Şimdi Ara

Satellite L755-197 Kullanıcısı varsa RECOVERY yardım !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar Satellite l755-197 notebook kullanıyorum.Arkadaş performans açısından başka bir program yüklemişti orjinali başka deyip, eski sisteme dönmek istedim.Dönemiyorum, içindeki bölüm silinmiş galiba ürün kurtarma dvd denen bir şey yapılması gerekiyormuş bizde yapmadık, birkaç servise sordum 50-100 tl arası fiyat istediler.Forum içinde bu cihazdan kullanan arkadaş varsa veya yardımcı olabilecek bana recovery dvd'lerini yapıp verirse çok memnun olurum.İstanbul avrupa yakasındayım.05327958553



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chagall -- 9 Ocak 2012; 10:14:12 >



  • Anladığım kadarıyla sen pc yi win 7li(vistada olabilir) almışsın arkadaşın daha hızlı olsun diye Win XP ya da başka bişe kurmuş.Sende eski işletim sistemine dönmek istiyosun.Tavsiyem şu ki Windows 7 kur XP felan artık tarih oldu.Kurtarma DVD'si içinse aynı modelden birinin bulman gerekir.Bende İstanbuldayım fakat model "Satellite L755-14H" uysaydı gönderirdim.Hadi kolay gelsin.Sen en iyisi netten bir Windows 7 indir onu kur pc'ye.Garantiyi sorun etme garanti gitmiyor işletim sistemi değişince.
  • normalde servis işletim sisteminden kaynaklı sorunlarda yardımcı olmaz diye biliyorum ama garip geldi 50 tl verin kurtarma cd si hazırlayalım demeleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakikadagol

    normalde servis işletim sisteminden kaynaklı sorunlarda yardımcı olmaz diye biliyorum ama garip geldi 50 tl verin kurtarma cd si hazırlayalım demeleri

    Banada garip geldi ama öyle yapılıyormuş.
  • quote:

    normalde servis işletim sisteminden kaynaklı sorunlarda yardımcı olmaz diye biliyorum ama garip geldi 50 tl verin kurtarma cd si hazırlayalım demeleri



    İşletim sisteminden kaynaklanan sorunlar garanti kapsamında değildir.İşletim sisteminin yüklenmesi veya Recovery Dvd'sinin temin edilmesi yetkili servis tarafından ücret karşılığında yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    normalde servis işletim sisteminden kaynaklı sorunlarda yardımcı olmaz diye biliyorum ama garip geldi 50 tl verin kurtarma cd si hazırlayalım demeleri



    İşletim sisteminden kaynaklanan sorunlar garanti kapsamında değildir.İşletim sisteminin yüklenmesi veya Recovery Dvd'sinin temin edilmesi yetkili servis tarafından ücret karşılığında yapılır.

    Tabii firmadan firmaya değişir acer ve lenovoda kullandım cihaz olarak iki cihazdada bu tip sorunlar yaşadım.İki cihazdada hiç sorun yaşatmadan serviste sorunsuz bir şekilde halledip teslim ettiler.Demekki Toshiba adının sadece kalite ismi kalmış, servisleri istedikleri gibi at koşturacak.Bana cihazı yeniden üretmeyeceklerki cihazı zaten satın almış ve kullanıyorum.Tabii bu firmaya göre değişen bir servis kriteri demekki.




  • quote:

    Tabii firmadan firmaya değişir acer ve lenovoda kullandım cihaz olarak iki cihazdada bu tip sorunlar yaşadım.İki cihazdada hiç sorun yaşatmadan serviste sorunsuz bir şekilde halledip teslim ettiler.Demekki Toshiba adının sadece kalite ismi kalmış, servisleri istedikleri gibi at koşturacak.Bana cihazı yeniden üretmeyeceklerki cihazı zaten satın almış ve kullanıyorum.Tabii bu firmaya göre değişen bir servis kriteri demekki.



