Şimdi Ara

SAMSUNG garanti sorunu,herkes okusun lutfen...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam beyler,
    kisacasi sorun su sekilde,
    carrefourdan 1 sene evvel 2 tb harici disk aldim ve simdi bozuldu,carrefoura verdim garantiye vermediler,ithalatcici iflas etti dediler,samsung servisi hard diskleri seagate vermis,oda hollandaya kargo edilecek dediler,kargo bedeli 70 tl urun bedeli 170 tl,

    alinan yer belli,
    fatura var,
    garantisi devam ediyor,
    sacmaligin bu kadarina cevap bekliyorum,

    ozellile samsung Turkiyenin yardimina ihtiyacim var,
    burdan elinde samsung disk olanlara ivedilikle duyrulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudretx -- 15 Ocak 2013; 19:26:23 >



  • samsung türkiyeyi kaç kere aradım. bizim hdd diye bi ürünümüz yok artık diyorlar.
    garantileriyle beraber komple seagate e devrettik diyorlar. Türkiyede seagate servisi yok galiba. hollandaya ptt kargo ile 30 lira tutuyor demişlerdi ama :)


    benim hdd satın aldığım yerden 2 yıl, normalde 3 yıl garantiliydi. 2 yılı dolduğu için aldığım yere gönderememiştim. zaten fazla sorunlu değildi, ses için gönderecektim, hdd çalıştığı için sıfırlayıp kullanmaya devam ettim.
  • Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.
  • Arkadaşlar Tüketici Hakları diye bir kurum var biliyorsunuz. Neden boşa zaman kaybediyorsunuz, Madem aldığınız yer belli faturası da var gidin şikayetinizi yetkili bir kurumla çözmeye çalışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethan26

    Arkadaşlar Tüketici Hakları diye bir kurum var biliyorsunuz. Neden boşa zaman kaybediyorsunuz, Madem aldığınız yer belli faturası da var gidin şikayetinizi yetkili bir kurumla çözmeye çalışın.

    +1
    +
    4447711 samsung müşteri hizmetleri eğer ordan da çözüm olmazssa samsung tr ulaşın
    size ithalatçıdan daha fazla yardımları olur
  • valla samsunga telefon ettim,biz bisey yapamiyoruz,siz hollandaya kargo ediceksiniz deyip kestirip atti,kargo bedelini ben neden oduyeyim samsungun ayibi da bu noktada basliyor zaten,kardesim tr servisin yoksa ben samsung tr kargo edeyim onlar nereye kargo edicekse etsin,

    aman aman samsundan hdd almayin madur olursunuz,benden soylemesi...
  • Tüketici hakem heyetine başvuru yapın, malı satmakla iş bitmiyor burada satıcı firmanında sorumluluğu var bu zaten yasa da açıkça bellidir...

    Samsung artık HDD ile ilgilenmiyor olabilir ama Seagate'e devir etmiş bu işi, dolayısıyla harddiskinizi aldığınız yer oraya gönderip servis hizmetini verip ve masraflarını karşılamak zorundadır.
  • Carrefour gibi bir yerden elektronik eşya vs almamak lazım.
  • Doğru BIM'den almak en temizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Livermorium

    Doğru BIM'den almak en temizi

  • merhabalar benimde hdd m samsung ve garantisi devam ediyor inşallah sıkıntı çıkarmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.

    nerde bu hocam ?

    adresi var mı ? varsa orayla irtibata geçilebilir belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Seagate nin istanbulda yerleri var yurtdışına ürün yollamalarına gerek yoktu. 70tl yi cebe atmış olabilirler.

    nerde bu hocam ?

    adresi var mı ? varsa orayla irtibata geçilebilir belki.

    Hasdal mıydı Hasköy müydü hatırlayamadım şimdi ama gene bizim forum içerisinde arızalanan Seagate disklerin garantiden değiştirilmesi diye bir konu vardı oradan daha sağlıklı bilgilere ulaşabilirsiniz
    Samsung'un HDD bölümünü Seagate aldığı için tamamiyle o işlere orası bakıyor olması lazım zaten gelecek yeni diskin üzerindede büyük ihtimalle Seagate logosu olacaktır.


    ahada buldum(Sefaköy müş)

    http://forum.donanimhaber.com/m_36464526/tm.htm


    edit:
    diski yollamadan önce Seagate sayfasında RMA kaydı açmanızda ve diskinizin garanti sorgulamasını yapmanızda fayda var linkte yapılanlara göre hareket edin muhakkak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 17 Ocak 2013; 17:20:35 >




  • Doğru samsung hard disk kısmını seagate e sattı, seagate i arayın onlar yardımcı olur, hollandaya kargolamanıza gerek yok.
  • Sorun cozuldu beyler,2.defa urunu garantiye verdik sifir olarak geldi,size tavsiyem mutlaka aldiginiz yer ile gorusun sonuna kadar isi takip edin derim,hic ses cikarmasaydim yok yere kargo vs ile ugrasacaktim nihayet is tamamlandi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.