Şimdi Ara

11 B segmenti aracın AMS master testi ve Clio-Corsa testi (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
0
Favori
15.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    Cx2

    Eski pasat clio3den daha kalitesizde derler diye korkmuyo dieğilim


    ZATEN KENDİNİ SAVUNMAK İÇİN ÖYLE DİYECEK..PASSAT ÇOK KALİTESİZDİ,DÖKÜLÜYODU,RENO ÇOK KALİTELİ,ÇOK SAĞLAM,DAHA KALİTELİ DER YANİ..


    TABİ CLİO 3 PASSATTAN DAHA KALİTELİ..PASSAT ARABA MI YAA?




  • Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 10 Kasım 2006; 12:05:17 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    O hızlanma biraz da hafiflikten kaynaklanıyor
    yaris dediğin gibi 175te kesecek kadar kısa şanzumanlı ise bunun amacı ne.. GTI değil bu araç sonuçta dizel, şanzumanın uzun oranlı olması daha iyidir ekonomi için

    Türkiyede olmayan Clio III, 1.5dCi 106hp de var






    Röno bizi enayi yerine koyduğu için 1.5dci 65 weriyor ya.Bi ton da para istiyor ona.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    O hızlanma biraz da hafiflikten kaynaklanıyor
    yaris dediğin gibi 175te kesecek kadar kısa şanzumanlı ise bunun amacı ne.. GTI değil bu araç sonuçta dizel, şanzumanın uzun oranlı olması daha iyidir ekonomi için

    Türkiyede olmayan Clio III, 1.5dCi 106hp de var






    Röno bizi enayi yerine koyduğu için 1.5dci 65 weriyor ya.Bi ton da para istiyor ona.

    65lik te satılıyor avrupada..

    Honda niye hybridi geç getirdi?? O da enayi yerine mi koyuyor.. 1.4D4D lerde geç geldi




  • asilx

    tamam arkadasim sana clio3 le mutluluklar dilerim.... ben nediom sen nediooonnn.... yeni araban anliyorum heyecanini heyecanın gecsin sonra konusuruz istersen....
  • asilx 1.4 d4d lerin geç gelmesinin sebebi toyotanın türkiyedeki motorin kalitesine güvenememesiymiş...
    ben cidden merak ediyorum sen bilirsin reno nun bizdeki dizel versiyonları neden daha güçsüz 80-86 100-106 gibi yakıt kalitesi endişesiyle mi onlarda böyle bi uygulamaya gitmiş acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..




    asil ben fuarda ikisini de inceledim nasıl Clio 3 Corsadan kaliteli onu anlamadım.

    Megane benziyor clionun için ve ben beğenmiyorum klima tasarımını, Corsanın için daha kaliteli duruyor bu dediğine katılamayacağım




  • oligarşi'ye katılıyorum. Reno'ların iç mekan tasarımında bir gariplik var. Ama Corsa'nın öyle değil. Herşey yerli yerinde. Arada bariz kalite farkı da göremedim. Asilim ya kuzen muzen diyoz birbirimize, birbirimizi kırmamaya çalışıyoruz da abi çok abartıyosun sen bunu. Testi yapan Almanlar ama puanlamayı yapan Otohaber.

    Megane'ı Jetta'dan sırf üstün göstermek için 1 puan farkla yukarıda gösteren bir dergi bu. Özür dilerim tam hatırlamıyorum ama saçmasapan bir kategoride Megane'a fazla puan vererek o şekle getirmişlerdi.

    Neyse, Allah kimseye kaza bela vermeden arabalarını kullanmayı nasip etsin. Clio, Corsa, 207.. firmalar kendilerini iyice kasıyorlar artık, B sınıfındaki araçlar C sınıfı kalitesine ve güvenliğine sahip, tabi fiyatına da. Son kararı alıcak olan verir. Sonuçta zevk meselesi. Arabaların birbirlerinden bariz farkı yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    O hızlanma biraz da hafiflikten kaynaklanıyor
    yaris dediğin gibi 175te kesecek kadar kısa şanzumanlı ise bunun amacı ne.. GTI değil bu araç sonuçta dizel, şanzumanın uzun oranlı olması daha iyidir ekonomi için

    Türkiyede olmayan Clio III, 1.5dCi 106hp de var






    Röno bizi enayi yerine koyduğu için 1.5dci 65 weriyor ya.Bi ton da para istiyor ona.

    65lik te satılıyor avrupada..

