Herkese iyi günler. Benim günüm pek iyi gitmiyor. Yaklaşık altı saat önce Mediamarkt'tan aldığım sıfır Samsung Galaxy S4'ün arka hoperlöründen hiç ses gelmiyor. Az ses falan değil resmen hiç ses gelmiyor. Çıldırmak üzereyim. Güncellemeden dolayı olacağını düşündüğüm için tüm güncellemelerini de yaptım fakat ses yine yok. Görüşürken ahizeden ses geliyor. Kulaklığı taktığımda her şeyi duyabiliyorum tuş dokunma sesleri ve müzik vs... Ama kulaklığı çıkarttıktan sonra müzik çalıyor veya telefon çalıyor olmasına rağmen ses alamıyorum telefondan. Benimle aynı sorunu yaşayan biri var mı acaba ve varsa çözüm bulabilmiş mi merak ediyorum?
Ürüne bir de normal garantisine ek mediamarkt garantisi de yaptırdım. Ama garantisinin üzerinde sim kart takılan ürünler iade alınmaz kaşesi var. Gerçi sim kartı da oradaki yetkili taktı. Ürünü orada açtılar. Eve gelene kadar titreşimdedir şudur budur diye ürünü deneme fırsatı da bulamadım. Garanti koşullarında ücretsiz onarım veya ilk altı ayda %70 para iadesi gözüküyor fakat ürün değişimi yazmıyor. Ürün değişimi yaparlar mı? Yeni aldığım ürünü ilk günden servise göndermek istemiyorum. Açıkçası servise de güvenmiyorum. Bu konuda deneyimi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Bağırıp çağırıp iade et sonrada LG G2 al dostum.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Telefonu aldığın yetkiliyi yakala. "Sim kartı kendi ellerinle taktın. Bu telefondan aldığımdan beri dışarıdan ses gelmiyor. "Diye baskı kurarak çözüm üretmesini ondan beklercesine cümlelerine devam et. Sim kartı takmadan bu ses sorununu anlamama imkan zaten yoktu. Yeni ürün(Kapalı kutu) değişimi veya kayıpsız iade talebi yapın. Tabi bu talepleri yapmanız için 1-2 gün önce almış olmanız lazım. Yani yeni alınan üründe çözemediğin teknik bir durum var. Olay nedir diye gidip aldığın telefonu kötülemeden çözüm ürettir. Servise yollayalım noktasında çözüm üretebilirler. Ancak sakın kabul etme. Yeni aldığım ürün ile ilgili çözümün onların üretmesi konusunda israrcı ol. Gelişmelerden de bizleri buradan bilgilendirirsin.
Bu arada mesajının ilk cümlesinde altı saat önceki alınan telefondan bahsetmişsin. HEMEN TELEFON AL VE ALDIĞIN YERE GİT.
Dostum mesajı yazdığımda gece saat 2'ydi nasıl alıp gideyim telefonu Media markt'a hemen :D Cevap veren herkese teşekkürler. Olaya gelecek olursak ürünü ve fişini alıp sabahın onunda tam açılış saatlerinde kapılarına gittim (Gece hiç uyuyamadığım için) Sağolsunlar direkt ürünü aldılar servise bırakmadan kendileri kontrol edip ürünün fabrika çıkışında arızalı olduğuna kanaat getirince yeni S4'üme kavuştum :D
Nette Mediamarkt ve bu konuya benzer bir çok olayda Mediamarkt ile ilgili yüzlerce şikayet görmüştüm iade alınmaması değişim olmaması vs... Gibi ama gerçekten şaşırtıp sorgusuz sualsiz değiştirdiler. Teşekkürler Mediamarkt. Gerçi ürün hiç bozuk olmasaydı daha iyiydi ama en azından bozuk malın arkasında durdular ve değiştirdiler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme