Şimdi Ara

Servis Ürün Değiştirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Vega_dj (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Serviste ipad'im var. Ürünü yeni si ile değişticekleri söylendi.

    Serviste yaklaşık 14 gündür, veya hafta işileri sayarsak 10 iş günüdür duruyor.

    Apple'dan yeni cihaz bekliyolarmış ama son aradığımda hala apple merkezden kendilerine yollanmak üzere çıkmış bir ürün yoktu.

    OKuduğum kadarı ile 10 günü geçen sürelerde, muadili cihaz kullanılmak için yollamaları lazım. 20 günü geçen servis sürelerinde ise cihazın yenisi ile değiştrme veya para iadesi hakkım var galiba.



    Şimdi servis 10 günü süredir geçtiği için ne yapabilirim sizce, 20 gün sonra para iadesi istesem, ürünün fiyatını neye göre belirliyorlar. Veya 20 gün içinde cihazı temin edemezler ise, ürünün yeni modelini talep etme hakkım var mıdır.



    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.