    Bu durum sadece Toshiba'ya özgü bir durum değildir.İşletim sistemlerinden kaynaklanan sorunlar kullanıcıya bağlı sorunlar olarak kabul edilir ve ücret talep edilir.Sizin at koşturma diye tabir ettiğiniz bu durum Sony,Hp.Dell v.b markalarında uyguladığı bir durumdur.Eğer cihazdaki sorun donanımdan kaynaklanan bir sorunsa, garanti kapsamında olduğu sürece ücret talep edilmez.Ayrıca siz Recovery Dvd'si oluşturmuş olsaydınız bu ücreti ödemek zorunda kalmazdınız.Recovery Dvd'sinin oluşturulmaması kullanıcıdan kaynaklanan bir sorundur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Tabii firmadan firmaya değişir acer ve lenovoda kullandım cihaz olarak iki cihazdada bu tip sorunlar yaşadım.İki cihazdada hiç sorun yaşatmadan serviste sorunsuz bir şekilde halledip teslim ettiler.Demekki Toshiba adının sadece kalite ismi kalmış, servisleri istedikleri gibi at koşturacak.Bana cihazı yeniden üretmeyeceklerki cihazı zaten satın almış ve kullanıyorum.Tabii bu firmaya göre değişen bir servis kriteri demekki.



    Bu durum sadece Toshiba'ya özgü bir durum değildir.İşletim sistemlerinden kaynaklanan sorunlar kullanıcıya bağlı sorunlar olarak kabul edilir ve ücret talep edilir.Sizin at koşturma diye tabir ettiğiniz bu durum Sony,Hp.Dell v.b markalarında uyguladığı bir durumdur.Eğer cihazdaki sorun donanımdan kaynaklanan bir sorunsa, garanti kapsamında olduğu sürece ücret talep edilmez.Ayrıca siz Recovery Dvd'si oluşturmuş olsaydınız bu ücreti ödemek zorunda kalmazdınız.Recovery Dvd'sinin oluşturulmaması kullanıcıdan kaynaklanan bir sorundur.

    Aslında açıklamayı yaptım ama genede cevap veriyorsunuz nedense.Lenovo bilgisayarımda recovery bölümü silinmesine rağmen talebimi yaptım.Ücretsiz olarak yurtdışından kargo bile ödetmeden dvdleri gönderdiler.Acerdada aynı şekilde ama bu sefer yetkili servisinde yüklendi.Ben örnek olarak verdim ama bu firmaları bilgisayar firması olarak görmediğiniz verdiğiniz örneklerden anlaşılıyor.Eğer hatayı firma yapsa hallediyoruz bekleyin yazılımsal veya donanımsal bir sorun, kullanıcı yaparsa yanlışlıkla bir şey yapsa garanti kapsam dışı ne ala.Sanki cihazı söktük.Daha önceki yaşadığım sorunlara ve halledildiği için servis yardımı istedim.Cihazda donanımsal bir sorun yaşatmadım.İş garanti kapsamına gelincede aynı sorunları yaşatmayacağınız ne malum kullanıcı hatası diye firma olarak.Bu arada lütfen diğer firmalarıda örnek göstermeyin ben olumlu örneklerimi verdim ve ayrıca boş yorum yapmaktansa sorunsuz halledebileceğim bir çözüm yolunuz varmı onu söyleyin.Ben yardım arıyorum, sizin olmayacaksa lütfen boş polemiğe girmeyelim.İyi günler iyi çalışmalar dilerim.




  • quote:

    Aslında açıklamayı yaptım ama genede cevap veriyorsunuz nedense.Lenovo bilgisayarımda recovery bölümü silinmesine rağmen talebimi yaptım.Ücretsiz olarak yurtdışından kargo bile ödetmeden dvdleri gönderdiler.Acerdada aynı şekilde ama bu sefer yetkili servisinde yüklendi.Ben örnek olarak verdim ama bu firmaları bilgisayar firması olarak görmediğiniz verdiğiniz örneklerden anlaşılıyor.Eğer hatayı firma yapsa hallediyoruz bekleyin yazılımsal veya donanımsal bir sorun, kullanıcı yaparsa yanlışlıkla bir şey yapsa garanti kapsam dışı ne ala.Sanki cihazı söktük.Daha önceki yaşadığım sorunlara ve halledildiği için servis yardımı istedim.Cihazda donanımsal bir sorun yaşatmadım.İş garanti kapsamına gelincede aynı sorunları yaşatmayacağınız ne malum kullanıcı hatası diye firma olarak.Bu arada lütfen diğer firmalarıda örnek göstermeyin ben olumlu örneklerimi verdim ve ayrıca boş yorum yapmaktansa sorunsuz halledebileceğim bir çözüm yolunuz varmı onu söyleyin.Ben yardım arıyorum, sizin olmayacaksa lütfen boş polemiğe girmeyelim.İyi günler iyi çalışmalar dilerim.



