Şimdi Ara

Sancak Bilgisayar ve Müşteriye bakış açısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
4.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cafein34 , izlenimlerin birçoğuna katılıyorum.
    Ancak 200-300 kişiye değil samimi söyliyeyim binlerce kişiye destek veriyoruz.
    Sadece ben günde en az 100 tane maile cevap veriyorum , gelen telefonları saymıyorum bile
    Egreat R6A topiğini bir oku , orada cihazın optik girişini kıran bir arkadaş vardı.
    Normalde garanti dışı olan bir şeyi garantiden 1 günde değiştirdik.
    Bunun gibi forumlara yansımayan onlarca farklı konuda yardımcı olmaya çalışıyoruz.
    Biz insanlara elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz , ancak bazen yetişemiyoruz.
  • şirket adı ne olursa olsun genlerimize işlemiş olan "yetişemiyoruz" kelimesini asla kabul etmiyorum. yetişeceksin arkadaş. ya da yetişebileceğin kadar iş yapacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murdocklawless -- 13 Ocak 2011; 11:14:49 >
  • güven ve destek veren firmadan alınacak ürünler insana huzur verir..
    kafanda soru işareti olmaz..
    Sancak ile olumlu yada olumsuz birşey yaşamadım kendi adıma ama nette genelde olumlu yorumlar okudum burdaki gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    şirket adı ne olursa olsun genlerimize işlemiş olan "yetişemiyoruz" kelimesini asla kabul etmiyorum. yetişeceksin arkadaş. ya da yetişebileceğin kadar iş yapacaksın.

    kısmen dediklerine ben de katılıyorum aslında ama öyle bir sınırlamayla yaklaşman bence çok doğru değil. çünkü neticesinde yapılan iş ticaret ve ticaret yapabilmen için rekabet etmen gerek. ne kadar az yok çekersen o kadar büyüksün Türkiye'de
    yetişemiyorum konusuna gelince, bence bir şirket talebe yetişebiliyorsa o firmanın gereğinden fazla elemanı vardır yada diğer bir deyişle gereğinden az iş yapıyordur. bunu eşit bi şekilde yapabilmek bir firma için imkansızdır murdocklawless kesinlikle. hasılı az elemanla çok iş yapabilmek (yada yapmaya çalışmak) ile çok elemanla az iş yapabilmek arasında seçim olunca tabii ki her firmanın gözdesi ilk seçenektir.
    elbette ki günü gelecek bazı yerler tıkanacak, asıl mesele o tıkanıklığı zamanında farkedip müdahale edebilmektir bence




  • helal olsun adamlara bu zamanda böyle esnaflık +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roccopolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    şirket adı ne olursa olsun genlerimize işlemiş olan "yetişemiyoruz" kelimesini asla kabul etmiyorum. yetişeceksin arkadaş. ya da yetişebileceğin kadar iş yapacaksın.

    kısmen dediklerine ben de katılıyorum aslında ama öyle bir sınırlamayla yaklaşman bence çok doğru değil. çünkü neticesinde yapılan iş ticaret ve ticaret yapabilmen için rekabet etmen gerek. ne kadar az yok çekersen o kadar büyüksün Türkiye'de
    yetişemiyorum konusuna gelince, bence bir şirket talebe yetişebiliyorsa o firmanın gereğinden fazla elemanı vardır yada diğer bir deyişle gereğinden az iş yapıyordur. bunu eşit bi şekilde yapabilmek bir firma için imkansızdır murdocklawless kesinlikle. hasılı az elemanla çok iş yapabilmek (yada yapmaya çalışmak) ile çok elemanla az iş yapabilmek arasında seçim olunca tabii ki her firmanın gözdesi ilk seçenektir.
    elbette ki günü gelecek bazı yerler tıkanacak, asıl mesele o tıkanıklığı zamanında farkedip müdahale edebilmektir bence


    işe yetişemeyen firmanın ticari değeri düşer ve yok olmaya mahkumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless


    quote:

