Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
57.735
Cevap
368
Favori
2.584.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben beğendim
  • Biraz daha kaslı olması gerekmiyor mu? İbiza'Nın yenisi gibi olmuş.
  • Araçtaki göstergeler Golf 7 testlerinde çekilen fotolara çok benziyor.

    Galiba aynı olacak göstergeler leonla

    Bu arada ben beğendim tek göz alışması gereken yer ön taraf bana göre.İçide eskisine göre çağ atlamış
  • Nasıl bir çizimdir nasıl iğrenç bir tasarımdır araba dediğin de ruh olmalı nasıl bir ruhsuzluktur hiç beğenmedim arkadaş ne içini ne dışını.
  • bolca donanım ve dsg ile 70k'ya geliyor.
  • yalnız kimse bahsetmemiş ama led farlar çok iyi olmuş, kaç bin olacak bakalım fark. ayrıyetten belirtmerk isterim inşallah bu konu da seat şöyle üvey evlat, seat böyle kalitesiz, vagın en kalitesizi gibi saçma sapan yorumlarla kirlenmez, bunları yazacaklara peşin cevap vereyim, led farlar yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elensar77

    Biraz daha kaslı olması gerekmiyor mu? İbiza'Nın yenisi gibi olmuş.

    Bende %100 aynı fikirdeyim. Biraz küçük ve silik olmuş kasa.
  • Hem dış tasarımı hem de iç mekaniyla sıradan bir B sınıfı otomobil olmuş. Araç tüm heyecanını, çekiciliğini ve ruhunu kaybetmiş .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Hem dış tasarımı hem de iç mekaniyla sıradan bir B sınıfı otomobil olmuş. Araç tüm heyecanını, çekiciliğini ve ruhunu kaybetmiş .

    Canlısını görmeden peşin yorum yapma bence çünkü bazı araçlar resimde kötü gorunuP gercekte albenili oluyor yasa tersi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    bolca donanım ve dsg ile 70k'ya geliyor.

    Tahmin mı duyum mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz korelilerden ve haliyle audiden esinlenmiş.Zamanın gerisine yolculuk yapmış sanki.( farları ve stopları çıkarırsak)Bence önceki kasa daha güzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Konsolu beğenmedin mi ?

    rezalet

    Kullandığınız veya begendiniz araç nedir?

    gözlerim var.bu yeterli mi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    bolca donanım ve dsg ile 70k'ya geliyor.

    Tahmin mı duyum mü?

    aynen. fiyat konusundaki yorumunuzu bende merak ettim. açıklarsanız sevinirim...
  • her aracın konsolu birbirinin aynı olması zorunda mı , sade bir görünüm sağlamışlar bence gayet güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    bolca donanım ve dsg ile 70k'ya geliyor.

    Tahmin mı duyum mü?

    oğuz hocam eğer bütün opsiyonlar alınırsa elbet 70 i de 80 i de bulur, golf 6 da bile şu an durum bu. cam tavan ve led farlardan vazgeçilirse elbet 55 bin civarına gayet dolu bir tsi dsg fr alınır bence, çünkü golften uygun tutmak zorundalar golfün fiyatı bir açıklansın, bununda fiyatı hakkında görüşümüz olur az çok.
  • mk2 kasa fr şuan 45300tl. sanırım. yeni kasa style donanım(şuan ki kasayla aynı donanım adını kullanırsa) 1.4 tsi+dsg 45-50k. civarı alınabilir inşallah...
  • http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

    ayrıca bu motor da yeni leonda yerini alacak EA211 kodlu 1.4 TSI motor 140 hp gücünde ve gerektiğinde silindirleri kapatacak, vw bu işi biliyor arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

    ayrıca bu motor da yeni leonda yerini alacak EA211 kodlu 1.4 TSI motor 140 hp gücünde ve gerektiğinde silindirleri kapatacak, vw bu işi biliyor arkadaş

    vw önce desege yi düzeltsin

    silindirler de kapalı kalır dert etme vw işi biliyor gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

    ayrıca bu motor da yeni leonda yerini alacak EA211 kodlu 1.4 TSI motor 140 hp gücünde ve gerektiğinde silindirleri kapatacak, vw bu işi biliyor arkadaş

    vw önce desege yi düzeltsin

    silindirler de kapalı kalır dert etme vw işi biliyor gerçekten

    evet ne gerek var yeni teknolojiye 4 ileri at şanzıman ve 1.6 100 hp düz motor varken. Ne gerek var. common rail dizele, DPF ne, EGR ye, Ne gerek var intercoolerı bütünleşik direk püskürtmeye, yüksek teknoloji gereken motorlara? Yeterki arızalanmasın değil mi?.

    emisyon, tüketim ve performans önemli değilki, yeterki hiç sorun çıkarmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%E2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

    ayrıca bu motor da yeni leonda yerini alacak EA211 kodlu 1.4 TSI motor 140 hp gücünde ve gerektiğinde silindirleri kapatacak, vw bu işi biliyor arkadaş

    vw önce desege yi düzeltsin

    silindirler de kapalı kalır dert etme vw işi biliyor gerçekten

    evet ne gerek var yeni teknolojiye 4 ileri at şanzıman ve 1.6 100 hp düz motor varken. Ne gerek var. common rail dizele, DPF ne, EGR ye, Ne gerek var intercoolerı bütünleşik direk püskürtmeye, yüksek teknoloji gereken motorlara? Yeterki arızalanmasın değil mi?.

    emisyon, tüketim ve performans önemli değilki, yeterki hiç sorun çıkarmasın.




    0.4 lt ekonomiden bahsediyor linkte. Bunun markalara göre değil kullanıcıya göre yorumu 0.2 lt falandır karşılığı. Gerek varmı yok.

    Ayrıca hatırlatırım vw kendi teknolojisi dediği PD dizel motorları kullanıyor ve bununla övünüyordu. Sonra olmadı Cr'ye geçtiler.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.