Şimdi Ara

Samsung Servis Macerası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar note 4 telefonum ile ilgili son 1 ayda yaşadıklarımı anlatmak istiyorum ki başkaları da benim yaşadıklarımdan ders alsın.
    yıllardır samsung ürünlerini kullanırım s2 den bu yana tüm üst düzey telefonlarını kullandım. son kullandığım telefon ise note 4 idi. bundan yaklaşık 1 ay önce telefonum kendiliğinden bir kaç kez sim kart okunmadı hatası verdi telefonum garantili olduğu için servise gittim servis cihazın ana kartını vs değişti. daha sonra bir elektronik mağazasında gezerken note 5 dikkatimi çekti inceledim özellikle kamerasına bayıldım! note 5 almaya karar verdim aynı mağazada note 4 de vardı benim cihazımla o cihazı karşılaştırdım ilginç geldi onunda kamerası benimkinden iyi ve gerçekciydi kafam karıştı bir mağazadaki cihazla daha karşılaştırdım (oldum olası kamerası böyleydi ama ben normali bu diye düşünmüştüm) aradaki farkı görünce yine servisin yolunu tuttum kayıt masasındaki arkadaşlarda baktılar evet dediler cihazınızda sorun var servise alalım dediler bir gün sonra mesaj geldi iptal cihazınız iade dediler gittim yazılımsal dediler yazılım attık dediler tamam karşılaştıralım dedim baktım sonuç aynı :) tekrar servise aldılar 5 gün cihaz serviste kaldı aradığımda ise test ediyoruz dediler neyin testi ise 5 gün sonra gelin dediler gittim arkadaş cihazın bir sorununun olmadığını sadece kameranın önünde toz olduğunu eliyle temizlediğinde düzeldiğini söyledi :) yine tamam dedik tekrar mağazanın yolunu tuttum karşılaştırmaya sonuç hüsran yine tekrar gittim evet sorun devam ediyor dediler :) 3-5 gün kaldı bu süre içinde kamera ve ekran değişti (değişmeyen tek şey batarya ve arka kapak) sonuç aynı değişen bişey yok değişim için başvuracağız dediler sonuç : 3 gün sonra değişim şartlarına uygun değilmiş. en çok kızdığım nokta her seferinde hata olduğunu kabul edip tekrar sorun yok deyip iade çıkmaları. bende bu sinirle tüm servis işlemleri ve fatura belgesiyle birlikte il hakem heyetine gittim ücret iadesi için ve çok büyük ihtimalle 2.300.-tl fatura bedelini nakden alacağım. arkadaşlar size tavsiyem aldığınız cihazı kendi cihazınızın aynısıyla kıyaslayın ve olası servis işlemlerinde tüm belgeleri atmadan yanınızda bulundurun.

    Saygılarımla,







  • İlk öncelikle böyle bir olay yaşadığınız için size geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Samsung TR servisi tamamiyle amacı kâr güdmek olan ve müşterisini son derece affınıza sığınarak "Aptal" yerine koyan bir firmadır. Yurt dışı iş amaçlı seyahatlerimde Samsung USA,UK gibi üst düzey servis veren servisleri gördükten sonra gerçekten ülkemize kurulan büyük marka şubelerininde nekadar kötü çalıştığını görmüş ve anlamış oldum. Hatayı kabul ettikleri halde iade alamayan bir firma gerçekten trajikomik hâle düşmüştür. İl hakem heyetinden sizin lehinize bir karar çıkacaktır büyük bir ihtimalle. Size verebileceğim en büyük tavsiye Samsung ürünü alacaksanız yurt dışından sonu "Q" kodu ile bitmeyen İnternational cihazlar almanızdır. İkincisi ise eğerki Samsung olmassa olmazınız değilse Apple' ye geçmenizdir. Bende şuanda Samsung S6 kullanıyorum, şuanda memnunum ama benimde kafam Apple markasına doğru kaymıyor değil... Her nekadar verdiği telefon donanımı ve özellikleri çok üstün olsada Samsung markasının, Apple'nin verdiği müşteri memnuniyeti ve cihaz sağlamlığını verebileceğini en azından TR için söyliyemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • kesinlikle katılıyorum aynı düşünceleri bende paylaşıyorum samsung alırsam ki note 5 düşünüyorum yurt dışı almak yada iphone geçmek yönünde.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.