    Orijinalden alıntı: roccopolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    şirket adı ne olursa olsun genlerimize işlemiş olan "yetişemiyoruz" kelimesini asla kabul etmiyorum. yetişeceksin arkadaş. ya da yetişebileceğin kadar iş yapacaksın.

    kısmen dediklerine ben de katılıyorum aslında ama öyle bir sınırlamayla yaklaşman bence çok doğru değil. çünkü neticesinde yapılan iş ticaret ve ticaret yapabilmen için rekabet etmen gerek. ne kadar az yok çekersen o kadar büyüksün Türkiye'de
    yetişemiyorum konusuna gelince, bence bir şirket talebe yetişebiliyorsa o firmanın gereğinden fazla elemanı vardır yada diğer bir deyişle gereğinden az iş yapıyordur. bunu eşit bi şekilde yapabilmek bir firma için imkansızdır murdocklawless kesinlikle. hasılı az elemanla çok iş yapabilmek (yada yapmaya çalışmak) ile çok elemanla az iş yapabilmek arasında seçim olunca tabii ki her firmanın gözdesi ilk seçenektir.
    elbette ki günü gelecek bazı yerler tıkanacak, asıl mesele o tıkanıklığı zamanında farkedip müdahale edebilmektir bence


    işe yetişemeyen firmanın ticari değeri düşer ve yok olmaya mahkumdur.


    tamam doğru söylüyosun, öyle de olması lazım ama bu büyük retail mağazalardan hangisinin yok olduğunu bana söyler misin? milyon tane şikayeti şikayetvar.com a yazılan, yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi telefonda 15-20 dakika müzik dinleten hepsiburada hala türkiyenin en çok satan alışveriş sitesi değil mi? ya da berbat müşteri "memnuniyeti" sunan gold, bimeks, media markt hala en büyüklere oynamıyor mu? yok olan bişey yok dostum, sadece mantık doğru.




  • o şikayetler kampanyalar sayesinde kapanıyor bir bir. bugün sen şikayetçi ol yarın almak istediğin birşey en ucuz orda olsun gider alırsın. bende alırım, herkeste alır. adamlar artık insan psikolojisinden maksimum şekilde faydalanıp ona göre iş yapıyorlar.

    gold bilgisayardan nefret ederim canon printer orada vardı en uygun ordan aldım
    hepsiburada'dan da haz etmem ancak ucuza bulduğum bir takım şeyleri aldım yine.

    ama zaman içinde yinede elenecekler olacaktır. zaman, sadece biraz zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hdmaniac

    helal olsun adamlara bu zamanda böyle esnaflık +1


    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popcornhour

    cafein34 , izlenimlerin birçoğuna katılıyorum.
    Ancak 200-300 kişiye değil samimi söyliyeyim binlerce kişiye destek veriyoruz.
    Sadece ben günde en az 100 tane maile cevap veriyorum , gelen telefonları saymıyorum bile
    Egreat R6A topiğini bir oku , orada cihazın optik girişini kıran bir arkadaş vardı.
    Normalde garanti dışı olan bir şeyi garantiden 1 günde değiştirdik.
    Bunun gibi forumlara yansımayan onlarca farklı konuda yardımcı olmaya çalışıyoruz.
    Biz insanlara elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz , ancak bazen yetişemiyoruz.






    evet ozellikle adını yazmayım sadays ve metepe nin bulundugu forumdan takip ediyorum.gerçekten ilgi alaka ve bilgi güzel.media playerlar türkiyeye ilk gelmeye başladıgında popcorn u sizin getirdiğinizi duydum turkiyenin en buyuk pereakendecilerinde çalışan birsürü ürün müdürü arkadaşım var.onlara öneriler veriyordum ben çoğu zaman yine bu konudada bilgi verdim bazısı sizinle görüştü bazısı " sancak ne ya " dedi bazılarıda görüşme talep etti sizden ama çok nazlılar diye biraz uzak durdular.görüşme gününe saatine uymadıklarınızı soylediler haberiniz ola yani :) isimleri burda vermeyeyim şimdi doğru olmaz ama getirmek istiyolardı birkaçı soktu zaten firmalarına satıyorlar şuan.bir müşterime c200 alması konusunda size yonlendirmiştim izlenimleri güzeldi hatta ben anlatıcaktım ona ürünü gerek kalmadı dedi siz anlatmışsınız zaten en ince ayrıntısına kadar.bunlar güzel şeyler.

