Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] (2405. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
48.393
Cevap
280
Favori
1.683.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24032404240524062407
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bar0n. kullanıcısına yanıt

    Ayarlardan hızlı şarj kapalı di mi?

  • Annem 2015'te aldığım Note5'i hâlâ kullanıyor. Kendi kablosu çok çabuk bozuldu. Zaten Samsung'un malzeme kalitesi belli...

    Nokia araç şarj cihazı gördüm satışta. Bundan 3 sene önceydi. 1 adet araç şarj başlığı ve 2 adet kablo. Kablonun birisi Note5'e de uyan tipte.

    Sadece o kabloyu almak için 50TL vermiştim o şarj kitine. Çünkü elimde 12 yıl öncesinden kalma bir Nokia şarj kablosu hala ilk günkü sağlamlığında.

    Şimdi Samsung orjinal kablosu 2 yılda bozuldu. Ama 3 yıldır kullandığımız Nokia kablo hâlâ ilk günkü gibi.

    Eğer harcamasaydılar Nokia çok baba markaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Garanti bitimine 2 ay kala bluetooth problem olan bir klavyemi sasung yetkili servise yollamıştım .
    2 yıl once tam 150 YTL ye almış Amazonun bana vermiş olduğu 50 YTl indirim kuponumlada indirim yapmıştım tam iki yıl sonra klavyeniz hatalı urun tamirde edemeyiz fatura tutarınız olan 100 YTL ye karşılık 100 YTL lik sadece aksesuar alacağınız ve 1 ay içeresinde kullanmak zorunda olduğunuz bir kupon tanımladık dediler.Arkadaşım ozaman logitech ine MK 345 nolu klavyesi 60 YTL idi şimdi 330-400 YTL arası .Ama samsung bana 100 YTL lik kupon tanımladı ve şarj aleti bile sitede 199 YTL alacak hiç birşey yok o kupoba Klıflar 199_390 tl
    Bu tuketiciy düşünmeyen markadan uzak durun muhtemelen Turkiye Yonetimi boyle yoksa Globalde boyle buyuk bir marka olamazlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Evet hızlı sarj özelliği kapalı .. Normal kablo şarj modunda sanki hızlı sarj modu açıkmış gibi şarj ediyor arada 15 dk fark olsada hızlı sarj ediyor bende çözemedim olayı hocam . Sonuçta (orjinal kalmak şartı ile) kablo bir üst model değişik olsa bile şarj adaptörü yönlendirmez mi? Veya telefon ne kadar güç çekeceğini ayarlamaz mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bar0n. -- 15 Ekim 2020; 3:52:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende hızlı şarj kapalı kullanıyorum. Adaptör benim de ısınıyor. Kablo olarak da ugreen kullanıyorum . Adaptör ısınmasını sorun etmedim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppemo

    Merhaba Garanti bitimine 2 ay kala bluetooth problem olan bir klavyemi sasung yetkili servise yollamıştım .
    2 yıl once tam 150 YTL ye almış Amazonun bana vermiş olduğu 50 YTl indirim kuponumlada indirim yapmıştım tam iki yıl sonra klavyeniz hatalı urun tamirde edemeyiz fatura tutarınız olan 100 YTL ye karşılık 100 YTL lik sadece aksesuar alacağınız ve 1 ay içeresinde kullanmak zorunda olduğunuz bir kupon tanımladık dediler.Arkadaşım ozaman logitech ine MK 345 nolu klavyesi 60 YTL idi şimdi 330-400 YTL arası .Ama samsung bana 100 YTL lik kupon tanımladı ve şarj aleti bile sitede 199 YTL alacak hiç birşey yok o kupoba Klıflar 199_390 tl
    Bu tuketiciy düşünmeyen markadan uzak durun muhtemelen Turkiye Yonetimi boyle yoksa Globalde boyle buyuk bir marka olamazlardı.

    Tamir etme ya da yenisini vermekle yükümlü hocam. Keşke tüketici hakem heyetine başvursaydınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 ay önce serviste orijinal batarya takıyoruz diyerek takılan batarya şarj yüzde yüz doluyken Cıhazı yeniden başlayınca şarjı yüzde Seksenbeş de açılıyor. Gece bırakınca sabaha kadar çok şarj gidiyor biraz takip edip geri götürmeyi düşünüyorum. Kutudan çıktığında üzerindeki bataryayı 3 yıldan fazla kullandım ancak böyle hatalar vermeye başlamıştı orijinal bir kazık yedik gibi geliyor servisten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taktıkları bataryanın tarihi de önemli gibi.


    6 ayı doldurmadan gidin hocam.

  • garmen G kullanıcısına yanıt

    Merhaba aynı sorun bende de mevcut, ekran değişimi mi yaptınız?

  • Note5 ten sonra M51'in kamerası tatmin eder mi, orta halli hangi telefona geçerdiniz?


