var.

  • Merhaba hocam, yeni bir eve taşındım, altyapı direkt yok olarak gözüküyor (sanıyorum ki saha dolabında bir sorun var, kendisi benim bir alt sokağımda zaten) TT ön başvuru alalım, 24 ay içinde bilgilendireceğiz diyor. Halihazırda evde, sokakta vb kullananlar var. TT’den ön başvuru yapmak istemedim zira GigaFiber gelecek, taahhüt vermek anlamsız olur diye düşündüm. Benim açık kapıdan başvurmam mantıklı olur mu sizce?


    Açtığım konu: https://forum.donanimhaber.com/tt-altyapisi-yok-ama-turknet-gigafiber-alanindayim--151342936


    @XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akzidenz -- 8 Aralık 2021; 15:18:14 >




  • Merhaba. Telekom sizden ön başvuru alıyor, onu ilgili birimler bir başka birime iletiyor ve diyor ki "bak burada talep var, ödenek çıkartır isen buraya yatırım yapmak istiyorum." Bu yüzden ön talep almak istiyorlar. Binanızda sadece size Gigafiber gelmeyecek, herkese gelecek ama herkes kullanmak istemeyebilir. Bu yüzden binanızda ortak dilekçe oluşturarak Telekom a altyapı talebi ile başvuru yaparsanız, Gigafiber tercih etmeyecek olanlar TT den veya diğer iss lerden hizmet alabilirler.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam binada Türk Telekom kutusu var, zaten binada internet kullananlar var. Yeni başvuru yapılamıyor, hem sadece benim binam değil, etrafımdaki sokaklar da aynı durumda. Port yok denilse yine anlayacağım ama direkt çalışma olduğunu söylüyorlar, tarife seçerek bir talep oluşturalım deniyor (ve size “magnet modem” verelim, 24 ay içinde de altyapı açılınca geri alırız diyorlar). kafam bayağı karıştı, taahhüt vermek kesinlikle istemiyorum, çünkü hem gigafiber gerçeği var hem de oyun vb oynamayacağım için ping ihtiyacım vb olmayacak, alternatif iss’leri değerlendirmek istiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yeterli port olmadığı için hizmet verilemiyormuş gibi geldi hocam bana. Bunun akıbetini öğrenmek için de başvurmak ve gelecek olan cevabı beklemek gerekir. Ön başvuru yapmanız hizmeti kabul ettiğiniz anlamına geliyor mu diye bir sorun dilerseniz. Ona göre karar verirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam, MH talep oluşturmak için özellikle ısrar edip çok şanslısınız size taahhütsüz magnet modem veriyoruz vs diyince biraz kıllandım ama tekrardan arayacağım.

  • Magnet almak zorunda değilsiniz, bunu belirtebilirsiniz. Sadece ön talep kaydı oluşturmak istiyorum diyebilirsiniz. Daha garanti olsun derseniz de TT ofisleri aracılığı ile ön talep oluşturabilirsiniz hem de port konusunda bilgi edinirsiniz.

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    İki alt sokağa bir hafta önce bir tane T7 konuldu. Gerçi o kabinden hizmet alıp almayacağımı dahi bilmiyorum. Bir gelişme olursa tekrardan yazarım  

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Dolabın üzerindeki saha kodu ile sizin binanızdaki veya direğinizdeki ankastre üzerinde yazan saha kodu birbiri ile eşleşiyor ise hizmet alabilirsiniz.


    ÖRNEK ŞEMA


    Ankastre

    123sd

    a4


    Saha dolabı

    123sd

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Binada ankastre kutusu yok hocam. İnternet kablosu direkt olarak elektrik panosuna giriyor.

    Birde ilçede birçok noktaya Tip-7 koymuşlar. Bugün başka bir noktada çalışma yapan görevli arkadaşlara 'bir ayı bulur mu?' diye sorduğumda tüm kabinlerin yılbaşından önce aktifleştirileceğini söyledi.

    İki hafta öncede telekom ile görüştüğümde en geç 2022 ilk çeyrek gibi adresime fiber/vdsl sağlanacağını söylemişlerdi.

    İlginiz için teşekkür ederim. Umarım kısa bir sürede mutlu bir sona ulaşırım  

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. İlgili elektrik panosuna gelen kablonun bağlı olduğu bir kutu ve üzerinde herhangi bir kod yok mu?


    Rica ederim hocam ne demek :)

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Şimdi inip tekrar kontrol ettim ve dışarıdan gelen kablo direkt olarak benim kabloyla sonlanıyor. Arada hiçbir ek kutu, numara vs yok.

    Artık ekipleri çalışma yaparken görürsem birde onlara sormayı denerim. Size de iyi günler dilerim.  

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Dışarıdan gelen kablo direkten mi geliyor hocam ben orayı tam anlamadım yoksa yer altından mı çıkıyor?


    İyi günler hocam :)

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Direkten geliyor hocam. Direkten gelen kablo elektrik panelinin içine çekilmiş. Arada kutu yok.

    Şimdi santrale mesafem de 1326 metre gözüküyor. İki alt sokağa konulan kabinden hizmet alabilirsem çok iyi olur. Belki en fazla 50 verebilir ama kopmalardan kurtulurum en azından.

    Arkadaşları çalışırken yakalarsam sorarım artık.

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Direğin üstündeki kutuda kod var mı hocam? İşte o kod ile üstte yazdığım kod şemasını dolap ile karşılaştırırsanız çok iyi olur.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Ona hiç dikkat etmemiştim. Yarın bir bakarım hocam, teşekkürler.

  • Reaktans kullanıcısına yanıt

    Rica ederim.

  • Benim de benzer bir sorunum var. Komşum 75 mbit kullanıyor ve santrale olan uzaklığı 139 metre ben ise 50 mbit kullanıyorum fakat bağlantım sorunlu santrale olan uzaklığım ise 200 metre.Sokaktaki bazı binalarda port yok bazılarında var yeni erişim kabinleri var ama oralardan hizmet alamıyoruz.Şikayet etmediğim yer kalmadı şimdilik bir çözüm yok.

  • RenaC35 R kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile görüşme sağladınız mı yüz yüze?

  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.