Şimdi Ara

Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma (269. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.339
Cevap
64
Favori
357.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 267268269270271
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hindistan romuna gelen guncelleme
    Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polonya romda dahili çağrı kaydedici var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yükledim, gözle görünen bir değişiklik yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • halilyilmazyz H kullanıcısına yanıt
    Hindistan romunda var, Polonya romunu bilmiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türkiye
    Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma
    Türkiye güncellemesi geldi dostlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serserigönlüm12 -- 8 Temmuz 2021; 11:22:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağrı kaydedici dediğiniz arama esnasındayken görüşmeleri kayıt etmek mi. Abi süper olurdu ya. Bizde yok sanırsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni güncellemeyi yükledim ve kurcaladım, her şey yolunda.


    Yenilikler listesinde yer almayan bir şey fark ettim, önceden var mıydı bilmiyorum ancak güncelleme sonrasında ayarları kurcalarken Advanced features'a Video call effects eklendiğini gördüm. Görüntülü görüşme sırasında Microsoft Teams görüşmelerinde yapılabildiği gibi arkaplanı bulanıklaştırma, statik resim veya renk ekleme seçenekleri mevcut. Bu özellik bir süre önce yeni Galaxy S serisi cihazlara gelmişti.


    360 audio özelliği ise ya her zaman otomatik aktif, ya da sadece Sony'nin bu özelliğe sahip kulaklıkları için eklenmiş. Ayarlarda ona dair bir şey bulamadım. RCS özelliğini de Messages uygulamasına girip aktif edebiliyoruz.


    Bu arada, güncelleme sonrası recovery mod'da wipe cache partition yapılması iyi olacaktır.

  • Merhaba , parmak izi ile ekranı açtığımda direk ana menüde açılıyor ekran ama yüz tanıması ile açtığımda ekranı yukarı kaydırıp ana menüye ulaşabiliyorum.Direk yüz tanıma ile ana menüde açılma olayı varmıdır ayarlarda bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MARCO

    Merhaba , parmak izi ile ekranı açtığımda direk ana menüde açılıyor ekran ama yüz tanıması ile açtığımda ekranı yukarı kaydırıp ana menüye ulaşabiliyorum.Direk yüz tanıma ile ana menüde açılma olayı varmıdır ayarlarda bulamadım.
    Merhaba yüz tanıma ayarlarına girip kaydırana kadar kilit ekranında kal seçeneğini kapatın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bilgisayar Teknisyeni kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler hocam oldu Samsung Galaxy A71 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MARCO kullanıcısına yanıt
    Rica ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Serserigönlüm12 S kullanıcısına yanıt
    Hindistan romunda var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Beyler daha öncede yazdım ama bir sonuç alamadım. Telefonu yeniden başlatınca telin tuş kilidini açmadan hiç bir program başlamıyor yeni iletilerde gelmiyor tuş kilidini açmadan. Bu saçma değil mi? Örneğin cihaz bakımı ayarlarında bir ayar var istediğimiz zaman otomatik olarak teli başlatmak için. Bunu her gece bir saate ayarlıyorum ama telefon yeniden başlayınca unutup tuş kilidini açmaz isek yeni iletileri alamıyoruz. Android 11 den sonra gelen saçma bir güvenlik önlemi heralde. Var mı düzeltmenin bir yolu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar dün akşam saatlerinden beri telefonum hızlı şarj olmuyor. Bir yıldır tamamen orijinal kendi adaptörü ile kullanıyorum fakat dün akşam birden şarj olmamaya başladı. Başka hızlı şarj özelliği olmayan bir şarj aleti ile denedim bu sefer telefonum şarj oluyor ancak haliyle hızlı değil. Kendi şarj aletimi de başka telefonda denediğimde şarj ediyor. Ancak denediğim telefon hızlı şarj özelliği olmayan bir telefon olduğu için onu da haliyle hızlı şarj etmiyor. Var mi bilgisi veya önerisi olan?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Turbetfurzey Dediğiniz gibi, güvenlik politikası sebebiyle muhtemelen. Reddit'de de çok sorulmuştu, hiç çözüm görmedim.


    @adsizkovboy A71'de nedense en çok görülen sorun bu. Cihazı almadan önce çok araştırmıştım kronik sorunlarını. Ama aynı sorun A70'de de varmış. Reddit'de ve Samsung Members'da bu sorunu en çok Hindistanlıların raporladığını görüyorum, merak ettim cihazınızın üretim yeri Hindistan mı Vietnam mı? Bu da diğer kronik sorunlar gibi Hindistan üretimli cihazlara özgü bir sorun mu acaba, istatistik oluşturulması lazım fakat bundan sonra pek sıfır A71 alan olmayacağından, bu gibi sorunların hangi üretim yerine sahip cihazlarda görüldüğünü, farkındalık oluşması açısından araştırmaya pek gerek kalmadı. Bazıları bu sorunu henüz 1. ayda yaşamaya başlıyordu, siz yine şanslı sayılırsınız. Çoğu kullanıcı, cihazı ve adaptörü servise götürerek sorundan kurtuldu. Burada da yaşayan bazı arkadaşlar oldu, çözüm sunulduğunu hatırlamıyorum ne yazık ki.


    Bu arada cihazdaşlar, Türkiye romuna gelen son güncelleme ile eklenen 360 audio özelliği Galaxy Buds Pro'ya özel bir özellikmiş, Galaxy Wearable uygulamasından aktif ediliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frederick S. -- 11 Temmuz 2021; 15:23:38 >




  • Frederick S. F kullanıcısına yanıt
    Benim cihazım Vietnam üretimi. Dediğiniz gibi aynı sorunu yaşayan kişilere rastladım ama çözüm yok gibi garantiye gönderip geçici de olsa telefondan da olmak istemiyorum biraz daha araştırıp fabrika ayarlarını da denemeyi düşünüyorum. Denemeden çözüm bilen varsa diye danışayım dedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • adsizkovboy kullanıcısına yanıt

    İstanbul'da yaşıyorsanız bildiğim kadarıyla Kadıköy'deki ve Sancaktepe'deki Samsung Servis 1 saatte yapıyordu. Cihazın şarj soketi değişiyor ya da direkt yeni adaptör veya kablo vererek sorunu çözüyorlar. Çok süreceğini sanmam bu yüzden. Sizden önce de mutlaka başkaları bu sorun sebebiyle cihaz götürmüştür nasıl olsa, biliyorlardır.


    Dediğiniz gibi, ilk çözüm denemesi hard reset gibi gözüküyor.

  • Frederick S. F kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler açıklamalar için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Frederick S. F kullanıcısına yanıt
    Maalesef İstanbulda değilim. Ama sorunun yazılımsal olduğunu düşünmüştüm. Yine de samsung servisine gideceğim. Teşekkür ederim onun dışında bir çözüm bulursam buraya aktarırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rehberde otomatik yedekleme kapalı olduğu halde sildiğim numaralar tekrar geri geliyor.

    Bunun çözümü varmı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 267268269270271
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.