    Honda niye hybridi geç getirdi?? O da enayi yerine mi koyuyor.. 1.4D4D lerde geç geldi

    Hybrid pahalı aşırı pahalı hemde.Ama 100HP bi dizel araba o kadar pahalı değil.Gerçi clio alsak 40-50 milyar bulur.Lütfen!! renoyu bu konuda savunma




  • 3.000 kmde cliodan sesler duyuyorsun demek. gel benim cliom 100binde bi dinle bakalım en bozuk zeminde bile ses titreme veya gacırtı yapmıyor.çamur atmayın,objektif bir şekilde değerlendirme yapın. ben iki aracı da kullanmadığım için susup okuyorum yorumları,ama gel gör ki bazı insanların değerlendirme yapması için benim gibi araştırma yapmaya ihtiyacı olmuyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    Sonuçta opel ve renonun arasındaki kalite farkını herkes biliyor..Bunun için de kalkıp da hayatta reno almam..Sonuçta adamlar hala orta sınıfında bile dual klimaya geçememiş..Bu mu teknoloji?Fren mesafesi kısa olabilir ama,renonun arabaları kadar başka bir araba görmedim frene basınca öne yığılan..
    Ani frene basman gerekiyo ama neredeyse camdan çıkıyorsun..(nerdeyse frene basacak biri kalmayacak arabada)..Adamlar hala frenleme dozunu 4 tekerleğe yayamadılar..Ki bu da yüksek hızlarda(90-100) ani fren yapmasan bile arabanın arka dengesi kaybettiriyor.
    35 değil,30 metrede dursun ki,frenlemenin zeminden zemine değişeceğini biliyorum,reno almam..
    Kalite olarak bazı arkadaşlar corsaya laf söylemişler ama,bu biraz fanatikliğe kaymış..İnceleyenler görmüştür ki clio nun malzeme kalitesi sınıfının en rezalet düzeyinde olup,3000 kmdeki bir clionun göğüslüğünden gelen ses düzeyi,teybin (kaset çaların :),teknoloji dedikleri bu olsa gerek) sesini bastırıyor..
    Ayrıca bu testin birebir doğru sonuç verdiğine inanmıyorum..Otohaber kadar reno manyağı olan bir dergi görmedim.
    Adam jettayla meganın arasında megane da uyduruk bi kart muhabbeti var diye meganın teknoloji olarak öne geçtiğini iddia ediyor.
    Bu mu test?Bu mu doğru yorum?..
    Bence arabaların ne mal olduğu kullandıkça ortaya çıkacaktır..





  • Tasarım görecelidir ben malzeme kalitesi olaraak yaklaşıyorum doku olarak Clionunki daha yumuşak ve çevre ödüllü Renault hammaddeleri kullanıyor (Dynamique versiyon)

    @ceyhunberber
    sen önce çektiğin mesajları çekmeden önce bir daha oku.. Sonra benim heyacanı mı anla.. Konuyu değişik yerlere çekme peşindesin ve nerde Clio konusu açılsa bu şekilde giriyorsun seni sadece Clio topiclerinde görüyorum

    Şimdi Clio, Passattan daha kaliteli derler deyip bana direk olarak sataşıyorsun sonra heyacanını anlıyorum deyip çıkıyorsun.. Yaptığın nedir sence amacın nedir? Görüşünü söyledin kardeş çek git artık işte ne konuyu saptırıyorsun.. Yok Passat yok leon yok megane

    @agiagas
    86 ve 106lık modeller 80lik ve 100lüklerin Euro4 normundaki halleridir.. Motorlar aynı motorlardır Clio nun ürün gamında yok bu motor ama megane da var.. Aynı şekilde euro4 normlu tdci partikul filtreli araçlar gelmiyor ülkemize.. Benim bildiğim kadarıyla hiçbir euro4 normlu dizel Türkiyeye gelmiyor..

    Neden? Yasalarımız yüzünden

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Clio ile Corsayı karşılaştıran ben miyim? Almanlar

    onu dediğin otomobil firmaları yapmıyor bütün son jenarasyon araçlarda bulunan Bosch'un ABS 8.0 ın entegre yardımcı sistemi EBD yapıyor.. Tamam mı? Bu durumda güçlü frenli aracın ebd ye rağmen daha fazla yığılma yapması normaldir

    Bilmeden, incelemeden, dayanaksız konuşuyorsun Dynamique Clio III inceledin mi Corsa inceledin mi? Aradaki malzeme kalitesi farkı o kadar barizki.. Zaten bu test almanyadan alınan bir test arabalar alman plaklaı elin Almanı kendi malının Clio dan kkötü olduğunu kabul ediyor sen etmiyorsun gerçek fanatik ve körü körüne savunana yada yeren sen olsan gerek, sen ve saz arkadaşın O eksik kalsa olmaz zaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2
    ARKADAŞIM,EMİN OL EYLEMSİZLİK KUVVETİNİ SENDEN DAHA İYİ BİLİYORUM..OTOMOBİL FİRMALARI,ARAÇLARININ YÜKSEK HIZLARDA(90-100) FRENLEMELERDE ARACIN DENGESİNİ KORUMAK İÇİN FRENLEMEYİ DÖRT TEKERLEĞE DAĞITMAYA ÇALIŞIRLAR..HELE DÖRT TEKERLEK DİSK FRENSE,BU DAHA KOLAY OLUR.AMA RENO NEDENSE ARAÇLARININ FRENLEMEDE ÖNE YIĞILMASINI TERCİH EDİYOR.NEDEN?ARABANIN DAHA KISA MESAFEDE DURMASINI SAĞLAYABİLMEK İÇİN..AMA YÜKSEK HIZLARDA,ANİ FRENLERDE ARACIN ARKASI ALLAHA EMANET KALIYOR..
    ZATEN RENOYU KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNAN BİR ZİHNİYETİ,HATTA SADECE ŞEKİL OLMAKTAN ÖTEYE GEÇEMİYECEK BİR CLİOYU CORSA GİBİ BİR ARACA KARŞI SAVUNUYOR..YETMİYOR,CORSAYI YERİN DİBİNE SOKUYORLAR..
    BÖYLE BİR ZİHNİYETİ ANLIYAMIYORUM..BU ZİHNİYET YA BİR RENAULT BAYİSİ,YA DA BAŞKA BİR ARACI KULLANMAMIŞLAR..BUNU SÖYLEYİNCE DE BEN KAÇ YIL PASSAT KULLANDIM,ŞİMDİ MODUS VEYA CLİO KULLANIYORUM DİYOR..
    RENAULTUN MALZEME KALİTESİNİN BELLİ BİR SINIRI GEÇEMEDİĞİ DE GÜN GİBİ ORTADADIR..




    asil ben fuarda ikisini de inceledim nasıl Clio 3 Corsadan kaliteli onu anlamadım.

    Megane benziyor clionun için ve ben beğenmiyorum klima tasarımını, Corsanın için daha kaliteli duruyor bu dediğine katılamayacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 11 Kasım 2006; 1:25:56 >




  • Coşkun kanıt göster puanlamayı Otohaberin yaptığına dair test almansa puanlamada almandır kendi aklından kurduğun birşeyi doğru diye dikte etmek hem ilmi olmaz hemde burda insanları sadece tahminin yüzünden yanlış yönlendirirsin.. Olsa olsa donanım ve fiyatı Türkiyeye ayarlamışlardır onda zaten Corsa farkı koymuş. Herşeyden önce fren mesafesiyle mi oynadı otohaber sırf 3mt fren farkı Clio yu 1. yapmaya yeter.. 3metre az mı


    Aynı şey Jetta-Megane içinde geçerli sadece tahminin yüzünden ne dergiye çamur atabilirsin ne de insanları burda yanlış yönlendirebilirsin


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    oligarşi'ye katılıyorum. Reno'ların iç mekan tasarımında bir gariplik var. Ama Corsa'nın öyle değil. Herşey yerli yerinde. Arada bariz kalite farkı da göremedim. Asilim ya kuzen muzen diyoz birbirimize, birbirimizi kırmamaya çalışıyoruz da abi çok abartıyosun sen bunu. Testi yapan Almanlar ama puanlamayı yapan Otohaber.

    Megane'ı Jetta'dan sırf üstün göstermek için 1 puan farkla yukarıda gösteren bir dergi bu. Özür dilerim tam hatırlamıyorum ama saçmasapan bir kategoride Megane'a fazla puan vererek o şekle getirmişlerdi.

    Neyse, Allah kimseye kaza bela vermeden arabalarını kullanmayı nasip etsin. Clio, Corsa, 207.. firmalar kendilerini iyice kasıyorlar artık, B sınıfındaki araçlar C sınıfı kalitesine ve güvenliğine sahip, tabi fiyatına da. Son kararı alıcak olan verir. Sonuçta zevk meselesi. Arabaların birbirlerinden bariz farkı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 11 Kasım 2006; 1:25:04 >




  • Tamam Clio da da pahalı oluyor diye gelmiyor aynı şey..

