Şimdi Ara

Samsung galaxy s3 neo şarj sorunu ve garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi günler 22.12.2014 almış olduğum samsung galaxy s3 neo marka telefon elime ulaştı aldıgımda şarjını sonuna (kapanana) kadar bitirdim daha sonra şarja taktım ve şarj %60 ta iken arkadaşlarım aradığı için dışarı çıkmak zorunda kaldım dolayısıyla telefonu yanımda beraber götürmek zorunda kaldım , %60 da şarjdan çıkardım , asıl konuya geleyım telefonum tuş kilidi kapalı oldugu halde çok fazla şarj yiyordu uygulamalar sürekli kontrol edip kapatıyorum wifi - mobil veri vs. kapalı , şarjı 1 günü tamamlamıyordu , facebook ınstagram ve ınternette takılıyordum 1-2 saat , daha sonra telefon şarjını bitirdim ve kapandı şarja taktım ve karşıma ''samsung custom os warning'' diye bi hata çıktı , anlamadıgım için 29.12.2014 tarihinde garantiye yolladım acaba değişim yaparlarmı ? , telefon kaç gün içerisinde geri elimde olur ?







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.