Şimdi Ara

samsung le40c650 görüntü sorunu (resimli) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
3.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gncl
  • gncl
  • gncl
  • arkadaşlar bugunde istanbulda samsung servisi aradığımda aynen denen: ürün tedarik sürecinde. ya cmt tedarik sürecinde, pzt tedarik sürecinde, KOSKOCA SAMSUNG!!! bir ürünü tedarik edemiyor. 2 haftadır evde tvsiz duruyorum. BRAVO SAMSUNG!!!
  • guncel
  • bugunde servisi aradığımda aldığım yanıt: "biz sizle irtibata geçicez ürün geldiğinde." 5 GÜN BE 5 GÜN. ürün elimde değil. parasını nakit verdim ürün elimde değil. hala tedarik edilecekmiş ürün. 3 mağazaya gittim. 3 ündede aynı modeli alacak biriymiş gibi sordum. ürünü alırsam hemen elime geçer mi? dedikleri: "evet elimizde şu anda ürün mevcut" ne kadar var stoğunuzda dediğimde: " 1.mağaza:13 2.mağaza:4 3.mağaza: 6 adet cevabını verdi.

    AMA İSTANBULDAKİ YERLERİ ÜRÜNÜ HALA TEDARİK EDEMEDİ. *KOSKACA ŞİRKET*!!!!!!!! ( NE KADAR BÜYÜK OLDUĞU TARTIŞILIR!!! ) 1 ÜRÜNÜ TEDARİK EDEMEDİ 5 GÜNDÜR. HALA TEDARİK SÜRECİNDE DİYORLAR AYIP YA!!! ZAMAN GEÇİRMEYE ÇALIŞIYORLAR HERALDE!!!! NORMALDE RAPOR ONAYLANDIKTAN HEMEN ERTESİ GÜN YA DA 2 GÜN SONRA ÜRÜNÜ GÖNDERMELERİ LAZIM. AMA İŞTE SAMSUNG FARKI BURADA ORTAYA ÇIKIYOR!!!!!!!!!

    BU ARADA SERVİSLERİNİ ARADIĞIMDA ÖFLEYİP PÖFLEYEN, ARKADAN ALLAHIM YAAAA GÖNDERECEĞİZ ÜRÜN GELDİĞİNDE DİYE KONUŞAN SERVİS ELEMANLARI DA CABASI!!!!!

    BEN SİZİ DAHA ÇOK RAHATSIZ ETCEM MERAK ETMEYİN SİZ, BEN SİZE KAFAYI YEDİRTECEĞİM, KENDİNİZİ BANA BIRAKIRSANIZ. BEN SİZE PARAYI NAKİT VEREYİM, SİZ BANA HALA ÜRÜNÜ VERMEYİN HAA!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcani -- 15 Mart 2011; 20:57:08 >




  • gncl
  • arkadaşlar gün gün size durumu aktarıcam. sizde bilgilenin aynı duruma düşerseniz ne yapacağınızı ne yapmamanız gerektiğini bilirsiniz.

    ürün servis raporu onaylandıktan sonraki 6. gün ve hala stoklarında yokmuş!!! ürün tüm mağazalarda var ancak istanbul merkezdeki yerlerinde yok!! burnuma kötü kokular geliyor ürünü tamir edip 0 ürünmüş gibi bana yollucaklar, arkadaki seri no yazan etiketler, kasa, sorunlu parçayı değiştirip. farklı bir ürünmüş gibi bana geri yollucaklar. benim kafama bunu soktular artık bu geçen zaman içerisinde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcani -- 16 Mart 2011; 19:55:02 >




  • Sn. Arcani,

    Sizi uyarmaya, yapmanız gerekeni bildirmeye çalıştık.

    SATICI DARTY ye TV nizi paketleyip götürseydiniz (ki yasal ilk sorumludur kendileri) tv yi alıp servise gönderecekler ve 1-2 gün içinde değişim onayı gelince de size stoklarından 1 adet teslim edeceklerdi. Bunu yapmadıkları zaman onların başına ekşiyerek mağazadan tv almadan gitmiyorum dediğiniz anda ya para iadesi yapacaklar ya da paşa paşa yeni tv yi teslim edeceklerdi.

