Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (432. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz60

    o kadar bekledik, bekledik, 1.6 dizeli opel çıkardı vergi sistemi değişiyor..


    Otoda vergi sistemi sil baştan değişiyor

    Avrupa ülkelerinin büyük bölümünde uygulanan emisyona dayalı motorlu taşıtlar vergisi Türkiye'ye de geliyor.

    Avrupa ülkelerinin büyük bölümünde uygulanan emisyona dayalı motorlu taşıtlar vergisi Türkiye'ye de geliyor.
    Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in talimatıyla geçtiğimiz Mart ayında başlatılan çalışmaların ardından yeni sistem 2014
    bütçesinde hedef olarak yer aldı.

    Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görüşülmeye başlanan 2014 Mali Yılı Bütçe Yasa Tasarısı'nın gerekçesinde,"İklim değişikliği
    ve artan hava kirliliği ile mücadele kapsamında Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) ile Motorlu Taşıtlar Vergisi'nde (MTV) motorlu taşıtların
    emisyon salınımlarını dikkate alan yeni düzenlemeler yapılacaktır' denildi. AB ülkelerinde, "kirlettiğin kadar öde" diye ifade edilen
    araçların kilometre başına açığa çıkarttıkları karbondioksit değerine göre vergi hesaplanıyor.

    YAŞ VE MOTOR HACMİ

    Halen motorlu taşıtların vergilemesinde taşıtların yaşı ile motor silindir hacmi dikkate alınıyor. Yaşı küçük, motor hacmi büyük araçlar
    için daha fazla MTV alınırken; motor hacmi düşük, yaşı büyük araçların vergisi kademeli olarak düşüyor. Mevcut vergileme sisteminde
    aracın kullandığı yakıt türünün benzin, dizel ya da LPG olduğuna bakılmadığı gibi bu yakıtlarla araçların çevreye ne düzeyde karbondioksit
    saldığı da vergilemede hesaba katılmıyor.

    KİRLETTİĞİN KADAR ÖDE!

    Bütçe gerekçesinde yer alan yeni vergileme sistemi ise mevcut uygulamayı büyük ölçüde ortadan kaldırıp tamamen çevreye duyarlı ve ileri
    teknolojiyi teşvik eden yepyeni bir sistem öngörüyor. Bunun için MTV ve akaryakıt ÖTV'si olmak üzere iki ayrı vergi düzenlemesinde değişiklik yapılması gerekecek.

    Maliye Bakanlığı, yeni vergileme sisteminin altyapısını oluşturmak için uzun süredir dünya örnekleri üzerinde inceleme yapıyor. Bu amaçla başta
    AB üyesi ülkeler olmak üzere dünyadaki uygulamalar tek tek araştıran Maliye'nin özellikle Almanya ve İngiltere modellerinin Türkiye'ye
    uyarlanabileceği yönünde sonuca vardığı öğrenildi. Bu iki ülkede motorlu taşıtların vergilemesinde araçların emisyon oranı dikkate alınıyor.
    Çevreyi çok kirleten araçlara yüksek oranlarda vergi uygulanırken çevreci taşıtların vergisi düşürülüyor.

    AMAÇ YÜKSEK VERGİ DEĞİL!

    Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, daha önce yeni vergileme sistemiyle ilgili çalışmalara ilişkin bilgi verirken, bir taraftan araçlar arası vergilendirmede adaletli olmak, bir yandan da sorumlu bir vatandaş olarak çevrenin daha az kirlenmesini istediklerini söylemişti. Ardından da "Sadece bu uygulama bile temiz çevreye büyük katkı sağlayacaktır. Ayrıca bu uygulama yüksek teknoloji üretimini teşvik edecektir. Bu çalışmada vergiyi artıralım, daha çok gelir sağlayalım kaygısı taşımıyoruz. Gelecek nesillere temiz bir çevre bırakmak da çok önemli."

    MEVCUT TAŞITLARIN VERGİSİ NE OLACAK?

