Şimdi Ara

sakın güvenip incehesap.com dan alışveriş yapmayın müşteri temsilcileri ilgisiz yalancı ve oyalıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 346557 sipariş numarası 107292388477 gelen ssd kulaklık ve klavyenin kargo numarası
    23 Kasım 2018 tarihinde, james Donkey JD25GM144 24.5'' 1ms 144Hz Full HD Gaming Monitör (freesync, frameless, HDMI 2.0-144Hz) "0" Ölü piksel Garantisi isimli monitörden 2 adet sipariş ettim ve yanında 2 adet SSD, kulaklık ve klavye sipariş ettim. 2 SSD bir kargoda, kulaklık ve klavye başka bir kargoda geldi ama monitörler gelmedi. 2 haftadır 2 günde bir kesin aradım ve saçma cevaplar ve oyalamalar oldu. Bende kandım tabi ki. Youtube.com da bu monitörün paket açma videosunu görünce yorumlara baktım meğer herkese monitör gitmiş bir bana gelmemiş, son üç gündür sürekli aradım. 2 haftadır yok monitörler arızalı yenileri gelecek, monitör stokta kalmadı, monitörler güncelleme alacak diyerek oyaladılar. Her aradığımda dakikalarca müşteri temsilcisi ile konuşmayı bekledim ve her konuştuğumda müşteri temsilcileri beni bekletti. En son youtubedaki kutu açma videosunu görünce patladım. Meğerse stocklarında bir sürü sorunsuz monitör varmış benim siparişime ne olduğu belli değilmiş... Kamera kayıtlarına bakacağız, depo müdürü ile görüşeceğiz, yurtiçi kargo ürünü aldımı cevap bekliyoruz tarzında oyalamalara devam.. 2 gündür de sorunu araştırıyorlar... Ayrıca faturayı monitör gelmeden gelen ürünlerle gönderdiler bide faturayı dükkanın adına vergi numarası ile kestirdim üstüne iade ederken bu yüzden iade edemezsiniz diyen müşteri temsilcisi bile oldu. 15 gün oldu elime geçmedi kargo? Yardımcı olabilecek birisi varsa şikayet dava ne varsa açacağım. Mümkün olursa da yasal işlem başlatacağım.







  • Gelen kargo sayısı ile kargo firmasından gelen kağıttaki sayı uyuşuyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Site 2 farklı fatura yolladı birisi 2 ssdnin faturası diğeri kulaklık, klavye ve 2 monitörün faturası.
    SSDler farklı yerden, kulaklık ve klavye farklı yerden aynı günde farklı paketlerde geldi. Siteden aldığım takip numarası birine ait
    ama müşteri temsilcisi 2 farklı kargo gittiğini görüyor. Hatta durumumu izah etmeye çalışırken monitörler gelmiş gibi yaptım müşteri temsilcisi de inandı. Yani iki farklı kargoda monitörlerinde gönderildiği yazıyor. Başka bir görüşmede de iki kargonuz ulaşmış monitörler gelmedi mi diyen müşteri temsilcisi oldu.Şu an sorun çözüldü gibi bana bir kargo yolladılar safsatayla geçen iki haftanın sonucunda içinden çıkan şeyin monitör olduğundan ve çalıştığından emin olduktan sonra buraya yazarım.( sorun depolarının sistemindeymiş yani inanırsan öyle diyorlar).
  • Geçmiş olsun hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.