Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (1182. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
94.344
Cevap
388
Favori
3.453.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11801181118211831184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    "Samsungun politikası" cümlesinden anladığınız buysa bir şey demiyorum! Demekki samsung gibi bir firma gelen telefonları çalışanlarının evine götürüp, müşterinin özel mesajlarını okuması ve bilgilerini ele geçirme politikası izliyor! İyi forumlar..

    Alakası yok. Samsung, çalışanlarının, müşteri cihazları ile özel işlerini halletmelerini engelleyici önlemleri almakla mükelleftir. Aksi halde konuya dahil olur.

    Ben demiyorum ki Samsung'un politikası bu. Ama diyorum ki, politikası tam müşteri gizliliği olmalı. Aksi halde o da sorumludur. Çalışan yapmış, ben sorumlu değilim diye bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drainBamaged D kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarımdan bu konuda samsung'un suçsuz olduğu mu çıkardınız!
    Aksine arkadaşın hesap soracağı kişi samsung çalışanı değil, samsung yetkili servisidir.
    O çalışandan hesap soracak olan da samsung servisi yetkilileridir. Samsung genel merkezi de servis yetkilisinden bunun hesabını sorar.
    Ama bu "samsung politikası" demek değildir. Samsung yetkili servisinin hatasına samsung politikası denilmesini savunmakta ki amacınızı anlayamıyorum! İkisi farklı şeyler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    Yazdıklarımdan bu konuda samsung'un suçsuz olduğu mu çıkardınız!
    Aksine arkadaşın hesap soracağı kişi samsung çalışanı değil, samsung yetkili servisidir.
    O çalışandan hesap soracak olan da samsung servisi yetkilileridir. Samsung genel merkezi de servis yetkilisinden bunun hesabını sorar.
    Ama bu "samsung politikası" demek değildir. Samsung yetkili servisinin hatasına samsung politikası denilmesini savunmakta ki amacınızı anlayamıyorum! İkisi farklı şeyler...

    Biraz sakin olmanızı öneririm.

    Ben herhangi bir şeye Samsung politikası demedim. Samsung'un politikasının müşteri güvenliği öncelikli olması gerekliliğini hatırlattım. Bunun nesine bu kadar sinirlendiniz?

    Politika sadece politikamız bu demekle olmaz. Bunu en üstten en alta kadar tüm kurumda bir kültür haline getirmek gerekir. Belli ki Samsung gerekli önlemleri almamış, ki bu durum başa gelebiliyor.

    Bu arkadaş cihazı kim açtı bilemeyeceği için elbette ki direkt Samsung'u muhatap almalı ve yasal işlemleri Samsung'a karşı başlatmalı. Başka yolu yok ki.

    Siz bir kelimeye takılıp bu kadar sinirlenmeyin yine de. Neye sinirlendiniz onu da bilmiyorum ama sakinlik faydalı bir şey. Ünlem işaretlerine falan gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • drainBamaged D kullanıcısına yanıt
    Hocam sinirlendiğimi nereden çıkardınız? Yanlış olan bir şey var diyorum. Samsung politikası çok genel bir yargı. Yanlış cümle! Burada elbette samsung'a dava açılacaktır. Ama bu samsung genel müdürlüğü olmaz. Arkadaş yetkili servisi mahkemeye verir, hakkını arar. Samsung politikası demek samsung'un bilerek bu tarz şeylere izin verdiği anlamına gelir. Ki bu yanlış bir yargıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S7 edge ana ekranda yatay olarak nasıl kullanılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DonanımdanBihaber kullanıcısına yanıt
    Android telefonlar ana ekranda yatay kullanılamıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde arkadaşım hat almak için Vodafone gitmis bütün kimlik bilgilerini almışlar daha sonra orda çalışan biri arkadaşımın üstüne telefon almış. Başka vodofon hattı olduğu için referans göstermiş yeni açılan hat üstünden de telefonu almış.