    Yeni vergileme sistemi gelirse halen trafikte olan milyonlarca aracın vergisi ne olacak? Çalışma henüz tamamlanmadığı için bu konuda kesin
    bir yöntem belirlenmedi. Bununla birlikte, halen trafikte olan araçlarla firmalarının stoklarında bulunan taşıtların yeni sistemden etkilenmeyeceği
    bir modelin kurulması bekleniyor. Buna göre yeni sistemin, Avrupa'daki geçiş süreçlerinde olduğu gibi, piyasaya girecek sıfır araçlar için geçerli
    olacağı tahmin ediliyor.

    Yeni sisteme de itiraz var

    Türkiye'nin model aldığı ülkeler arasında yer alan Almanya'da karbondioksit bazlı vergileme sistemine itirazlar yükselmeye başladı.
    Almanya'nın en aktif sivil toplum kuruluşlarından biri olan Vergi Mükellefleri Birliği, karbondioksit (CO2) salınımına göre hesaplanan vergi
    sisteminin çevre duyarlılığı ile ilgisi olmadığını, çevrenin korunabilmesi için MTV'nin tamamen kaldırılıp, akaryakıt üzerindeki ÖTV'ye ilave
    edilmesi gerektiğini açıkladı. Birlik, bu sayede aracını çok kullanıp fazla akaryakıt tüketenlerin daha fazla çevre vergisi ödemiş olacağını, aracını kullanmayıp garajda tutanların ise gereksiz yere vergi ödemekten kurtulacağını savundu.

    HÜRRİYET

    Alıntıları Göster
    Bu adamlar hiç vatandaşı ya da çevreyi düşünmüyor. Eğer gerçekten vatandaşı düşünseler havayı kirleten aracın satılmasını engellerler. Eskileride eritmeye çalışırlar. Buda hemen oalcak bişey değil. Arabamız havayı kirletiyo diye de çöpe atacak değiliz. Havayı kirleten aracı Türkiyeye sokma madem öyle. Vergi almak işine geliyor devletin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamettrie

    Bu adamlar hiç vatandaşı ya da çevreyi düşünmüyor. Eğer gerçekten vatandaşı düşünseler havayı kirleten aracın satılmasını engellerler. Eskileride eritmeye çalışırlar. Buda hemen oalcak bişey değil. Arabamız havayı kirletiyo diye de çöpe atacak değiliz. Havayı kirleten aracı Türkiyeye sokma madem öyle. Vergi almak işine geliyor devletin.

    Alıntıları Göster
    Aslında bizim araçlarımız zaten çevreye duyarlı arkadaşlar. . . Madem Co2 salınımına göre vergilendirme yapılacak 130 Astranın Co2 değeri. . .Dizel Megane larda 120,i30 da ve Bravo da 115 ve golf te 102 fakat bu araçların hepsi kasa değiştirmiş ve yeni teknoloji araçlar bunların nerdeyse tamamı 2011 den sonra kasa ve teknoloji değiştirdi. . .Yeni J kasa astra da ise 105. . .Bizim araçlarımıızn teknolojisi 2004 yılına ait. . .Zaten devlet bunun farkında. . .Burada işte asıl olan haber de de olduğu üzere burada ki ince ayar. . .Eminim bunun farkındadır devlet ve gerekeni yapacaktır. . .

    Ayrıca ben Astra da 1.6 dizel motorun hiçte 70 binden piyasaya gireceğini zannetmiyorum. . .Bugün 1.3 motor J kasa astra 59 bin liste fiyatına sahip fakat 1.6 girdiğinde çok az bir değişiklik ve farkla girecektir. . .

    Aslında bunun benzeri yanlış hatırlamıyorsam b sınıfı aracı olan Skoda Rapidde oldu. . .52 binden satılan araca çok düşük seviye de talep var. . .C sınıfında ki astranın 70 binlik rakamı abartı olur. . .Fakat 60-63 arası makul düşüncedir. . .

