Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Samsung garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
1
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Sorunum şu samsung galaxy grand duos ı9082 kullanıcısıyım alalı 1 yıla yakın oldu 2 yıl garantisi var telefonun bu ara telefonda ciddi donma ve kasma sorunları oluyor telefona format atıp hafızayı boşaltmama rağman ara ara olmaya devam ediyor servise göndermeyi düşündüm ama aklıma takılan şu 4 ay önce telefonumu düşürmüştüm kendisinde bi hasar oluşmadı ama kenarlarında çizikler vb. izler oluştu ben bunların düzelmesini istemiyorumda telefonu düşürdüğüm için telefon garanti kapsamından çıkar mı eğer çıktıysa boşu boşuna telefonu göndermeyeyim diyorum şimdiden teşekkürler.



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2001 Mesaj
    Değerli arkadaşlar, aşağıda yaşadıklarım Samsung Note 3'ün ve benim başımdan geçen olayları anlatmaktadır. Sizlere örnek olması açısından sizinle paylaşıyorum.


    2.11.13 tarihinde satın alınan samsung galaxy Note 3 pili çabuk bitiyor arızası ile Şişli'de ki Rebel Elektronik Samsung yetkili servisine götürüm. Yazılım yüklenecek denilerek cihazı servise aldılar. Ertesi gün cihazı sorduğumda gelin alın dediler. Arayıp hazır diyen olmadı. Almaya gittiğimde sağ üst köşesinde hani klasik ayrıklık olan noktada tornavida izi gibi bir iz tespit ettim. Bu kronik sorunu bilmeyen çoğu kişi anlamazdı bile. Cihazım 1 aylık böyle bir çizik yoktu dedim. Biz yapmadık dediler. Yaptınız yapmadınız tartışırken cihazı yapan kazaklı sakallı teknisyen geldi. Allah Allah biz yapmadık, almaşsan alma cihazı vb mahalle ağzı ile konuşup beni tersledi ve arkasını dönüp gitti. 10-15 kişilik müşteri dolu serviste bağırıp çağırınca servis müdürü Emsal Karakaş geldi. Ilımlı yaklaşımı ile ben merkez ile görüşeyim haber vereyim dedi. Oradan ayrıldım. Ertesi günlerde merkez ekran değişimine onay verdiğini söyledi. Bende cihazımın içinin açılmasını istemiyorum dedim. Bunu yazılı geçin dedi. Aşağıdaki emaili gönderdim;

    __________________________________
    Emsal Hanım Merhaba;

    Aldığım günden beri pil sorunuyla mücadele ettiğim Samsung Galaxy Note3 cihazımızı servisinizdeki 5. günü.

    Bugün yaptığımız telefon görüşmesinde bana cihazın ekrandaki hasarı nedeniyle yenisiyle değiştirilmeyeceği ve sadece ekran değişimi yönünde onay çıktığını ifade ettiniz.

    Bu cihazlar fabrikalarda antistatik ve steril çok özel şartlarda, her bölümdeki vida ayrı tork kuvvetlerinde sıkılarak, aynı cihazdan binlercesinin montajının yapılması tecrübesi ile montajlanır ve gerekli kalite kontrollerden sonra piyasaya sürülür.

    Ben servisinize cihazımı verirken tüm bu kaygılar ile verdim ama arkadaşlarınız içi açılmayacak ve sadece yazılım yüklenecek dediği için kafam rahattı.

    Ama Türkiye şartlarındaki servislerin kalitesini bildiğimden cihazımı verirken ve alırken çok iyi kontrol ettim.