    Sayın : Chagall

    Benim sizinle polemiğe girmek gibi bir cabam olmadı.Siz servisin ücret istemesiyle ilgili rahatsızlığınızı paylaştınız.Ben de bunun nedenini size açıkladım.Ayrıca siz kendiniz her firmanın servisinin ayrı kriterleri olduğunu söylediniz.Bundan dolayı ücret isteyen firmanın kalitesinin sadece isminde kaldığını söylemek o firmayı karalamakla eşdeğerdedir.Lenovo veya Acer'in Recovery Dvd'si için ücret istememesi Toshiba,Sony v.b firmaların istemeyeceği anlamına gelmez.Kendiniz "ürün kurtarma dvd denen bir şey yapılması gerekiyormuş bizde yapmadık" diye cümle kullanıyorsunuz.Recovery Dvd'si oluşturulması gerektiğini bildiğiniz halde oluşturmuyorsanız ve siz bunu servisten talep ediyorsanız bunun tabi ki bir maliyeti olacaktır.Size çözüm yolunu gösteriyorum.Bunu uygulamak ya da uygulamamak sizin takdirinize kalmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Aslında açıklamayı yaptım ama genede cevap veriyorsunuz nedense.Lenovo bilgisayarımda recovery bölümü silinmesine rağmen talebimi yaptım.Ücretsiz olarak yurtdışından kargo bile ödetmeden dvdleri gönderdiler.Acerdada aynı şekilde ama bu sefer yetkili servisinde yüklendi.Ben örnek olarak verdim ama bu firmaları bilgisayar firması olarak görmediğiniz verdiğiniz örneklerden anlaşılıyor.Eğer hatayı firma yapsa hallediyoruz bekleyin yazılımsal veya donanımsal bir sorun, kullanıcı yaparsa yanlışlıkla bir şey yapsa garanti kapsam dışı ne ala.Sanki cihazı söktük.Daha önceki yaşadığım sorunlara ve halledildiği için servis yardımı istedim.Cihazda donanımsal bir sorun yaşatmadım.İş garanti kapsamına gelincede aynı sorunları yaşatmayacağınız ne malum kullanıcı hatası diye firma olarak.Bu arada lütfen diğer firmalarıda örnek göstermeyin ben olumlu örneklerimi verdim ve ayrıca boş yorum yapmaktansa sorunsuz halledebileceğim bir çözüm yolunuz varmı onu söyleyin.Ben yardım arıyorum, sizin olmayacaksa lütfen boş polemiğe girmeyelim.İyi günler iyi çalışmalar dilerim.



    Sayın : Chagall

    Benim sizinle polemiğe girmek gibi bir cabam olmadı.Siz servisin ücret istemesiyle ilgili rahatsızlığınızı paylaştınız.Ben de bunun nedenini size açıkladım.Ayrıca siz kendiniz her firmanın servisinin ayrı kriterleri olduğunu söylediniz.Bundan dolayı ücret isteyen firmanın kalitesinin sadece isminde kaldığını söylemek o firmayı karalamakla eşdeğerdedir.Lenovo veya Acer'in Recovery Dvd'si için ücret istememesi Toshiba,Sony v.b firmaların istemeyeceği anlamına gelmez.Kendiniz "ürün kurtarma dvd denen bir şey yapılması gerekiyormuş bizde yapmadık" diye cümle kullanıyorsunuz.Recovery Dvd'si oluşturulması gerektiğini bildiğiniz halde oluşturmuyorsanız ve siz bunu servisten talep ediyorsanız bunun tabi ki bir maliyeti olacaktır.Size çözüm yolunu gösteriyorum.Bunu uygulamak ya da uygulamamak sizin takdirinize kalmıştır.

    Sayın : borabalkan

    Sorunu çok rahat bir şekilde bir arkadaşımızın devreye girmesi ile servisinde hallettirdim.Sağolsunlar Recovery dvd'lerini bile hazırladılar.Sizde aynı şekilde aldığınız bir üründen memnun kalmadığınız veya sizden kaynaklı bilmediğiniz bir sorun yaşadığınız zaman aynı şekilde benim yaptığımı yaparsınız.Bilmediğimiz bir olaydı yaşadık sorun çıkartmadanda hallettik.İyi günler dilerim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.