    Ben ve bir kaç forumdaş bunu önerdiğimiz halde siz uğraşmak istemediniz ve tv yi samsung servisine kaptırdınız. Şimdi yasal olarak Samsung sizi 30 İŞ GÜNÜ bekletebilir. Üzgünüm ama şu an hiç bir şey yapamazsınız.

    Haaa size yeni cihaz değil de tamir edip aynı cihazı gönderirlerse bunu seri numarasından anlayabilirsiniz. Seri no değiştirme şansları yok. Bunu zaten yapacaklarını zannetmiyorum. Ama yine de uyanık olun.

    Tekrar geçmiş olsun...




  • seri no dediğiniz şey tv arkasındaki yazan etiketten ibaretse,

    tv arka kasasını değiştirip (etiketin çıkarılıp yapıştırıldığı belli olmasın diyerek) ve o seri nolu ürünün kutusuda mevcuttur, ürünün parçasını değiştirip bana geri yollarlar. Ürünü bu kadar bekletmelerinin sebebi bu herhalde.

    darty ye de sorduğumda başka mağazalarada sorduğumda denen şey:

    ürünü bize getirmeyin biz alamayız, servisle muhattap olucaksınız. almıyor hiç biri sadece darty değil hepsi aynı, bende götürüp vermesini çok iyi biliyorum yoksa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcani -- 16 Mart 2011; 22:33:22 >
  • 7. gün ve hala ürün elimde değil. bugun istanbuldan arayan samsung elemanı bana kurumsal bir firma olduklarını soyledi. 1 ürünü bile tedarik edemeyen stoklarında olmadığını 1 hafta önce diyip, 1 hafta içinde ürünü tedarik edemeyen kurumsal firma!!!!!!!!!!!!!!! çok kurumsal gerçekten. + ters ters konuşan samsung elemanları da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcani -- 17 Mart 2011; 21:02:05 >




  • ürünü hala tedarik edemediler. 8. gün. samsung cep tel bozuk, tv bozuk ne biçim markaymış arkadaş. samsung almam bundan sonra. ürün bozuk çıkabilir ama servis elemanlarıda ters konuşup ilgilenmesse, o markanın berbatlığıdır. samsung marka hiçbir ürüne bulaşmam bundan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcani -- 18 Mart 2011; 19:43:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcani

    ürünü hala tedarik edemediler. 8. gün. samsung cep tel bozuk, tv bozuk ne biçim markaymış arkadaş. samsung almam bundan sonra. ürün bozuk çıkabilir ama servis elemanlarıda ters konuşup ilgilenmesse, o markanın berbatlığıdır. samsung marka hiçbir ürüne bulaşmam bundan sonra.


    samsung un ne suçu var kaptırmasaydınız servise tv nizi (sıfır alınmış bir ürün arızalı çıkmış ise servise değil alınan firmaya götürülür) şimdi onlar sizden

    parada koparacak ozaman aklınız başına gelir belki. izlenmesi gereken prosedürleri izlememişsiniz bi de şuursuzca markayı suçluyorsunuz. insanları yanlış

    bilgilendirmeyin lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankebutx -- 19 Mart 2011; 13:13:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    quote:

    Orijinalden alıntı: arcani

    ürünü hala tedarik edemediler. 8. gün. samsung cep tel bozuk, tv bozuk ne biçim markaymış arkadaş. samsung almam bundan sonra. ürün bozuk çıkabilir ama servis elemanlarıda ters konuşup ilgilenmesse, o markanın berbatlığıdır. samsung marka hiçbir ürüne bulaşmam bundan sonra.


    samsung un ne suçu var kaptırmasaydınız servise tv nizi (sıfır alınmış bir ürün arızalı çıkmış ise servise değil alınan firmaya götürülür) şimdi onlar sizden

    parada koparacak ozaman aklınız başına gelir belki. izlenmesi gereken prosedürleri izlememişsiniz bi de şuursuzca markayı suçluyorsunuz. insanları yanlış

    bilgilendirmeyin lütfen


    Aynen katılıyorum.