    Bugün Clio III, Punto ve 207 gibi arabalarla yaklaşık aynı fiyata sahip 1-2milyar pahalı olabilir ama arz-talep olayı..
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    O hızlanma biraz da hafiflikten kaynaklanıyor
    yaris dediğin gibi 175te kesecek kadar kısa şanzumanlı ise bunun amacı ne.. GTI değil bu araç sonuçta dizel, şanzumanın uzun oranlı olması daha iyidir ekonomi için

    Türkiyede olmayan Clio III, 1.5dCi 106hp de var






    Röno bizi enayi yerine koyduğu için 1.5dci 65 weriyor ya.Bi ton da para istiyor ona.

    65lik te satılıyor avrupada..

    Honda niye hybridi geç getirdi?? O da enayi yerine mi koyuyor.. 1.4D4D lerde geç geldi

    Hybrid pahalı aşırı pahalı hemde.Ama 100HP bi dizel araba o kadar pahalı değil.Gerçi clio alsak 40-50 milyar bulur.Lütfen!! renoyu bu konuda savunma




  • Asil bu her zaman böyle diyorum bak. Motorsporlarında F1'den en alt ralli organizasyonuna kadar hep reno takımları gösterilir röportaj yapılır. Başka takım kalmamış gibi. Arada sırada Ford'u koyarlar. Yanlız yerel rallilerden bahsediyorum.

    Haberlere bakarsın hep renodan bahsedilir. Kampanya olur hep reno'yla işbirliği yapılır.

    Neyse asil sen keyfine bak kardeşim.. O kadar da önemli değil. Nasılsa ben otohaber almayı bıraktım artık. AutoCar'ı tek geçerim. AutoCar güzel bir test yapsın, o zaman görürüz

    Ben Clio'ya kötü araba demiyorum. Hatta AutoCar'ın yaptığı bir test var, Kasım sayısında:

    Oulton Park'ta 2006'nın En İyi Yol Tutan Otomobilleri;
    1.Lamborghini Gallardo
    2.Caterham CSR
    3.Porsche 911 Turbo
    4.Alfa Romeo Brera Q4
    5.Renault Clio RS 200
    6.Porsche Cayman S
    7.Mini Cooper S Works GP
    8.BMW Z4 M Coupe
    9.Ford Focus ST
    10.Jaguar XK
    11.Audi RS4
    12.Mazda MX-5 1.8
    13.Lotus Exige S
    14.Aston Martin DB9
    15.Mercedes E63 AMG Estate
    16.Nissan 350Z
    17.BMW M6
    18.Seat Leon FR TFSI


    "Bu test bu yıl piyasaya çıkan performans araçlarını dikkate almaktadır."




  • Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 11 Kasım 2006; 2:06:28 >




  • Tamam kendi yaptığı testleri böyle taraflı niteleyebilirsin ama Alman testinin resimlerini alıp puanlamasını endi yapıyor demek büyük haksızlık

    Clio yu beğenin beğenmeyin hiç önemli değil ama burada arabaya, dergiye herşeye dayanıksız saldırmalar yapılıyor..Yalıtımı testte iyi çıkabilir ama bide 6000km sonra deneyin gibi saçma sapn yorumlar yapılıyor yalıtım malzemeleri sanki çürüyor gibi yok frenleri güçlüymüş ama fren yaparken arkayı bırakıyormuş sanki hacı murattan bahsediyor..Clio yu beğenenler fanatik oluyor kendileri alman mandası olmuş nerdeyse haberi yok.. Renault yıllardır Türkiye de en çok satan marka ve şuan Megane ile Clio sınıfının en pahalı araçları genede satıyor, bu boşuna değil..
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Asil bu her zaman böyle diyorum bak. Motorsporlarında F1'den en alt ralli organizasyonuna kadar hep reno takımları gösterilir röportaj yapılır. Başka takım kalmamış gibi. Arada sırada Ford'u koyarlar. Yanlız yerel rallilerden bahsediyorum.

    Haberlere bakarsın hep renodan bahsedilir. Kampanya olur hep reno'yla işbirliği yapılır.

    Neyse asil sen keyfine bak kardeşim.. O kadar da önemli değil. Nasılsa ben otohaber almayı bıraktım artık. AutoCar'ı tek geçerim. AutoCar güzel bir test yapsın, o zaman görürüz

    Ben Clio'ya kötü araba demiyorum. Hatta AutoCar'ın yaptığı bir test var, Kasım sayısında:

    Oulton Park'ta 2006'nın En İyi Yol Tutan Otomobilleri;
    1.Lamborghini Gallardo
    2.Caterham CSR
    3.Porsche 911 Turbo
    4.Alfa Romeo Brera Q4
    5.Renault Clio RS 200
    6.Porsche Cayman S
    7.Mini Cooper S Works GP
    8.BMW Z4 M Coupe
    9.Ford Focus ST
    10.Jaguar XK
    11.Audi RS4
    12.Mazda MX-5 1.8
    13.Lotus Exige S
    14.Aston Martin DB9
    15.Mercedes E63 AMG Estate
    16.Nissan 350Z
    17.BMW M6
    18.Seat Leon FR TFSI


    "Bu test bu yıl piyasaya çıkan performans araçlarını dikkate almaktadır."