    Neyse bekleyip göreceğiz. . .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    Aslında bizim araçlarımız zaten çevreye duyarlı arkadaşlar. . . Madem Co2 salınımına göre vergilendirme yapılacak 130 Astranın Co2 değeri. . .Dizel Megane larda 120,i30 da ve Bravo da 115 ve golf te 102 fakat bu araçların hepsi kasa değiştirmiş ve yeni teknoloji araçlar bunların nerdeyse tamamı 2011 den sonra kasa ve teknoloji değiştirdi. . .Yeni J kasa astra da ise 105. . .Bizim araçlarımıızn teknolojisi 2004 yılına ait. . .Zaten devlet bunun farkında. . .Burada işte asıl olan haber de de olduğu üzere burada ki ince ayar. . .Eminim bunun farkındadır devlet ve gerekeni yapacaktır. . .

    Ayrıca ben Astra da 1.6 dizel motorun hiçte 70 binden piyasaya gireceğini zannetmiyorum. . .Bugün 1.3 motor J kasa astra 59 bin liste fiyatına sahip fakat 1.6 girdiğinde çok az bir değişiklik ve farkla girecektir. . .

    Aslında bunun benzeri yanlış hatırlamıyorsam b sınıfı aracı olan Skoda Rapidde oldu. . .52 binden satılan araca çok düşük seviye de talep var. . .C sınıfında ki astranın 70 binlik rakamı abartı olur. . .Fakat 60-63 arası makul düşüncedir. . .

    Neyse bekleyip göreceğiz. . .

    Alıntıları Göster
    astra 1.3 cdti için pdf şeklinde kullanım kılavuzu var mıdır arkadaşlar, aracı yeni aldım ama paneldeki tuşların tamamının ne işe yaradığını çözemedim. (2005)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regionella -- 24 Ekim 2013; 19:47:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdevran

    arladaşlar selamlar,

    Geçen gün farkettim kapıları kilitlediğimde depo kapağı kilitlenmiyor, sizlerde durum nedir?
    aracım 2011 model astra h, kilit bozulduysa bile bana biraz erken gibi geldi.

    Bende de aynı sorun vardı aldığımda.Yüksek ihtimal tel kopmuştur. Sanayide elektrikçiye göster sana kilit motoru mu yoksa tel mi kopmuş söyler. Tel koptuysa 25 tl civarı orjinali yan sanayi ondan daha pahalı ve zor bulunur istanbul dışında, motor bozuksa 120tl civarı belki zam gelmiştir.
    Benim aracın teli kopmuş 25 tl yetkili servisten parçasını aldım. Kaportacıyada 20 tl verdim hallettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecytt

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdevran

    arladaşlar selamlar,

    Geçen gün farkettim kapıları kilitlediğimde depo kapağı kilitlenmiyor, sizlerde durum nedir?
    aracım 2011 model astra h, kilit bozulduysa bile bana biraz erken gibi geldi.

    Bende de aynı sorun vardı aldığımda.Yüksek ihtimal tel kopmuştur. Sanayide elektrikçiye göster sana kilit motoru mu yoksa tel mi kopmuş söyler. Tel koptuysa 25 tl civarı orjinali yan sanayi ondan daha pahalı ve zor bulunur istanbul dışında, motor bozuksa 120tl civarı belki zam gelmiştir.
    Benim aracın teli kopmuş 25 tl yetkili servisten parçasını aldım. Kaportacıyada 20 tl verdim hallettiler.

    Alıntıları Göster
    bir de arkadaşlar babam arabayı kullanırken araba kendi kendini kilitlemiş. arabanın içinde olmasa dışarda kalacakmış yani.. bu sorunun çözümü nedir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    bir de arkadaşlar babam arabayı kullanırken araba kendi kendini kilitlemiş. arabanın içinde olmasa dışarda kalacakmış yani.. bu sorunun çözümü nedir

    Alıntıları Göster
    quote:

    astra 1.3 cdti için pdf şeklinde kullanım kılavuzu var mıdır arkadaşlar, aracı yeni aldım ama paneldeki tuşların tamamının ne işe yaradığını çözemedim. (2005)


    www.opel.com.tr
    Üzgünüz! İstek, hatalı biçimlendirilmiş sözdiziminden dolayı sunucu tarafından anlaşılamadı - Opel Türkiye
    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/04_Owner/02_Manuals/Astra_H/el_kitabi_kta_2584_11_baski_agustos_2008.pdf



    H kasa pdf formatta kullanım kılavuzu. . .


    quote:

    bir de arkadaşlar babam arabayı kullanırken araba kendi kendini kilitlemiş. arabanın içinde olmasa dışarda kalacakmış yani.. bu sorunun çözümü nedir


    Araç kendi kendini ancak şu durumda kilitler. . .Mesela kilitli olan kapıları açmışsınızdır kumanda ile fakat hiçbir kapıyı açmamışsınızdır otomatik olarak araç 3-4 dk sonra kapıları kilitler. . .Fakat başka türlü bir kilitleme mekanızması yoktur. . .Eğer bu tarz olmadıysa kontrol ettirin derim. . .

    @Regionella




  • mecytt M kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim,

    umarım motor bozuk değildir, hatta umarım tel de kopuk değildir pislik falan girmiştir de uğraşmak zorunda kalmam:)
    istanbulda yaşayınca herşeyi yapmak zor geliyor arkadaş,
    bunca sene küçük bir şehirde büyüdüm şimdi en ufak bir problemin kaç saat süreceği trafiği geri dönüşü gittiğin yerde randevusu vs vs vs gözümde çok büyüyor. memlekette olsam sanayi şehrin en uzak yerine trafik dahi olsa 10-15dk (ışıklar ve yola atlayan yayalar dahil) gittiğinde de seninle ilgilenmeleri 55sn filan sanırım:)

    onun için bu depo kiliti bekleyecek biraz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdevran

    teşekkür ederim,

    umarım motor bozuk değildir, hatta umarım tel de kopuk değildir pislik falan girmiştir de uğraşmak zorunda kalmam:)
    istanbulda yaşayınca herşeyi yapmak zor geliyor arkadaş,
    bunca sene küçük bir şehirde büyüdüm şimdi en ufak bir problemin kaç saat süreceği trafiği geri dönüşü gittiğin yerde randevusu vs vs vs gözümde çok büyüyor. memlekette olsam sanayi şehrin en uzak yerine trafik dahi olsa 10-15dk (ışıklar ve yola atlayan yayalar dahil) gittiğinde de seninle ilgilenmeleri 55sn filan sanırım:)

    onun için bu depo kiliti bekleyecek biraz:)
    Merhaba Arkadaşlar, bayram dönüşü uzun yolda başıma gelen bir olayı anlatıp, daha önce benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa yardımcı olmalarını isteyeceğim. Şimdiden herkese teşekkürler. Konu özetle şöyle; Opetten mazotu alıp depoyu fullettim, mazot alırken depo yarım depo civarındaydı. Yaklaşık 450 km yol yapmıştım ki 3.000 devirden sonra, gaz pedalını köklememe rağmen sağolsun araç beni hiç tınlamadı. Hız max. 100-110 da kaldı. Tabi biraz panik bir durumda ilk shell istasyonuna girip (mazot kirlidir vs. diye shelden tekrar bir fulleme yaptım) aracı tekrar çalıştırıp 40-50 km yaptıktan sonra hız konusu çözülmüştü ama bu seferde servis ikaz ışığının yandığını farkettim. Birkaç defa stop edip tekrar çalıştırdım ama ışık sönmedi. Bu şekilde aracı yaklaşık 8-9 saat daha sürdüm ve bir sorun yaşamadım. Sistem bir hata kodu logladı : Hata kodu ECN 010807. Servis ışığı dışında bir sorun yok şu anda. Araç 2012 model 1.3 cdti essentia triptronic. 26.000 km Motor kod: Z13DTH aracı 3 ay önce 21 km de iken aldım ve bir sorun yoktu garantisi devam ediyor. Araştırmalarım sonucu maf sensörü, selonoid valfi, egr manifold temizleme gibi benzer sorunlar olduğunu duydum. Bunlar garantiden yapılabilecek şeyler mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamettrie

    Yedek lastiğin tam altında duruyor. Önce lastiği çıkarmak gerekli. Varsa orda görürsünzü hepsini.

