Şimdi Ara

Sandisk Galaxy serisi ile uyumsuzluk yaratan Class 10 sdcard değiştiriyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar,
    Yurtdışından almış olduğum Sandisk Marka Class10 sdcard Galaxy S3 cihazımda takılıydı fakat belli bir süre sonra hatalar vermeye başlamıştı. Bunu üzerine pc de ve diğer telefonlarda denemelerimde sorun çıkarmayan bu kart ile ilgili başka bir forumda aşağıda linkini verdiğim konuyu açmıştım.
    Dün sandisk ile yaptığım telefon görüşmesi sonucunda benden kartın seri no'sunu da içeren bir fotoğraf çekmemi , nereden alındığını falan sorup istediler , hepsini yaptım.
    Bana garanti incelemesinden sonra direkt yeni kart göndereceğiz dediler.Bu arada siz Türkiye numarası çeviriyorsunuz ama karşınıza Türkçe bilen biri çıkıyor.Numara 02124141729. Bana yardımcı olan bayanın ismi Mania Hanım dı.

    Bahsi açtığım konu aşağıdaki linktedir.
    http://yesilcin.com/index.php/topic,15009.msg145380.html#msg145380

    Samsung Galaxy S3 ve Note 2 modeli cihalarda uyumsuzluk olduğunu kabul eden firma kartınızı direkt değiştireceğiz diyince rahatladım.Çünkü ben kartı Dubai den almıştım.Global garantileri mevcutmuş.Sandisk firmasına da kendim adına teşekkür ediyorum, ürünlerinin arkasında durdukları için.

    Sizlerden duyuru olarak bunu bildirmenizi rica edeceğim, bu konuda sıkıntı yaşayan arkadaşlarımıza çözüm olacaktır. Direkt ingilteredeki merkezle muhatap oluyorsunuz Türkçe konuşuyorlar merak etmeyin.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yosunkaya -- 5 Nisan 2013; 16:00:12 >







  • hmm ben Tr den aldım sandisk class 10 64gb kartı ve arıza olduğunda direk degiştirdi firma ama global olarakta markanın arkasında durmaları çok iyi gerçekten
  • Yani kart sadece Samsung telefonlar ile uyumsuz diğer aparatlarla çalışıyor. Ona rağmen değiştireceğiz siz eskisini kırıp fotoğraf çekin bize gönderin yeter denildi.

    Benim gözümde Sandisk bambaşka bir firmaya dönüşmüştür şu hareketiyle.
    Destek dediğin böyle yapılsa gerek .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.