Şimdi Ara

serviste kandırılmış olabilirmiyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler bilgisayarımda sıkıntı vardı işlemci çekirdekleri oyuna girerken veya bilgisayarda birşey ararken aşırı ısınıp kapanıyordu lakin bilgisayarda elle raslanır bi sıcaklık olmuyordu servise götürdüm casper servisine alt kapaktada vida yeri bozulmuştu onuda yaptıracaktım lakin 375tl lik masraf çıktı biraz şüphelendim açıkcası neyse yaptırdım bilgisayarı normalde 2gb nvıdia gt840 ekran kartı olan bilgisayar servisden sonra nvıdia adına birşey bulunmuyordu teknik servis raporunda yapılan hizmetler yazılmış ben tam anlamadım :
    anakart tamiri yapıldı,soğutucu ayakları onarıldı,alt kasa menteşe bağlantı kısımları onarıldı test edildi hazır. NOT : harici nvıdia ekran kartı daha önceki kapanmalara bağlı olarak zarar görmüş durumda,onboard ekran kartı üzerinen laptop kullanılabilir.
    yazıyor serviste onay verirken ne kadar süreceğini ve fiyatın niye bukadar fazla olduğunu sordum bana pazartesiye anca biteceğini zor bir işlem olduğunu söylediler (perşembe 16:38) civarında bende onayladım ertsesi gün yani cuma günü öğlen saatinde mesaj geldi laptop unuz hazır gelip alabilirsiniz diye yani demek istediğim zor bir işlem pazartesiye anca biter dediler ama 8 saat sonra mesaj geliyor insan bi tereddüt ediyor bu işlerden çok fazla anlamıyorum acaba kandırılmış olabilirmiyim nvıdia ekran kartına bağlanamıyorum yani oyunlarda bi eksikliğini görürmüyüm ben servise götürürken eski haline getirmeleri için götürdüm sizce tekrar gidip bunu dile getirsemmi 375 tl ne için alındı onu anlamadım?







  • Harici ekran kartı devre dışı bırakılmış.Dahili ekran kartında ise oyunlarda performans elde edilmesi zor.Bence tekrardan servise gönderip İstanbul merkeze gönderilmesini isteyin ve burada yazmış olduklarınızın aynısını yazın.Sizin bilginiz dışında ekran kartı devre dışı bırakıldı ise bildirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackblood07 B kullanıcısına yanıt
    bana herhangi bilgi verilmedi sadece fyatı niye bukadar yüksek diye sorduğumda anakartta arıza varmış şöyle böyle dediler bu arada servise götürdüm ama garanti süresi doldu sıkıntı çıkaramazlar değilmi sonuçta yinede benden habersiz yapılmış işlem
  • NOT : harici nvıdia ekran kartı daha önceki kapanmalara bağlı olarak zarar görmüş durumda,onboard ekran kartı üzerinen laptop kullanılabilir.

    Bu cümle yazıyorsa servis forumda ekran kartını yakmışsınız demektir. Servise tekrar verin.
  • turn table kullanıcısına yanıt
    servise geri götüreceğim ama ayrı bir ücret çıkarırlarmı sonuçta önceki işlemde bana danışmaları gerkirdi danışmadan direk onboard ekran kartı kullandırmışlar sizce haklımıyım normalmi yani bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ertanhaki

    servise geri götüreceğim ama ayrı bir ücret çıkarırlarmı sonuçta önceki işlemde bana danışmaları gerkirdi danışmadan direk onboard ekran kartı kullandırmışlar sizce haklımıyım normalmi yani bu.

    Garanti kapsamında yaptırabilmeniz için hatanın ürün kaynaklı olması gerekiyor. Doğal olarak ekran kartının sizin dışınızda bir nedenle kullanılamaz olduğunu kanıtlamanız lazım önce..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.