  • benim görüşüm bu samsung benim gözümde berbat bi marka. şuursuzca kelimene katılmıyorum ayrıca. senin görüşün o benim de görüşüm bu. çağrı merkezi elemanları ters ters konuşuyor, aldığım 2 samsung ürünü de arızalı çıktı. bence bu durum ürünün kalitesinin ne kadar düşük olduğunu gösterir.
  • Arkadaslar sonucta lcd dızustu pc gıbı urunler elektronık urunler. Bır anda bakmıssın arızalanıyor. Aksam pc yı kapattım hersey normaldı sabah actım goruntu yok. Gıttım kozyatagına servıse verdım. Hafta ıcı gelır dedıler ama bakalım basıma neler gelecek. Dıyecegım o kı ınsanın basına gelınce baskasının durumunu anlıyor. Arkadasa gecmıs olsun dıyorum umarım sorunu en kısa zamanda cozulur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsenokur

    Arkadaslar sonucta lcd dızustu pc gıbı urunler elektronık urunler. Bır anda bakmıssın arızalanıyor. Aksam pc yı kapattım hersey normaldı sabah actım goruntu yok. Gıttım kozyatagına servıse verdım. Hafta ıcı gelır dedıler ama bakalım basıma neler gelecek. Dıyecegım o kı ınsanın basına gelınce baskasının durumunu anlıyor. Arkadasa gecmıs olsun dıyorum umarım sorunu en kısa zamanda cozulur.


    teşekkürler arkadaşım. damdan düşenin halinden damdan düşen anlar diyorlar ya çok doğru.
  • Damdan düşmeden önce dedik ki eline şemsiye al paraşüt gibi kullan ama arkadaş kafa üstü atladı damdan.
  • @ataagin
    şemsiyeyi paraşüt gibi kullanıp atlamış biri olarak konuşuyorsun heralde :) ki herkes bilir şemsiyenin paraşüt olarak kullanılmayacağını. bu arada cuma günü bana aldığım mağaza (darty) den telefon geldi ve ürünü değiştireceklerini söylediler, servisle görüşmüşler ürün değişimine onaylandığını öğrenmişler, servisten gelecek ürünü onlar alacak bana istanbul daki stoklarından yeni ürün geliyor.

    ama bir kez daha söylüyorum;

    beko dan tv almıştım 9 sene önce, gene servis alıp götürmüştü ve 3 gün sonra yeni tv gelmişti bana. servis çalışanları ise gayet kibardılar. AMA ;

    samsung tan ürün aldım ve servisi çağırdım, gelen 2 kişiden 1 nin bir beni dövmediği kaldı. kasap gibi ürünü 10 sn de alıp sardılar strec filme götürdüler. ne oldugunu anlayamadım. servisi ile telefonla gorusuyorum offfff poffffff diyip dinlememeler, arkadan allahım yaaaa offffff diye konuşmalar..., samsung istanbul çağrı merkezinden aradıklarında BEKLEYECEKSİNİZ!!!!! BİZ NE ZAMAN GETİRİRSEK O ZAMAN SİZE TESLİM EDİCEZ diyerek şart koşup, kabaca telefon kapatmalar... servis değişim raporunun fotokopisini istediğimde (ki bu benim en büyük hakkım elimde belge olsun değişime onaylandığına dair), istanbuldaki merkez alabilirsiniz diyor, izmirdeki servis hayır alamazsınız diyor, birbirlerinden kopuk, iletişimsiz servis. anlatabiliyor muyum arkadaşlar, samsung ürünün kalitesini tüm bu saydığım unsurlar belirliyor işte.




  • @ARCANİ

    Evet paraşüt gibi kullanarak atladım. Bu servisler böyle işte. Onun için aman servise verme cihazı dedim ya baştan bu yana. Neyse...

    Çok geçmiş oldun ki Darty gerçekten müşteriye sahip çıkıyor.

    Umarım bundan sonra sorun yaşamazsınız.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.