    şimdi hocam benimde bir sorunum var ama işten güçten hiç fırsatım olmuyor özellikle son çeyrek ve ilk çeyrek diye teknoloji sektöründe tabir edilen bu günlerde kafamı kaldıramıyorum bi ayağım değipte gelemedim sancağa:) özelden yazayımda burada konu kirliliği olmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atesbaz -- 16 Ocak 2011; 2:25:16 >




  • cafein34 her zaman bekleriz.
    bize çok yakındaymışsın.
  • Sayın popcornhour ;

    2010 Kasım ayında Planet Bilgisayardan almış olduğum Dune de bluray cd seyrektmek istediğimde ki geçen akşamda yaptı aynısını diski okumuyor ... uzaktan kumanda üstündeki bütün tuşlara basılıp bi ayarlar yapmaya çalıştıysamda bi türlü olmuyor... dün kesintisiz 21 dk no disk dedi sonra açıp kapadım bi anda okudu cd yi..

    Bu sıkıntı bluray cd den olabilirmi yoksa böyle şikayetlerle gelen var mı sizlere ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknbjk -- 20 Ocak 2011; 18:15:20 >
  • Sancakın dagıttıgı DUNE hd modelini multimedyadukkanı vasıtası ile aldım ama ürün açılmış kurcalanmış düğmeleri dökülür vaziyette idi..Sancak hernekadar bu ürürnü multimedyaya verirken ürün kutusunun açıldığını söylemiş olsa bile, cihaz üstüne ÜRÜN GÜMRÜKTE AÇILMIŞTIR ibaresi koymalı..Zira, muldimedya dükkanı ürünü sancaktan SIFIR aldığını iddia etmektedir..Sancak bilgisayarın dürüstlüğü takdire sayan..bana bu ürünü önceden yanında 30 euroluk Dune Air hedisye vermek sureti ile teklif etmişlerdi.Ama sancak bilgisayarın adını kötüye çıkaran multimedyadukkani gibi yerleri barındırmamak lazım..Hem yalancı Hem sahtekar satıcılar sancak ürünlerine gölge düşürüyor..Bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdcvn

    Sancakın dagıttıgı DUNE hd modelini multimedyadukkanı vasıtası ile aldım ama ürün açılmış kurcalanmış düğmeleri dökülür vaziyette idi..Sancak hernekadar bu ürürnü multimedyaya verirken ürün kutusunun açıldığını söylemiş olsa bile, cihaz üstüne ÜRÜN GÜMRÜKTE AÇILMIŞTIR ibaresi koymalı..Zira, muldimedya dükkanı ürünü sancaktan SIFIR aldığını iddia etmektedir..Sancak bilgisayarın dürüstlüğü takdire sayan..bana bu ürünü önceden yanında 30 euroluk Dune Air hedisye vermek sureti ile teklif etmişlerdi.Ama sancak bilgisayarın adını kötüye çıkaran multimedyadukkani gibi yerleri barındırmamak lazım..Hem yalancı Hem sahtekar satıcılar sancak ürünlerine gölge düşürüyor..Bilginize

    Ürün derhal iade alındi ve kendilerine gerekli uyarı yapıldı. Burada multimedya personeli arasında bir iletişim kopukluğu var gibi. Biz firma olarak zaten böyle şeylere izin vermedik & vermeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haQQo

    Dün PopcornHour c-200 almak için kendilerini arayınca ellerinde olmadığını ama nerede bulabileceğim konusunda bilgi vermişlerdi. Bende bana yakın diye HepsiDijital.com'un Karaköy'deki ofisine giderek c-200'üme kavuşabilmiştim.

