Merhaba, Öncelikle iki hususa dikkatinizi çekelim.
Müşteri tarafından bize gönderilen robotun tamiri maalesef uygun olmayan yöntemler ile yapılmıştı ve bunu da müşteri ile paylaştık. Müşteri de önceki tamirin ilgili firma tarafından yapıldığını beyan etmiştir. Bu konudaki serzeniş ve şikayet müşteri beyanına dayanmaktadır, bunu daha önce de belirttik. Üzülerek belirtmeliyiz ki, bu tür bir şikayette müşterinin robotunu ayrıca bize de ücret ödeyerek yaptırması şikayetinde haklı gerekçeler olduğunu göstermektedir. Kurucusu olduğumuz ve 17 senedir çaba gösterdiğimiz bu sektörde benzer hizmeti veren kuruluşlar olarak amacımız hizmet kalitesinin yükseltilmesi, sorunlu ve bilgisiz birimlerin ayıklanması ve daha kalıcı, makul fiyatlı ve müşteriyi tatmin edici hizmet seviyelerine ulaşmak olmalıdır. Bu niyetimizi paylaşıyorsanız Hepsirobot olarak her türlü yapıcı işbirliğine hazırız. Saygılarımızla |
Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (1152. sayfa)






-
-
Merhabalar viomi v2 pro marka cihazım herhangi bir komutu yerine getirmiyor. Cihaz sürekli geri geri gitme eğiliminde ve şarj istasyonuna da giremiyor. Reset attım hiçbir değişiklik olmadı ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkür ederim. @Hepsirobot
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gbübek -- 2 Eylül 2022; 1:6:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
Çok hoş değil. Bir kaç sebebi olabilir. Tampon ve ön sensörler, tekerlek modüllerinden birisi veya anakart sorunu.
Detaylı incelenmesi ve sorunun bulunması gerekir.
Saygılarımla
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Benim çözebileceğim birşey değil anlaşılan servise gitmesi gerekiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Garantisi var ise zaten hiç düşünmeyin, gönderin.
-
Evet var 5 aylık cihaz yalnız ithalatçı firma garantili nereye yollicam nasıl yollicam bi fikir sahibi değilim. Yetkili servisi aradım biz bakmıyoruz dedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
7-8 aylık 1c süpürgemin filtresini teker yuvalarını hava çıkış kısmını tazyikli hava ile temizleyip çalıştırdığımda robotun çalışma sesinde bariz azalma gözlemledim baya da bir toz çıktı
-
Faturanızda yazılı yetkili servis 'biz bakmıyoruz' diyemez. Her şekilde yasal haklarınız var bu konuda.
-
Çok teşekkür ederim tekrar görüşeyim ben
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba stytj02ym robotumun bataryasını nasıl değiştirebilirim?
-
Alt kapağı 7 vidasını söküp açın, batarya soketinden kolaylıkla değişir.
Hepsirobot.com üzerinden yeni batarya alabilirisniz.
-
Enflasyona karşı derken zaten yedek parçalar uçuk fiyatlarda değil. Kaldı ki o parayı dolara yatırın zamanı gelince bozup alınabilir. Acele etmeyin bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arkadaşlar bende mop pro süpürge var. Temizliğe başladıktan 1 saniye sonra lütfen cihazı yere koyun gibi bir uyarı veriyor ve duruyor, kendini havada sanıyor alet. Fabrika ayarlarına dönmeyi falan denedim ama işe yaramadı, daha önce başına gelip çözmüş olan var mıdır aramızda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tekerlekleri tek tek bastırıp deneyin, hangisinde bu arızayı veriyorsa o tekerlek arızalıdır.
Veya tabii ki ön sensörlerde de sorun olabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tekerleklerin ikisi de tam basıyor, ayrı ayrı denedim ama hata almaya devam ettim her türlü. Cihazın garantisi vs de bitti, nereye gösterebileceğim hakkında bir fikriniz var mıdır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsirobot.com
05519899836 üzerinden bize ulaşabilirsiniz mesai saatlerinde.
Yardımcı olmaya çalışalım.
-
Hocam selamlar hayirli isler iyi çalışmalar. 2 ustte s7 mop bezi sormustum. Acaba bilginiz var mi? Nereden alabilir güvenilir sağlam bir ürün olarak. Cunku cok var ama hangisi dogru ve güvenilir bilemedim. Yedek mop bezi almak istiyorum. Sizde baktim ayrıca satılmiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@Hepsirobot Hocam yeniden merhaba,
MediaMarkt'ten Roborock S7 aldım cumartesi günü. Şimdi kargonun ulaşmasını bekliyorum.
İlk kullanımdan önce cihazın ne kadar şarjda kalması gerektiği konusunda güncel görüşünüz nedir acaba?
Bir de MediaMarkt'in sattığı cihazların garantisinden hangi şirket sorumlu biliyor musunuz acaba?
İyi çalışmalar.
-
Merhaba
Garanti konusunda bilgim yok.
Tüm Roborock modelleri için en az 5 saat şarjda kalmalı ilk kullanımdan önce, daha önce ışık beyaza dönse dahi.
İyi günlerde kullanınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X