Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı, 4 Mobil Kullanıcı ( 4 Mobil Cihaz )
39.372
Cevap
233
Favori
1.172.916
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    Evet hocam o program kişisel sekmesinde yazıyor bilgileri



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    trk.krynk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    Hocam ordan Android 6 firmware indirmeyin ben indirdim telefon Smart Switch ile tr yazılımına döndüm öyle yaptım. Şu şekil yap ordan btu firmware indir zaten en üstte g920f yazıyor öyle yükle 18 20 Ocak btu için yayınlanır resmi kafan kulağın rahat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    K4PTAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    Hocam ordan Android 6 firmware indirmeyin ben indirdim telefon Smart Switch ile tr yazılımına döndüm öyle yaptım. Şu şekil yap ordan btu firmware indir zaten en üstte g920f yazıyor öyle yükle 18 20 Ocak btu için yayınlanır resmi kafan kulağın rahat

    Anlamadım hocam tam olarak şimdi 6.0.1 nerden yükleyebilirim? Birçok link verilmiş kafam karıştı. 6.0 değil bu en son çıkan 6.0.1 yükleyebiliyor muyuz? Ama garantiden çıkmayacak
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Arkadaşlar s6 almayı düşünüyorum da önerir misiniz? ayrıca donma takılma Vs. Tarzinda problem olurmu uzun ömürlü müdür?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1396 Mesaj

    Touchwiz takılmalari kasilmalari eskide kaldı. Hele ki söz konusu S6 ise... Donmaydi durup dururken resetlemeler artık yok.

    Acelen yoksa S7 nin çıkmasını bekle iki üç ay. Dersen ki S7 çıktığında 3000 e yakın para veremem o halde S6 alırsın fiyatı düşer çünkü. Bekleyemem dersen de S6 en iyi tercih olacaktır senin için. Hiçbir yandan pişman etmez bu telefon seni.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ccthomsoncc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    Hocam öncelikle ilk zamanda GALAXY care den betaya üye olman gerekiyordu öyle btu yani İngiltere romu yükleyecektin güncelleme gelecekti ve 6 olacaktı sonra 6.0.1 ama o beta süreci kapandı ve 18 ocaktan itibaren Android 6 dağıtıma sunulacak yani şuan bu linkte olan herşeyi adım adım takip ederseniz root yapmanız istenecek buda knox sayacı artar ve garanti dışı kalır demektir. Sadece güncellemeyi erken alabilme şansınız var oda hangi model kullanıyorsanız edge yada s6 onun İngiltere romunu odinle yüklemeniz lazım zaten samsung un kendi ülke romları garantiden çıkarmaz telefonu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    K4PTAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    Hocam öncelikle ilk zamanda GALAXY care den betaya üye olman gerekiyordu öyle btu yani İngiltere romu yükleyecektin güncelleme gelecekti ve 6 olacaktı sonra 6.0.1 ama o beta süreci kapandı ve 18 ocaktan itibaren Android 6 dağıtıma sunulacak yani şuan bu linkte olan herşeyi adım adım takip ederseniz root yapmanız istenecek buda knox sayacı artar ve garanti dışı kalır demektir. Sadece güncellemeyi erken alabilme şansınız var oda hangi model kullanıyorsanız edge yada s6 onun İngiltere romunu odinle yüklemeniz lazım zaten samsung un kendi ülke romları garantiden çıkarmaz telefonu

    Anladım 6.0 kurabiliriz ingiltere romu sonra 6.0.1 erken alma şansımız olur öyle mi ?
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Knox sayacı nasıl sıfırlanıyor peki?Bilen biri pm atabilir mi,zor durumdayım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1133 Mesaj
    Clear view gerçekten ekranı çiziyor mu. Almayalım mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Necip Fazıl KISAKÜREK
  • Çavuş
    61 Mesaj

    galaxy care'den android 6.0 beta programına kayıt olan biri samsung hesabını bizimle paylaşabilir mi hepimiz yükleyelim android 6yı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgunyuce33 -- 13 Ocak 2016; 21:36:23 >
    |
    |
    Bahsedilenler: mustafa1300 , grolof , Lemans , samiluslu43 , trk.krynk
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    6 yüklemeye çalışırsanız odin bootloader hatası verecek daha dün denedim şuan btu 5.1.1 yükleyin öyle erken alın başka zorlamayın en mantıklısı dediğim hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    K4PTAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    S6 knox sıfırlanmıyor umudunu kaybet maalesef



