< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy Watch Active 2 [ANA KONU] (327. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Malumunuz saati garantiye göndermiştim. Sıkıntılar yaşadım ve bugün şikayet vara yazdım. Yazdığım metin şöyle. Bakalım dönüşleri nasıl olacak.
"03.06.2021 tarihinde garantisi devam eden Samsung Galaxy Watch Active 2 cihazımı ekran dokunmatiğinin arızalanması sebebiyle Samsung yetkili servisi olan bth Bilişim firmasına kargo ile gönderdim. Cihazı gönderdiğimde cihazımın şarjı yoktu. Cihazımın ulaştığı gün servis tarafından arandım ve cihazımın garanti dışı işlem göreceğini, ana kart, pil, ekran ve kasanın değişeceğini, bunun karşılığında 1800 TL gibi bir rakam ödemem gerektiğini belirttiler. Cihazın garanti dışı kalmasının sebebi ise sıvı teması imiş. Dikkatinizi çekerim sıvı teması! Cihazın şarjı olmadığı için cihazı açamamışlar ve düşünmüşler ki cihazın anakartı ve pili de arızalı. Servis elemanları zahmet edip cihazı şarj edelim bir bakalım dememişler ve cihaz açılmayınca direk tespit yapmışlar. Benim cihazımın sadece dokunmatiği arızalandı. Servise gönderene kadar cihazımın tüm fonksiyonları çalışıyordu. Bu sebeple yapmış oldukları tespiti kabul etmediğimi ve yeniden inceleme yapılmasını talep ettim. Bunun ile ilgili yetkili olan Burak Bey benimle iletişime geçti yeniden inceleme yapılacak dedi ama üzerinden 5 gün geçmesine rağmen bir dönüş olmadı. Ancak ne hikmettir ki cihazı gönderdiğimde hemen geri dönüş yapan servis yeniden inceleme yapmak için cihazı sıraya almış ama hala sıra gelmemiş! Bu cihazı bilen bilir, suya ve toza dayanıklılık özelliği bulunmaktadır. Hatta 50 ATM diye dayanıklılık reklamı yaparlar. Spor aktivitesi izleme modlarının içerisinde “kapalı alan yüzme” ve “açık alan yüzme” modları bulunur. Yani cihazı yüzerken de kullanabilirsiniz. Demem o ki bu cihazı yüzerken kullanmasanız bile suyla temas etmesi sıvı temasıyla arızaya sebep olmamalıdır. Daha doğrusu bunu bahane ederek garanti dışı demek son derece paracı bir yaklaşımdır ve kurumsal bir firmaya kesinlikle yakışmamaktadır. Diğer trajikomik mesele de şu ki, müşteri hizmetlerinde görüştüğüm kişilerin “biz nereden bilelim cihazın 3 gün boyunca suda bekletilmediğini” gibi bir cümle kullanması da gerçekten çok kurumsal bir davranış. Buradan Samsung yetkililerine seslenmek istiyorum. Cihazımın sıvı teması ile garanti dışı kalmasını kesinlikle kabul etmemekle birlikte ivedilikle cihazımın garanti dahilinde onarımının yapılması hususunu talep ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kronik bir sorun yok. Tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erditepe -- 9 Haziran 2021; 17:20:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dokunmatik problemi ve su geçirme sıkıntısı olan birkaç arkadaş gördüm. Merak ettim problem var mı acaba diye. Kronik değilse sıkıntı yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kronik sorun yok sadece ekran koruyucu kullanın kolay çiziliyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Saatin ekranını koruyucusuz şekilde sivri ve düz demir, duvar, tahta gibi her türlü yere kolumu savururken dikkatsizlik sonucu şiddetli sürttüm, çarptım; bu sefer kesin ekran parçalandı dediğimde bile kılcal çizik dahi olmadığını görüyorum. Gorilla Glass ekranları denemelerde bıçaklar bile çizemiyor, çekiçler kıramıyor. Gorilla Glass 3'den beri hiçbir telefonumda koruyucu kullanmadım, bozuk paraların anahtarların olduğu cepte dursalar bile en ufak çizilme olmadı, betona düşmeler dahil. Tabi Active2'deki Gorilla Glass, kırılmaya karşı fazla dayanıklı değil fakat özellikle çizilmelere dayanıklı. Herhangi bir ekranda, koruyucu olunca kullanmanın tadı da olmuyor bana göre. Gerçi bir şey olursa ağır masraf, risk almamakta fayda var. Sonuçta çizilebildiğini belirten kullanıcılar mevcut.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frederick S. -- 10 Haziran 2021; 1:50:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim saat duvara sürtme sonucu çizildi. Fotosunu da attım yukarıda. Yazık riske atmayın koruyucusuz kullanmayın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Güncelleme yükledim. Arabirim bir tık hızlanmış gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Banada biraz hizlanmis gibi geldi psikolojik mi acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ekg ve tansiyon için tarih var mı arkadaşalr
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yukarıda yükleme linkleri var niye bekliyorsunki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben Samsung u sırf arabirimi hızlı diye aldım.
Huwai gt2 pro vs pili nispeten uzun gidiyor ama arabirimi Samsung gibi hızlı değil
Bu güncellenme ile daha da akıcı
Son güncellemeler ile pil süresi de bir tık daha iyi. Bazen aod açık 2 güne yaklaşıyor.
Gece uyku modu da kullanıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
merhaba
gümüş rengi için koruyucu baktım ama bulamadım. Hep siyah saat için koruyucular var. https://www.hepsiburada.com/microcase-samsung-galaxy-watch-active-2-44-mm-onu-kapali-tasarim-silikon-kilif-siyah-p-HBV00000Q0EIM bunun gümüşünü bulabilir miyim ? yardım eder misiniz ?
-
Dostum selam, gümüş kasa için seffafini kullanabilirsin kesinlikle çok işe yarıyor ben siyah ve gümüş olanı aldım kesinlikle pişman olmazsın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hani link gösterebilirmisin o linkler çalişmiyor bilmeden mesaj atmayın cunkı guncellemeler gelince çalişmıyor varsa çalışan link görmek isteriz
-
Ekranın kendi kendine biryerlere dokunması yani dokunmatik hatası nedeni ile saatimi bursa servisine bırakmıştım. 1 gün içinde ekran kasa değişimi yapıldı. Ürünü 2 gün kullandım aynı sorun tekrar olmaya başladı. Cihazı tekrar servise bıraktım. 3 gün içinde anakart, arka kapak ve ekran tekrar değişti. Şu an için bir sorun yok. Bilginize arkadaşlar.
-
-
normal watch 2 den farkı nedir bu modelin
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X