Şimdi Ara

Samsung Neo QLED sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,




    13 Haziran tarihindeAmazon'dan Samsung Neo QLED 55QN85A televizyon aldım. Televizyonun görüntü modları ve ekran parlaklık ayarı çalışmıyor. Düzelmesi için sürekli televizyonu kapatıp açmam gerekiyor. Samsung yetkili servisi 4 Temmuz 'da ve 25 Temmuz'da 2 defa gelip televizyonu inceledi. İki ziyarette de farklı personeller geldi. İki ziyarette de yetkili servis çalışanları televizyonun kesinlikle kusurlu olduğunu söylediler. Sorunu çözemediklerini ve Samsung merkeze bildireceklerini söylediler. 26 Temmuz 'da Samsung merkezden gelen cevaba göre televizyonda herhangi bir kusur yokmuş.



    Sorun iki durumda oluyor:



    1) Televizyonu fişten çıkarıp tekrar taktığımda televizyonu açınca düşük bir parlaklık ile açılıyor. Görüntü modları (Dinamik, Standart, Film gibi) çalışmıyor. Televizyonun parlaklık ayarı ile istediğin gibi oyna, etkilenmiyor. Bu durumun düzelmesi için kumanda ile televizyonu tekrar açıp kapatmam gerekiyor. O şekilde parlaklık ve görüntü modları ayarlanabiliyor ve televizyon yüksek parlaklık ile açılıyor.



    2) Televizyon fişe takılı iken kumanda ile kapatıyorum, aradan 3-5 dakika gibi bir süre geçiyor. Tekrar kumanda ile açıyorum. Televizyon düşük parlaklıkta ve görüntü ayarları yapılamıyor. Düzelmesi için tekrar kumanda ile aç-kapa yapmam lazım.




    Yani ister fişten çıkarıp tekrar takayım, ister kumanda ile kapatıp 3-5 dakika geçince açayım. Her defasında 2 defa aç-kapa yapmam lazım.




    Ben televizyonda sorun olduğunu düşünüyorum, yetkili servis çalışanları da öyle söylüyor ama Samsung sorun yok diyor.




    Televizyonu 18200 gibi bir fiyata aldım. Tüketici hakem heyetinin sınırı 15000 civarıymış. Bu yüzden tüketici mahkemesine gitmem gerekiyormuş sanırım.




    Bu konuda sizin fikirlerinizi almak istiyorum. Sizce sorun var mı?




    Mahkemeye gitmeli miyim? Bir televizyon için mahkeme ile uğraşmak da istemiyorum ama Samsung sorunu çözmek için birşey yapmıyor. Yetkili servis gerekirse tekrar gelip baksın diyorum, onu da kabul etmiyorlar. Televizyonda sorun yok diyorlar.




    Nasıl bir yol izlemeliyim?




    Sikayetvar a da konuyu açtım.




    https://www.sikayetvar.com/samsung/samsung-neo-qled-sorunu-ve-cozumsuzlugu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa_Dark -- 27 Temmuz 2022; 15:6:5 >







  • Merhaba ,


    yazılım güncellemesi ne durumda, güncelleme yaptınız mı?


    fabrika ayarlarına dönüş denediniz mi ?


    alındığı ilk günden beri mi böyle bir yazılım güncelleme veya bir cihaz takılmasından sonra mı başladı?


    bir de amazondan almışsın orayla iletişime geçtin mi?



    günün sonunda ; sorun televizyon kaynaklı ise kesinlikle mahkemeye gidin.

  • Merhaba,


    Sorunun güncel çözümü Sikayetvar linkinde.


    https://forum.donanimhaber.com/ExternalLinkRedirect?module=after-renderer-for-new-editor&messageId=153442090&url=https://www.sikayetvar.com/samsung/samsung-neo-qled-sorunu-ve-cozumsuzlugu


    kendimizce bir çözüm bulduk. Yaptığımız ne kadar doğru bilmiyorum. Aynı sorunu yaşayanlar deneyebilir.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.