    Sayın lamettrie, Biraz geç oldu kusura bakmayın. söylediğiniz gibi, bagajda bulunan yedek lastiğin altında kiriko ve bijon anahtarını buldum.
    yardımlarınız için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    astra 1.3 cdti için pdf şeklinde kullanım kılavuzu var mıdır arkadaşlar, aracı yeni aldım ama paneldeki tuşların tamamının ne işe yaradığını çözemedim. (2005)


    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/04_Owner/02_Manuals/Astra_H/el_kitabi_kta_2584_11_baski_agustos_2008.pdf


    H kasa pdf formatta kullanım kılavuzu. . .


    quote:

    bir de arkadaşlar babam arabayı kullanırken araba kendi kendini kilitlemiş. arabanın içinde olmasa dışarda kalacakmış yani.. bu sorunun çözümü nedir


    Araç kendi kendini ancak şu durumda kilitler. . .Mesela kilitli olan kapıları açmışsınızdır kumanda ile fakat hiçbir kapıyı açmamışsınızdır otomatik olarak araç 3-4 dk sonra kapıları kilitler. . .Fakat başka türlü bir kilitleme mekanızması yoktur. . .Eğer bu tarz olmadıysa kontrol ettirin derim. . .

    @Regionella



    sağol tekrar olacak mı bir bakayım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regionella -- 25 Ekim 2013; 20:23:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    astra 1.3 cdti için pdf şeklinde kullanım kılavuzu var mıdır arkadaşlar, aracı yeni aldım ama paneldeki tuşların tamamının ne işe yaradığını çözemedim. (2005)


    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/04_Owner/02_Manuals/Astra_H/el_kitabi_kta_2584_11_baski_agustos_2008.pdf


    H kasa pdf formatta kullanım kılavuzu. . .


    quote:

    bir de arkadaşlar babam arabayı kullanırken araba kendi kendini kilitlemiş. arabanın içinde olmasa dışarda kalacakmış yani.. bu sorunun çözümü nedir


    Araç kendi kendini ancak şu durumda kilitler. . .Mesela kilitli olan kapıları açmışsınızdır kumanda ile fakat hiçbir kapıyı açmamışsınızdır otomatik olarak araç 3-4 dk sonra kapıları kilitler. . .Fakat başka türlü bir kilitleme mekanızması yoktur. . .Eğer bu tarz olmadıysa kontrol ettirin derim. . .

    @Regionella



    sağol tekrar olacak mı bir bakayım..

    Alıntıları Göster
    quote:

    ECN 010807


    Mutlak basınç sensörü hatası.Aracın emme manifoldu üzerinde bulunur.Manifold basıncını ölçer.Ölçtüğü basıncı ECU'ya mV cinsinden elektriksel olarak iletir.ECU'ya yazılmış dataya göre ECU hareket eder.Mesela klimayı anlık kapatabilir.Aracın hava+yakıt karışımını 15/1 den daha zengin hazırkayabilir vs vs. Hata açıklaması yüksek değilim değilde direk hata olarak olsaydı manifold'da bir hava kaçağı olabilme ihtimali olabilir derdim.Ancak direk yüksek gerilim dediği için manifol basıncında beklenmedik bir düşme olduğunu sanmıyorum(tabi çeviri birebir doğru ise) Bu durumda manifold'da aşırı basınç var diye düşünüyorum.

    Manifold basıncı'nın arttığı durumları özetlersek(illa bu arızayı yapar diye birşey yok)
    -Maniold'da yapılan değişiklik(fiziksel)
    -Aracın ağırlığı haddinden fazla olması
    -Çok dik yokuş vs. çıkmak
    -Bu sensörü rakımı yüksek bir yerde set edip(ayarlayıp) daha sonra deniz seviyesine inmek.

