Şimdi Ara

Nissan Primera 1.6 Tekna alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
26.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2.eli zayıf olan araçları bir tek aracın sahipleri öneriyor. 4 sene 2004 1.6 tekna primera kullandım. Araç gerçekten ben burdayım diyen ve fiyatına göre binilebilecek bir araba. Ancak benim dediğim fiyatlar çoktan artmış, Primera'nın temizine 35 falan diyenler bu işi bıraksın çünkü zor satarlar. Benim şanzımanda sorun çıktı 8500 TL orjinaliyle değişim için fiyat çektiler çıkma ile yaptırdık bir türlü dikiş tutmadı. Yani parçası pahalı, bir de büyükşehirde tanıdık usta yoksa araç mahvolur.. hassas bir araç çünkü. Satarken çok zorlandım galeride takasta kullandım. Konuda boş yapan baya arkadaşlar olmuş onlara takılma, satamazsan zararını ben karşılıyorum diyenler falan çoluk çocuktur büyük ihtimal. Sana tavsiyem Primera yerine başka araçlara bakman, binerken iyi ama sorun çıkardı mı gerçekten illallah dedirtiyor.
  • canermm C kullanıcısına yanıt
    Bende onatlarim kesinlikle tavsiyem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CnnRose kullanıcısına yanıt
    Şahin çıkma sanziman 750 TL tabi eski sanzimanı vermen şartıyla. Eğer sıfır sanziman yetkili servis satsaydi 4-5 bin TL den asagı vermezlerdi. Şahine göre evet pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2005 1.6 tekna modelini aldım. Araç hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle araç konfor aracı. Şu an bile çoğu araçta olmayan teknoloji bu araçta var. Yağmur sensörü. Gece görüş kamerası ve hatta kit taktırılırsa gps, telefon ve kendi orjinal ekranında tv bile izleyebiliyorsunuz. Bagaj açma düğmesi 4 cam otomatiği rahat koltuklar belden destek ayarı. yanılmıyorsam 6 airbag. Fakat araç uzun yol arabası. Dümdüz yolda kaymak gibi gidiyor motorun sesi yok denecek kadar az. Kliması zaten japon teknolojisi ve direkt dijital ve ekrandan yönetimli. Aracın yüksekliği süper. Asfalta yere yapışırken tümseklerde daha bana hiç sorun çıkartmadı hatta ciddi tümseklerde bile daha altını bir kere vurmak nasip olmadı diyebilirim. Performans olarak 5 ileri vitesi olduğundan ve araç uzun yol aracı olarak üretildiğinden çok seri bir araç olduğunu söyleyemem. Esas serilik 4. vitesten sonra başlıyor ama hız isteyenleri veya serilik isteyenleri tatmin etmeyecektir. Benim için hız ve seriliğin bir önemi olmadığından problem teşkil etmiyor. İşimi fazlası ile görüyor bu konuda. Aracın motoruna gelince, motoru başlı başına bir harika, hani derler ya saat gibi çalışıyor diye, işte bu araca bu yüzden japon tankı diyorlar. Aracım 135 binde fakat motor sıfır gibi. Hangi ustaya götürdüysem bayıldı motoruna. Ayrıca diğer bir artısı da bu araçlarda triger kayışı yerine zincir var. 150.000 km de değiştiriliyor fakat hangi ustaya gittiysem değiştirme dedi. Yağını suyunu koy bu araçlar 1.000.000 km yaparsın diyorlar. Aracın hız performansı çok yüksek olmadığı için araçtaki basınç durumundan dolayı bir tane yağ kaçağı yok. Aslına bakarsanız çok masrafsız bir araç. Bundan önce peugeot 308 biniyordum bin kere lanet okudum peugeota, araba değilmiş. Tamirden çıkmıyor bir de dünyanın masrafını yapıyordum. Şimdiye kadar nissan araç binmediğime çok pişman oldum. Japon arabasından başka bir araca bir daha asla kimse bindiremez beni. Ama dikkat yeni nissanlar bildiğim kadar ile ingiltere de üretiliyor. Eski model olsun orjinal japon binin. Tabi parası bütçesi olan zaten istediğine biner. Ben severek biniyorum. Bu arada şimdi aklıma geldi aracın amörtisörleri çok sert. Çukurlarda çok ses veriyor ve rahatsız edici bir sertlikte hoplatması var. E tabi araç uzun yol aracı olduğundan kaynaklı bu da. İstanbulun yolarını filan hesaba katarsanız çukurlarda biraz dikkat diyorum. Saygılar.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.