Bildirim
★ Xiaomi Mi 9T ★ Ana Konu ★ MIUI 12.1 - ANDROID 11 ★ -İLK MESAJI OKUYUN LÜTFEN!!- (414. sayfa)


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
Bana da satıcı imei yollayın fatura işini halledelim demiş.Fatura gelene kadar sim kart takmayı düşünmüyorum ben o zaman iade bile kabul etmiyorlarmış. -
Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam. Satıcı ile iletişime geçtim imei istedi benden tekrardan fatura yollayacaklarmış bakalım.quote:
Orijinalden alıntı: theVerge
Faturada imei yazmiyorsa cihaz garantisi gecersiz oluyor, THH den iade bile alamayabilirsiniz. Firma ile gorusup IMEI yazan yeni bir fatura talep edin bu cok ama cok onemli. -
az önce BL kilidini açmak için başvurdum. 21 aralık tarihine (794 saat) gün verdi. -
Başka bir sürümden başka bir mi hesabı kurarak deneyebilirsiniz. Fb grubunda okumuştum bu yöntemi. -
Eu rom(custom rom) için l1 sertifikası var yazmıştım. Diğer custom romlarda direk l1 sertifikası yok.
Global rom(mi) sürümde sorun yok eea romu kullananlar yazabilir netflix konusunu bilgim yok.,
BL açıksa ya global rom yada custom rom(eu) kurabilirsiniz. -
En guzeli bu sekil, varsa imei siz fatura alan herkes talepbetsin arkadaslar basiniz agrimasin ilerde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arkadaşlar merhaba.
Redmi note 8 pro, redmi note 8 ve mi 9t arasında kaldım.
Mi 9t nasıldır sıkıntı çıkarır mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Play store da ayarlar menusunde en altta ne yaziyor? Eger not certified yaziyorsa sunlari yapin. Netflix i kaldirin.
1-uygulamayi kurun :play.google.com
Device ID - Apps on Google Playhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.redphx.deviceid
2- bu adrese girin cihazdaki gmail ile giris yapin : https://accounts.google.com/ServiceLogin?passive=1209600&continue=https://www.google.com/android/uncertified/&followup=https://www.google.com/android/uncertified/
3-uygulamadaki device id kismini bu siteye ekleyip, kaydedin.
4-cihazi yeniden baslatip, certified olduysa tekrar Netflix kurun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 18 Kasım 2019; 21:2:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
eyvallah hocam. ama acelem yok beklerim o tarihe kadar.quote:
Orijinalden alıntı: Espa
Başka bir sürümden başka bir mi hesabı kurarak deneyebilirsiniz. Fb grubunda okumuştum bu yöntemi. -
Yürütme merkezi ne nerden bakıyorsunuz? bulamadım :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dediklerimi yapip cihazi sertifikalayin. Tekrar denersiniz sonrasinda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 18 Kasım 2019; 21:30:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Netflix uygulama ayarlari kisminda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediklerinizi yaptım ama halen sertifikalı değil diyor.quote:
Orijinalden alıntı: theVerge
Dediklerimi yapip cihazi sertifikalayin. Tekrar denersiniz sonrasinda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilginc dogrusu, play storun datalarini temizleyip tekrar dener misiniz. Device ID degisiyor mu bir bakin. Bu sekilde duzeliyor normalde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 18 Kasım 2019; 21:42:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önbellek ve dataları sildim, gğncellemeleri kaldırdım bu şekilde sertifikalı göründü, ancak netflixi tekrar yüklediğimdim değişmedi, yine L3 gözüküyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X