Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Satılık digital Uydu kartı, hd kutusu , vantec aeroflow,

0
Cevap
0
Favori
115
Tıklama
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
Cevapla
Tüm Forumlar >> İkinci El - Ödüllü Anket >> İkinci El >> Satılık digital Uydu kartı, hd kutusu , vantec aeroflow,
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Katılım Zamanı
    26 Mart 2003


    Şehir
    istanbul Turkey


    Durum
    Forumda değil

    Hauppauge Nova S(usb) Dijital uydu kartı dijitalcenterdan alınma kutusunda faturası butun kabloları ıle bırlıkte.Hıc kulanılmamıs alındıgından berı kutusunda duruyor garantısı halen devam edıyor 5 aylık falan kart.
    Sıfır fiyatı 144+kdv yani 170 dolar. 130 Dolar dusunuyorum kart sıfır sayılır ve hıc bır sorunu yok.
    http://www.dijitalcenter.com/asp/show_stock.asp?Product_ID=926
    Dier detayları burdan alabılırsınız kartı hıc denemedım veya kulanmadım o yuzden hıc bı teknık bılgım yok ne işe yaradıgını bıle bılmıyorum :)


    Vantec hdd çekmeceli sogutma sistemi.Bu ürünü alalı 1 seneyi gecti sanırım o yuzden garantısı varmı yokmu bılmıyorum ama urun tertemiz ve zaten cok fazla kulanılmadı bayadır bi köşede duruyordu.
    http://www.dijitalcenter.com/asp/show_stock.asp?Product_ID=MRK-102FD-BK.
    Detaylar bu linkte yannız linkteki resimden farklı olarak bedeki ürün gri renkte.Sıfır fiyatı 73 dolar .Bunun ıcınde 45 dolar ıstıyorum.


    Vantec aeroflow p4 sogutucusu sanırım bu urunu zaten bılıyorsunuzdur 0 fiyatını bilmiyrum urunun.
    20 dolar.

    Arkadaslar urunlerın hepsı acıl satılıktır hemen alcak olan ınsanlar teklıf sunarsa sevınırım. Urunlerın hepsı paraya ıhtıyacım oldugu ıcın satılıktır ama bu demek deıldırkı ucuza vercem.İstanbulda oturuyorum elden teslim edebilirim kadıkoy yakasındakılere.
    Dier sehırlere ıse once para alındıktan sonra heryere yollıyabılırım.Kargo yuda bolusebiliriz.Zaten ufak urunlere pek bişe tutmaz.



    |
    |
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 10 ürün





HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Paykasa
son dakika
Blogio
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,141
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.