    Daha sonra borç katlanmış sonra icraya düşmüş tabi arkadaşın haberi yok.daha sonra vodofon u mahkemeye vermiş vodofon da bayii .sizde Samsung u mahkemeye verin nihayetinde yetki verilmiş servise bedelini ödesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DODANLI

    Hocam sinirlendiğimi nereden çıkardınız? Yanlış olan bir şey var diyorum. Samsung politikası çok genel bir yargı. Yanlış cümle! Burada elbette samsung'a dava açılacaktır. Ama bu samsung genel müdürlüğü olmaz. Arkadaş yetkili servisi mahkemeye verir, hakkını arar. Samsung politikası demek samsung'un bilerek bu tarz şeylere izin verdiği anlamına gelir. Ki bu yanlış bir yargıdır.

    Yok, ben de Samsung'un çalışanlarına hadi cihazları alın gidin gezin diyeceğini sanmıyorum. Muhtemelen sözleşmelerini de feshederler o çalışan ile ama benim dediğimin tek özeti şu:

    Bir kişinin yaptığı hatadan, hiyerarşik olarak tepeye kadar herkes sorumludur. Servisler Samsung merkeze bağlıysa onlar da sorumludur. Avukat değilim ama iş verenim. Çalışanların sorumlulukları ve iş verenlerin çalışanların yaptıklarına karşı sorumluluklarını biraz bildiğimi düşünüyorum.

    Ben olaya kanuni açıdan yaklaşıyorum. Siz politika olarak bakıyorsunuz. Samsung'un politikası elbette o değildir ama bunu önlemek için ne yapmıştır? Cihazlarla dışarı çıkılmasını engellemek için ne önlemler almıştır, kişisel bilgi güvenliğini korumak için ne önlemler almıştır. Bunları uygun görürse savcı inceler ve Samsung'un önlemlerini yeterli görür de çalışan bir şekilde suistimal ettiyse sadece çalışana ceza verir, yok der ki Samsung önlem almamış, Samsung'a ceza verir, orasını ben bilemem.

    Dediğim gibi, sadece kanuni yönden sorumlulukları hatırlatmak için yazdığım bir mesajdı. Durum bundan ibaret. Kimse bile bile öyle bir politika koyup adını kötülemez elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada, arkadaş Samsung merkezini gayet de şikayet edebilir. Bizim muhatabımız Samsung servisi değil, Samsung.

    Tekrar edeyim, o servise yetki veren Samsung ve o servise gitmemizi "şart koşan" da Samsung.

    Başka servise giderseniz garantiniz bozuluyor.

    Samsung oraya gitmemizi şart koşuyorsa, orada olan bitenden de sorumludur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trust34

    Geçenlerde arkadaşım hat almak için Vodafone gitmis bütün kimlik bilgilerini almışlar daha sonra orda çalışan biri arkadaşımın üstüne telefon almış. Başka vodofon hattı olduğu için referans göstermiş yeni açılan hat üstünden de telefonu almış.

    Daha sonra borç katlanmış sonra icraya düşmüş tabi arkadaşın haberi yok.daha sonra vodofon u mahkemeye vermiş vodofon da bayii .sizde Samsung u mahkemeye verin nihayetinde yetki verilmiş servise bedelini ödesinler.

    Piyasa karaktersiz kaynıyor resmen . Kimlik verirken üzerine kaşe zorunlu hale geldi. Kimlikle iş yaparken üzerine not düşün işleminizi ve kaseyi onun üzerine bastırın .oradaki elemanların bizde sorun olmaz dediğine bakmayın . Zaten neden hala kimlik fotokopisi var anlamam . Oluşturun bir tablet programı çekin oradan fotokopiyle bayi erişemesin direkt Vodafone Server ina düşsün . Lafta teknoloji şirketi bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • olağan_şüpheli kullanıcısına yanıt
    Straw Poll
    S7 yada S7 edge'e sizce hangi renk daha çok yakışıyor?
    http://www.strawpoll.me/7227654/r




  • Ülke adam gibi olsaydı Samsung adam akıllı bir tazminat ödemeden kurtulamazdi. Daha o eleman size yalvaracak kabul etmeyin
    Savcı çağıracak elbet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DonanımdanBihaber kullanıcısına yanıt
    Launcher değiştirerek kullanabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam holo launcher yan da kullanılabiliyordu ekran döndürme açıkken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonanımdanBihaber

    S7 edge ana ekranda yatay olarak nasıl kullanılıyor?