    Sadece yazılım yüklenecek diye servisinize verdiğim ve ekrandaki hasarıyla geri aldığım cihazıma şimdi ekran değişiminden söz ediyorsunuz. Bu ekran değilimi, tozlu karşılama bölümündeki Beyaz önlü arkadaşlarınızın kucaklarında Galaxyi tabları ikiye ayırmak için kanırttıkları şekilde mi olacak? Sadece yazılım yüklemek için verdiğimizde bu şekilde aldığımız cihaz birde ekran değişimi sonunda ne hale gelecek? İçine toz mu kaçacak? parmak izimi olacak ?yoksa başka bir köşesi mi hasar alacak?
    Takacağınız hiç bir ekran fabrikada takılan ekran ile bir olmayacak. Takılacak ekranlar swap sınıfında yedek parça ürünlerdir. Ekran mutlaka Sarı tonlarına kaçacaktır. Bunu tabi grafik işiyle uğraşmayanlar pek fark edemeyecektir.

    Özetle Türkiye şartlarında ortalama bir çalışanın maaşı değerindeki Samsung'un Business sınıfındaki bu cihazına üstelik benim hiç bir suçum yokken bu tarz bir müdahale hiç şık değildir.

    Sadece reklam çalışmalarına 14 milyar dolar bütçe ayıran Samsung'un müşteri memnuniyeti adına yaklaşımları beni üzmüştür.

    Daha önceki her Samsung ürünüm gibi bu Samsung ürünümde ve tüm elektronik eşyalarımda benim için paha biçilmez bir koleksiyon parçasıdır ve üzerlerindeki en ufak kusur kabul edilemezdir.

    Samsung genel merkezin hassasiyetime dikkatli yaklaşmasını rica ederim.

    Saygılarımla
    ___________________________________

    Bugün cihazım aklıma geldi ve cihazımın durumu nedir diye email attım. Cevap aşağıdaki email geldi;
    ___________________________________
    Merhaba Oğuzhan Bey ,
    Üretici onayı ile laboratuvar ortamında cihazınızın ekranı değiştirilmiştir .Cihaz Değişime uygun bulunamamıştır .

    Teslim alabilirsiniz.

    iyi çalışmalar
    ___________________________________
    Bende cevaben aşağıdaki emaili gönderdim;


    Emsal Hanım size e-mail atıp cihazımın durumunu sormasaydım acaba ne zaman cevap vermeyi düşünüyordunuz?

    Sizin ekran değiştirilecek dediğinizde onay vermediğimi, ayrıca aşağıda örneği bulunan önceki gönderdiğim e-mailde cihazımın asla içinin açılmasını istemediğimi söylemiştim benden onay almadan ne hakla cihazımın içini açıp tamir olmuş muamelesi görmesini sağlıyorsunuz?

    Toparlayacak olursak;

    1. Servisiniz telefonumu yazılım yükleyeceğiz içini açmayacağız diye alıyor, ben cihazımın durumunu sormasam haber veren yok,

    2. Cihazımın durumunu sorduğumda hazır deniliyor, almaya gidiyorum, ekranda ezik var,

    3. Buda yetmiyor servis elamanınızın terbiyesizliğine maruz kalıyorum,

    4. Telefonda bana ekran değişecek diyorsunuz bu teklifinizi yazılı istiyorum sizden bana işlemleri hızlandırmak için buradan görüşelim diyorsunuz hayır ekran değişimini kabul etmiyorum diyorum bunu yazılı istiyorsunuz yazılı geçiyorum,

    5. Bugün tesadüf cihazımı soruyorum ekran değişti diyorsunuz. Üstelik ben onaylamadan!

    Pardon ama amacınız nedir?

    Artık yeni bir Samsung Note3 hatta hayatımda herhangi bir Samsung cihazı görmek istemiyor telefonumun parasını istiyorum. Sizin tamir ettiğiniz cihazı değil!!!!


    Şimdi değerli arkadaşlar, bu cihazlara bu kadar para verirken öncelikle iyi düşünün. Samsung bir dünya markası olabilir ama karşınızda doğru dürüst bir muhattap yok.

    Şimdi yukarıdaki yazıları gerekli merciler ile paylaşacağım belki olayı mahkemeye taşıyacağım.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,148
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.