  • Sen Clio 1. olursa ne diyeceksen Görele, ams de çırak mı olacak yoksa

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?






  • abi boş geyiğe dönmüş ya bu topic; cem abimiz hiç bakmadı sanırım buralara...

    BU ARADA BİR SORUM VAR ALKOLLÜ İKEN FORUMA GİRİNCE DE CEZA ALIYORMUYUZ??
  • Soruya soruyla karşılık vermişsin. İddialı olan sensin. Konuyuda açan sensin. Sorduğum sorunun cevabıda öncelikle senden çıkmalı... Corsa forum ahalisi tarafından çok daha güzel bulunuyor ve tercih sebebi olduğu bu topiğe yazılan yazılardan anlaşılıyor.

    Yazdıklarımı anlamamışsın. AMS herhalde clio yu birinci seçerken corsa hakkında önceden söylediklerinin tersini söylemez. (AMS corsanın yol tutuş ve direksiyon hissine mükemmel dedi.) Yani otohaber gibi saçmalamaz.

    Fazla iddialı olmak.....

    Bir kaç hafta sonra autoshowda yayınlanır. Autobild tüm B sınıfını karşılaştırmış. Sonucu merak ediyorum.

    Corsa 1. çıkabilir de çıkmayabilir de ama bu en güzel olduğunu değiştirmez...

    AMS ilk tercihim unutmadan...



    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=12481




  • bu arada bende orjinal alman ams nin hani prof ve pek saygın olna Clio karşılaştırmalarını vereyim:

    Clio 1.5dci106, 207 hdi109 ve Polo 1.9tdi
    http://www.auto-motor-und-sport.de/d/116630/d_ams_vtest_wertung_cars

    Clio 1.5dCi86, GP mj90 ve Polo tdi80
    http://www.auto-motor-und-sport.de/d/95865/d_ams_vtest_wertung_cars

    Bu da Corsa-Polo kıyası
    cdti90 ve tdi80
    http://www.auto-motor-und-sport.de/d/131627/d_ams_vtest_wertung_cars

    Görüldüğü gibi 2. ve 3. testlerde ülkemizde olan motorlu Clio ve Corsa, Polo ya yaklaşık aynı farkı atmış.. (Clio biraz daha fazla) Eelbette kesin birşey denmez bunlara bakıp ama AMS nin de Corsa-Clio kıyasını merakla bekliyoruz


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor sport ya da autocar bu arabaları karşılaştırır ve yeni corsa açık ara tüm disiplinlerde 1. olursa ne diyeceksin?
    Fazla iddialı olmak daha sonra canının sıkılmasına neden olabilir asilx...

    Ki yeni corsa 1. de olabilir rahatlıkla, AMS nin corsa hakkındaki fikirleri ortada!!!

    Forum halkının tercihi corsa, mesajları okudun...


    AMS Kasım 2006 sayısı sayfa::58-63 ; öyle 2 sayfalık değil 6 sayfalık tek araba yeni corsa inceleme:::

    Aynen dergiden bir kaç cümle:::

    :: Yeni corsanın olumlu özellikleri ağır basıyor. Yol tutuş başarılı, ayrıca konforlu. Arka frenler kampana olmasına rağmen durma mesafesi başarılı ve tüketim çok düşük...

    :::Otomobilin sürüş güvenliği ile ilgili olarak en büyük övgüyü frenler hakediyor.

    ::::Süspansiyon övgüyü hakediyor. Bozuk yol koşullarını bir üst otomobil kadar iyi emiyor.

    ::: mükemmel viraj yeteneği ve direksiyon hissi...






    AMS kasım sayısı yoksa AMS EKİM sayısına bakalım:::sayfa 32-34

    ::YEni corsa nın süspansiyon sistemi daha konforlu ve sessiz, ayrıca yol tutuş yönünden iyi huylu ve dengeli...

    ::: Doğru ve gecikmesiz tepki verebilen direksiyon etkileyici bir performans sergiliyor...

    Şİmdi prof. AMS arka arkaya iki sayısında corsayı göklere çıkarmış, otohaber ise tam tersini belirtmiş, şimdi

    sende olsan otohabere çırak muamelesi yapmaz mısın?






  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.