    Son madde ne demek? Hani dedik ya ECU bazı şeyleri bu sensörden aldığı dataya göre ayarlıyor diye.Rakım yükseldikçe havanın yoğunluğu azaldığından arabanın emdiği hava azalır ve yakıt+hava karşımında dengesizlik olur perf. düşer.Aracın gaz pedalına sonuna kadar basındığında basınç sensörü o anki basıncı set eder(yani referans eder kendine) ve Ecu ona göre Hava+yakıt karışımını yeniden ayarlamaya başlar.Siz dağın tepesinde tam gaz yapıp sonra deniz seviyesine inerseniz deniz seviyesinde tam gaz yapılmadıkça aracın mutlak basınç sensörü basıncı olduğundan daha fazla olarak ölçer.Basınç ne kadar artarsada ECU'ya iletilen mV cinsinden gerilim o kadar artar.


    Not: Alıntı . . .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    ECN 010807


    Mutlak basınç sensörü hatası.Aracın emme manifoldu üzerinde bulunur.Manifold basıncını ölçer.Ölçtüğü basıncı ECU'ya mV cinsinden elektriksel olarak iletir.ECU'ya yazılmış dataya göre ECU hareket eder.Mesela klimayı anlık kapatabilir.Aracın hava+yakıt karışımını 15/1 den daha zengin hazırkayabilir vs vs. Hata açıklaması yüksek değilim değilde direk hata olarak olsaydı manifold'da bir hava kaçağı olabilme ihtimali olabilir derdim.Ancak direk yüksek gerilim dediği için manifol basıncında beklenmedik bir düşme olduğunu sanmıyorum(tabi çeviri birebir doğru ise) Bu durumda manifold'da aşırı basınç var diye düşünüyorum.

    Manifold basıncı'nın arttığı durumları özetlersek(illa bu arızayı yapar diye birşey yok)
    -Maniold'da yapılan değişiklik(fiziksel)
    -Aracın ağırlığı haddinden fazla olması
    -Çok dik yokuş vs. çıkmak
    -Bu sensörü rakımı yüksek bir yerde set edip(ayarlayıp) daha sonra deniz seviyesine inmek.

    Son madde ne demek? Hani dedik ya ECU bazı şeyleri bu sensörden aldığı dataya göre ayarlıyor diye.Rakım yükseldikçe havanın yoğunluğu azaldığından arabanın emdiği hava azalır ve yakıt+hava karşımında dengesizlik olur perf. düşer.Aracın gaz pedalına sonuna kadar basındığında basınç sensörü o anki basıncı set eder(yani referans eder kendine) ve Ecu ona göre Hava+yakıt karışımını yeniden ayarlamaya başlar.Siz dağın tepesinde tam gaz yapıp sonra deniz seviyesine inerseniz deniz seviyesinde tam gaz yapılmadıkça aracın mutlak basınç sensörü basıncı olduğundan daha fazla olarak ölçer.Basınç ne kadar artarsada ECU'ya iletilen mV cinsinden gerilim o kadar artar.


    Not: Alıntı . . .

    Alıntıları Göster
    racechip denen olayın motora bi zararı olabilirmi ?




  • Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?
    quote:

    Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?


    Cep telefonu modelinize göre aldığınız çakmaklık girişli aletle kullanabilirsiniz. . .Ben şahsen öyle yapıyorum. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?


    Cep telefonu modelinize göre aldığınız çakmaklık girişli aletle kullanabilirsiniz. . .Ben şahsen öyle yapıyorum. . .

    Alıntıları Göster
    Okadar kararsız kaldımki şu araba için, yani anlatılana göre yokuşlarda bu araba bildiğin gitmiyo hatta bazısına göre düz yolda gitmiyo bi tane tutarlı yorum yapan yokmu :) Eğer gerçekten bu kadar ağır ise 1.6 tdi poloya yönelicem :)




  • furkanerdem F kullanıcısına yanıt
    Parasına göre kaliteli bir araba ve ikinci eli iyi; ama motor konusunda dizeli ben beğenmiyorum.