    Note5'i değişmeye düşünenlere fikir olmuş olur.

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Hocam ben RN9 Pro (128GB)'a geçtim.

    Cihazımdan çok memnunum. M51'in S730'un G versiyonu ile gelmesi, AMOLED ekranı, 7000 mAh kapasiteli pili ve 8GB RAM kapasitesi avantajı ile tercih edilebilecek sayılı modellerden.

    Yani bunun haricinde bir Mi 10 Lite 5G modeli alınabilir duruyor. Çünkü Snapdragon 765G 5G çipseti orta segmentte Dimensity 1000C ile 1000L'den sonraki en güçlü çipset. Performans olarak da bu seçenek mantıklı. Pil kapasitesi harici en iyi modeldir.

    Eğer direkt kamera diye bakınıyorsanız da Mi Note 10 Lite (128GB) var. Kullanan arkadaşım memnun. Sensör sorunu da gözlemlemedik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt

    İşlemcisi dediğiniz gibi daha iyiymiş. Türkiye ye resmi yollardan henüz getirmediler sanırım di mi?

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Hocam Real--Store getirmiş. Akakçe'den bakabilirsiniz.

    KVK garantili diyorlar evet olabilir bu satıcı sanırım turuncu mağaza ile birlikte Realme 3 Pro cihazları da Türkiye içerisine getirebilen (paralel ithalatı saymıyorum) tek satıcı idi ve yine KVK ile anlaşmıştılar.

    Satıcıya sorabilirsiniz bu bilgiyi. Takipte kalmanızı öneririm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt

    Kısa bir süre daha mevcut telefonumu kullanma kararı aldım. Tşk ler hocam.


    Bir bakarım, çevreme de yayarım.

  • Merhaba, pil kalibrasyou yapmanızı öneririm.

    Kalibrasyon İçin;
    Pili %5 kalana kadar kullanın, Ardından : [ *#0228# - quick start - ok ] diyerek cihazın hiç açılmayacak duruma gelene dek bu adımı yapın.

    Cihazı tümüyle kapandıktan sonra şarja takın, %100'e kadar kapalı şarj olsun.

    Cihazı açarak tekrar, [ *#0228# - quick start - ok ] bu adımı yapın, şarj yüzdesi en düşük rakamı görene kadar bu işlemi tekrarlayın. Ardından tekrar şarja takarak %100'e tam doldurup şarjdan çekin.

    Bu işlemden hemen sonra da *#9900# - Batterystats reset işlemi yaparak kullanıma başlayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iyi günler
    resimdeki üründen alsam içindeki fotoğraf veya videoları isteğim anda seyretme imkanım olurmu.devamlı yanımda taşımayı düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özcan DELİKANLI

    Merhaba, pil kalibrasyou yapmanızı öneririm.

    Kalibrasyon İçin;
    Pili %5 kalana kadar kullanın, Ardından : [ *#0228# - quick start - ok ] diyerek cihazın hiç açılmayacak duruma gelene dek bu adımı yapın.

    Cihazı tümüyle kapandıktan sonra şarja takın, %100'e kadar kapalı şarj olsun.

    Cihazı açarak tekrar, [ *#0228# - quick start - ok ] bu adımı yapın, şarj yüzdesi en düşük rakamı görene kadar bu işlemi tekrarlayın. Ardından tekrar şarja takarak %100'e tam doldurup şarjdan çekin.

    Bu işlemden hemen sonra da *#9900# - Batterystats reset işlemi yaparak kullanıma başlayın.

    Uzun süredir yapmamıştım mesajınızı görünce tekrar yapayım dedim benim batarya tam evlere şenlik   İlk önce %5'den %8e çıktı sonra 6'ya düştü sonra 9 oldu ardından %5 düşüp tel kapandı.  





  • Özcan DELİKANLI kullanıcısına yanıt

    İşlemleri yaptım yüzde 7 şarj kalana kadar kullandım *#0228# yi yaptım şarj yüzde 5 ile 3 arasında gitti geldi sonra kapandı tamamen şarj ettim açtım tekrar 0228 şlemi yaptım batarya 99 a indi 100 e çıktı epeyce tekrar ettim bir daha inmedi şarja taktım bildirim kırmızı yandı 15 dk bekledim adaptör de hiç ısınma olmadı şarj tamamlanma süresi de göstermedi. 9900 lı işlemi yaptım batarya kalibrasyonu yapıldı dedi Cıhazı yeniden başlattım şarj yüzde yüz olarak açıldı ardından 99 a düştü 10 dk dan fazla oldu bu mesajı yazıyorum hâla 99 da şarjı taktım tam şarja 11 dakika diyor.. Şarja taktım 3 dakika da yüz oldu yine




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atisaca -- 25 Ekim 2020; 11:16:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cecoti kullanıcısına yanıt

    Evet kullanabilirsin. Bende vardı farklı bir marka.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 24032404240524062407
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.