    Ama aldığım günün akşamında İnternet üzerinden güncelleme yapayım derken ürüne kalıcı hasar vererek bir daha açılmaz hala getirdim.

    Bu sabah Sancak Bilgisayar'ı aradığımda Nejat Bey bana yardımcı olabileceklerini söyledi. Bende birkaç saat önce Sancak Bilgisayar'daydım.

    İçeri girer girmez müşteriye müşteri şeklinde yaklaşmaktan ziyade arkadaş şekliyle yaklaşarak zaten rahat etmenizi sağlıyorlar.
    Duvara asılı en bilinen HD-Player markalarının "Marka Tescilleri" belgelerine imrenerek bakıyorsunuz. (ki zamanında eski patronuma HD-Player işine girmesi yönünde yaptığım baskılar aklıma geldiğinde o belgeler daha bir anlamlı göründü gözüme)

    c-200'üme neler yaptığımı anlattım ve hemen teste aldılar. (ki bu sırada dışardan söyledikleri yemek gelmiş olmasına rağmen benim c-200 ile ilgilendiler)

    Ellerindeki yedek parçalarla yaptıkları test benim için üzücü bir sonun habercisiydi. Yani daha 1 günlük c-200'ümün flashrom'unu kullanılmaz hale getirmiştim. Aylardır almayı planladığım c-200'üme dün kavuşmuştum ama onu kaybetmek sadece birkaç dakika sürmüştü.

    Sancak Bilgisayar'ın iki genç girişimci sahibi en geç Pazartesi günü ellerinde c-200'ün yedek ana kartlarının gümrükten ellerine ulaşacağını ve sorunumu bu şekilde çözeceklerini söylediler. (hiç yoktan iyidir diye iç geçirdim)

    Tam vedalaşıp çıkacakken eğer istersem " egreat eg-m34a " modelindeki Player'i benim c-200'üm tamir edilene kadar kullanabileceğimi söylediler. (ki halihazırda WD-HD Player’im var dememe rağmen)

    Böyle bir mecburiyetleri yok, beni tanımaz etmezler, ne arkadaşız ne de dostuz.
    Ama olay bu işte; mecbur olmadıkları halde mağduriyetimi bir şekilde gidermeye çalışıyor olmaları.

    Ufak bir Ofiste dünyanın en kaliteli ürünlerini tüm Türkiye'ye ulaştıran Sancak Bilgisayar ve iki genç girişimci sahibine sonsuz teşekkürler.

    Umarım çok daha büyük bir firma olursunuz ve bu tutumunuz siz büyüdükçe daha da büyüyerek gelişip diğer sözüm ona "müşteri odaklı" firmalara örnek olur.




    Umarım yazdıklarınız doğrudur 2 gün önce kendilerinden Himedia Q3 media player aldım. Yazdıklarınız doğru ise Türkiyedeki nadir satıcılardan biri o zaman. Umarım bu kadar ilgiyi bir sorun çıkarsa banada gösterirler. Umarım bir sorun çıkmaz.
    :-)




  • Q3 almak hata ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haQQo kullanıcısına yanıt
    Neden hata q3

    Bende 3 tane var su an da cihaza ivir zıvır is yaptırmaz sadece Media player olarak kullanırsanız yapamadığı oynayamadığı hic bir şey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen memnunsan gerisi hikaye o zaman...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Necati candır bizimkisi artık hobi boyutunu aştı takıntı halini aldı yoksa al geç bir himedia ne yapacaksın o kadar oynatıcıyı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    Necati candır bizimkisi artık hobi boyutunu aştı takıntı halini aldı yoksa al geç bir himedia ne yapacaksın o kadar oynatıcıyı

    Vaaay sadays ... :) ismini görünce bir yazayım dedim hala mp diyosun yani
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.