    Şimdi gitmiyor dersek maalesef her konudaki fanatizm gibi buradada kızabilirler.

    Şöyle diyelim Arac 1-2 viteslerde(Maalesef şehir içinde bunları bolca kullanıyorsun) Muadil diğer markalardaki araçlara göre hantal (Bence katlanılmayacak derecede, katlanamadım ve sattım)

    Yalnız sadece performans açısından değerlendirirsek polo 1.6 tdi çok önde. Sebep kasa küçüklüğü, motor torkunun daha verimli olması.

    Ama poloda, sınıfının gereği olarak astranın yoltutuşu ve malzeme kalitesi ve genişliği yok tabiki.

    1.3 multijetlerin teknik verideki 200 torku anlık veriyor ve çabuk sönüyor. Teknolojisi 1.3 gibi eski dönem dizel motorlarda genelde böyle ama astrada abartılı oluyor. Buda yokuş kalkışları ve klimali kullanımda 1. vitesi bolca kullanmak durumunda bırakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 27 Ekim 2013; 11:45:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Parasına göre kaliteli bir araba ve ikinci eli iyi; ama motor konusunda dizeli ben beğenmiyorum.

    Şimdi gitmiyor dersek maalesef her konudaki fanatizm gibi buradada kızabilirler.

    Şöyle diyelim Arac 1-2 viteslerde(Maalesef şehir içinde bunları bolca kullanıyorsun) Muadil diğer markalardaki araçlara göre hantal (Bence katlanılmayacak derecede, katlanamadım ve sattım)

    Yalnız sadece performans açısından değerlendirirsek polo 1.6 tdi çok önde. Sebep kasa küçüklüğü, motor torkunun daha verimli olması.

    Ama poloda, sınıfının gereği olarak astranın yoltutuşu ve malzeme kalitesi ve genişliği yok tabiki.

    1.3 multijetlerin teknik verideki 200 torku anlık veriyor ve çabuk sönüyor. Buda yokuş kalkışları ve klimali kullanımda 1. vitesi bolca kullanmak durumunda bırakıyor.



    Alırsam ilk aracım olucak ve ilk olarak az yaksın,sağlam olsun,birazda kullanışlı olsun istiyorum (iç donanım olarak vs) Poloların çoğunun içi boş opel daha iyi o yönden oda kafamı karıştırıyor, ben aracı her dakka 3 4 kişi binerek kullanmam ve çokta hız meraklısı değilim sadece 3,4 viteslerde üzmesin beni yeterli, bu kriterlerde sorunu olmayan bi araç bakıyorum max 38 39 bin tl civarında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanerdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Parasına göre kaliteli bir araba ve ikinci eli iyi; ama motor konusunda dizeli ben beğenmiyorum.

    Şimdi gitmiyor dersek maalesef her konudaki fanatizm gibi buradada kızabilirler.

    Şöyle diyelim Arac 1-2 viteslerde(Maalesef şehir içinde bunları bolca kullanıyorsun) Muadil diğer markalardaki araçlara göre hantal (Bence katlanılmayacak derecede, katlanamadım ve sattım)

    Yalnız sadece performans açısından değerlendirirsek polo 1.6 tdi çok önde. Sebep kasa küçüklüğü, motor torkunun daha verimli olması.

    Ama poloda, sınıfının gereği olarak astranın yoltutuşu ve malzeme kalitesi ve genişliği yok tabiki.

    1.3 multijetlerin teknik verideki 200 torku anlık veriyor ve çabuk sönüyor. Buda yokuş kalkışları ve klimali kullanımda 1. vitesi bolca kullanmak durumunda bırakıyor.



    Alırsam ilk aracım olucak ve ilk olarak az yaksın,sağlam olsun,birazda kullanışlı olsun istiyorum (iç donanım olarak vs) Poloların çoğunun içi boş opel daha iyi o yönden oda kafamı karıştırıyor, ben aracı her dakka 3 4 kişi binerek kullanmam ve çokta hız meraklısı değilim sadece 3,4 viteslerde üzmesin beni yeterli, bu kriterlerde sorunu olmayan bi araç bakıyorum max 38 39 bin tl civarında.