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Exi_07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    6 yüklemeye çalışırsanız odin bootloader hatası verecek daha dün denedim şuan btu 5.1.1 yükleyin öyle erken alın başka zorlamayın en mantıklısı dediğim hocam

    Normal 5.1.1 ingiltere romu kurun diyosunuz erken alma şansımız var yani? Çok sağolun
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj

    Aynen hocam en son çare olarak ve sıkıntısız btu 5.1.1 yükle 18 20 Ocak al güncellemeyi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    K4PTAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    16218 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunyuce33

    galaxy care'den android 6.0 beta programına kayıt olan biri samsung hesabını bizimle paylaşabilir mi hepimiz yükleyelim android 6yı

    Samsung hesabını nasıl paylaşacağız anlıyamadım.Onu burdan paylaşınca millet paralı uygulamaları indirmezmi.Hem hesabı paylaşsakda android 6 yı indirebileceğinizi sanmıyorum çünkü hesap ile telefonun uyumlu olması gerekir sanıyorum.
    Şu anda zaten galaxy care ile değil daha evvel indirdiğimiz için otadan bakınca direk güncellemeyi indiriyor yani şu anda care yüklü bile değil
    |
    |
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    Aynen hocam en son çare olarak ve sıkıntısız btu 5.1.1 yükle 18 20 Ocak al güncellemeyi

    O tarih gelsinde bakalım artık. Bu ingiltere romunun bi farkı var mı? Türkçe dil var mı?
    _____________________________
  • Yarbay
    16218 Mesaj
    Arkadaşlar
    Bende çok sık telefon değiştirme hastalığı var şu anda yurtdışı 64 gb.lık s6 edge var aslında çok memnunum ama krizim tuttu yine ve bunu satıp LG V10 almak istiyorum.Kamerası süper diyorlar oda 64 gb. ve hafıza kartı takılabiliyor en azından format atınca tüm verileri yeniden yüklememiz gerekmez ayrıca bataryası çıkarılabiliyor.
    Fikri olan arkadaş varsa almak isterim.Bu arada 1900 liraya 1 aylık ikinci elleri mevcut.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepBlue_

    Touchwiz takılmalari kasilmalari eskide kaldı. Hele ki söz konusu S6 ise... Donmaydi durup dururken resetlemeler artık yok.

    Acelen yoksa S7 nin çıkmasını bekle iki üç ay. Dersen ki S7 çıktığında 3000 e yakın para veremem o halde S6 alırsın fiyatı düşer çünkü. Bekleyemem dersen de S6 en iyi tercih olacaktır senin için. Hiçbir yandan pişman etmez bu telefon seni.

    Bende aynı fikirdeyim ucuzlasın alacağım bir de şey sorcaktim yanında kablosuz şarj cihazını veriyorlar mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    16218 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: K4PTAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    Aynen hocam en son çare olarak ve sıkıntısız btu 5.1.1 yükle 18 20 Ocak al güncellemeyi

    O tarih gelsinde bakalım artık. Bu ingiltere romunun bi farkı var mı? Türkçe dil var mı?

    Türkce dil var.Güncelleme geldiği anda sizde yüklersiniz ve fabrika ayarlarına dönerseniz csc kodu BTU olur ve otadan güncellemeyi alabilirsiniz.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: K4PTAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsurmeli

    Aynen hocam en son çare olarak ve sıkıntısız btu 5.1.1 yükle 18 20 Ocak al güncellemeyi

    O tarih gelsinde bakalım artık. Bu ingiltere romunun bi farkı var mı? Türkçe dil var mı?

    Türkce dil var.Güncelleme geldiği anda sizde yüklersiniz ve fabrika ayarlarına dönerseniz csc kodu BTU olur ve otadan güncellemeyi alabilirsiniz.

    Pek anlamıyorum bu işlerden o nedenle o tarihe kadar beklemeyi düşünüyorum sonra kurarım
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
SEO
SEO
haberler
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.