    Nova Launcher destekliyor. Yalnız ayarlardan açmak gerekebilir, varsayılan olarak kapalıydı diye hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uncharitable

    Android telefonlar ana ekranda yatay kullanılamıyor.

    Nova Launcher destekliyor. Yalnız ayarlardan açmak gerekebilir, varsayılan olarak kapalıydı diye hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisher

    Arkadaşlar herkese selam.
    yaklaşık 3 hafta önce edge versiyonunu amerika'dan aldım. sim unlock yaptırdım ve pasaporta kaydettirdim.
    telefondan çok çok çok memnundum, taki yaklaşık 5 gün önce telefonu düşürüne kadar.
    Bununla alakalı mıdır bilmem ama telefonun dışında herhangi bir hasar yok. kapakla kullanıyorum ve kapağın üstüne düştü. o günden beri kapalı alanlarda internetim çekmez oldu. vodafone hat kullanıyorum ve işyerimin mutfak tarafında evimin içinde 3 haftadır harika çeken LTE artık hiç çekmez oldu. ayarlardan 2g'ye çektiğimde edge bağlantısı geliyor ama o bile düzgün çalışmıyor. fakat dışarıda açık ofis şeklinde olan bol camlı işyerimde yine LTE yüksek hızda çekiyor. bu konu hakkında bilgisi olan bana yardımcı olabilecek fikir verebilecek kimse var mıdır?
    Not: Vodafone'u arayarak adres bildirimi yaptım henüz dönüş yapmadılar.


    Arkadaşlar çok sıkıntı çekiyorum. Samsung Galaxy s2 de h+ çeken turkcell hattın İnterneti telefonumda hat bile almiyor. Mantıklı 1 açıklaması bilgisi teknik donanımı fikri olan var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • manisher kullanıcısına yanıt
    İçerisinde antenin kablosu falan çıkmış olabilir mi? Elbette sadece bir tahmin. Eğer ki düşme sonrasında oluştu diyorsanız ve yazılımsal olmadığına eminseniz, aklıma gelen tek sebep bu oluyor. Öyle bir durumda da malesef servis yolu göründü. Ama tavsiyem, eğer ki kasada da darbe sonucu ezilme falan oluşmadıysa, servise "düşürdüm de böyle oldu" demeyin. 1 yıl boyunca destek alabiliyorsunuz diye biliyorum ama Amerika'dan alınan farklı sürüm, kesinlikle destek vermiyoruz derlerse ne yapabilirsiniz emin değilim. Bir ihtimal Samsung Amerika'ya yazabilirsiniz şu anda Türkiye'deyim, ne yapabilirim diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefaykac

    Vodefone çok pahalıya veriyo Hocam 3300 ben dışardan daha ucuza bulurum diye düşünüyorum doğubank a gidip sorucam silver renk almak istiyorum hepsiburada da 100 tl daha pahalı çok saçma

    diğerlerine göre vodafone bana hesaplı geldi, nerdeyse peşin fiyatına 24 ay taksit gibi oluyor. bende s3 vardı 250 ye almıştım geçici olarak, eskiyi getir kampanyasına dahil ettiler aylık 20 tl indirim oldu yani 480 tl. 40 tarife 130 telefon 5 tl de gözlük için ödeyeceğim. telekom sadece telefon için 24 ayda 4100 tl ödetiyor. peşin para vermek istemedim açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancogan

    pişkinliği aşan bi durum bu

    Hergün Samsung servisleriyle sorun yaşayan yorumlar okuduğum için artık ben de alıştım. Ama bukadarını da beklemiyordum. Adamlar sorumsuzluğun nirvanasına ulaşmışlar resmen.

    Pek çok kişi servise tertemiz verdim çizik geldi falan yazıyordu. Belli ki adamlar telefonu boş koymuyorlarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    s7 de en güzel renk hangisi ?

    siyah veya gümüş güzel geldi bana.

    S7'de siyah en güzel çok şık duruyor.S7 Edge'de ise titanyum gümüşü.
  • 
Sayfa: önceki 11801181118211831184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.