    Beklentinize göre iyi değerlendirin. İkiside iyi araçlar. Ama sınıf farkı var. O yüzden ikisinede haksızlık yapmayalım

    Sınıfınında büyük olmasıyla astranın artıları ve eksileri
    -Geniş hacim, C sınıfına göre bile yüksek yoltutuş hissi, Tasarım, Benim için hız sabitleyici ve kararan ayna donanımları güzel(diğer ekstralar bana göre elzem değil)
    -Sınıfına göre bence fazla sert süspansiyon(yoltutuşa etkisi var), yine sert direksiyon tepkileri ve vites geçişleri. Opeller genelde biraz serttir.
    -İç mekan malzeme kalitesi güzel, çoğu yer yumuşak plastik.
    -Kol dayamanın yeri çok kötü ve küçük eşya gözü kıtlığı var
    -Dizel motor için görüşümü yazdım zaten.(Yakıt tüketimide çok aşırı düşük değil 10 sene önceki dizellere göre iyi ama güncel motorlara göre yüksek)

    polonun artıları ve eksileri
    -Daha yumuşak direksiyon, vites geçişleri
    -Sınıfına göre iyi yol tutuş ve malzeme kalitesi.
    -Yakıt tüketimi bayağı düşük ve motor daha canlı.
    -Donanım kıtlığı eksisi var.
    -Aynen astra gibi sınıfına göre oturaklı tasarımı güzel.

    Eğer genelde az kişi ile kullanacaksanız bence polo öne çıkıyor. Hem sınıf farkından ve teknoloji farkından dolayı boşuna fazla yakıt yakmazsınız hemde sınıfındaki en konforlu araçlardan birine binersiniz. Ama iç hacim önemli ise astra öne çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?


    Cep telefonu modelinize göre aldığınız çakmaklık girişli aletle kullanabilirsiniz. . .Ben şahsen öyle yapıyorum. . .

    tam olarak ismi nedir bu aletin dostum, çakmağı oradan çıkarıp kabloyu mu takıyorlar

    android telefon kullanıyorum, klasik şarj girişi, sony xperia z
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regionella

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaysezer

    quote:

    Arkadaşlar, astra 1.3 cdti 2005 için, araç içinde mobil telefonumuzu şarj etme imkanımız yok mudur?


    Cep telefonu modelinize göre aldığınız çakmaklık girişli aletle kullanabilirsiniz. . .Ben şahsen öyle yapıyorum. . .

    tam olarak ismi nedir bu aletin dostum, çakmağı oradan çıkarıp kabloyu mu takıyorlar

    android telefon kullanıyorum, klasik şarj girişi, sony xperia z

    Alıntıları Göster
    quote:

    tam olarak ismi nedir bu aletin dostum, çakmağı oradan çıkarıp kabloyu mu takıyorlar

    android telefon kullanıyorum, klasik şarj girişi, sony xperia z


    Benim bahsettiğim şu örnekte ki gibi ;

    Piyasa da daha uygun fiyatlara da belki bulabilirsiniz. . .



    Bu arada 39 bin de ki Astra H aracıma

    -Mazot ile yıkama (Çamurlukta ki ziftler için)
    -Çizik giderici
    -Hare giderici
    -Boya Koruma
    -Pasta
    -Cila

    yaptırdım. . .Araç ilk günkü haline geri döndü resmen. . .Bir de araç için de uzun seyahatler yada sigara içmeden kaynaklı hafif bir koku vardı. . .Bomba diye tabir ettiğimiz Würth araç içi temizleme spreyi patlattım bir tane de (Öneririm iş görür bir malzeme) . . .Fiyat olarak 225 TL ve kullanılan tüm malzeme Würth.


     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaysezer -- 27 Ekim 2013; 15:41:49 >




  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.