Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (256. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.433
Cevap
217
Favori
960.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Durum nasıl? Cihaz biraz mıncıklamaya zamanınız oldu mu?
    Standart resim ayarlarında YouTube üzerinden siyah nokta, renk testleri yaptım. Siyah noktanin etrafında hafif bir aydınlanma oluyor fakat burada paylaşılan resimler gibi değil. Göze batmiyor yani. Ghosting testinde ghosting belli oluyor fakat dikkate değer değil bence. Bu değerleri x TV si ile kıyaslamak lazım gerçek degerlendirme yapabilmek için veya TV uzmanı olup elden bir sürü TV geçmesi lazimki su özelliği çok kötüymüş diyebilsin insan :)

    Haber programlarınin kayan alt yazılarında bazen 1 sn lik bir bulanıklık olup geçiyor.

    Normal TV yayınları ve USB den alt yazılı film izlemek için resim ayarı tavsiyelerine açığım. Standart görüntü güzel zaten belki daha iyisi vardır.

    Menü gecisler bahsedildiği gibi çok yavaş değil. İdeal bence.

    Kumandayi sevmedim insanin parmaklarını acıtıyor 😁

    Kapatma tuşuna uzunca basınca TV kapanıp tekrar açılıyor. Normal mi?

    Usb girislerinden hangisi USB 3.0 acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N3v3N -- 15 Ekim 2019; 23:52:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lokal dimingi max, minimum veya kapattığımizda ne gibi avamataj ve dezavantajları oluyor?

    X tender DR için max min farkları ne olur? Avantaj dezavantaj?

    Bu iki parametre ile ovunuyorlarken neden maks seviyeye getirmemisler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr.Strange D kullanıcısına yanıt
    saat ve tarih ayarlarına bir bakın...oreo 8 güncelleme sonrası bende de olmuştu, tarih ve saat düzeltince bağlanabildim.
  • Dr.Strange D kullanıcısına yanıt
    Onlar almaz kesinlikle geçmişten bilirim yapılarını

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt
    Kapatma tuşuna uzunca basınca TV kapanıp tekrar açılıyor. Normal mi?

    Evet, TV restart ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Strange

    Cihazı iade etmeye karar verdim. İçime sinmedi. Aldığım Doğubank Bilişim iadeyi kabul etmiyor. Ürün fiyatı da hakem heyetini aştığı için tüketici mahkemesine dava açacağız mecburen.
    İnternetten aldıysanız 14 gün içerisinde cayma hakkınız var zaten mutlaka lehinize sonuçlanır, internetten almadıysanız uğraşmalı olacak hakem heyeti ile beraber.
    Sonucu ve aşamaları iletirseniz bizler de bilgi sahibi olursunuz.
    Umarım kolaylıkla hallolur.
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt
    Normalde cihaz 7.0 yüklü geliyor. Servis ilk kurulumda USB'den yeni yazılım atıyor. Aslında yeni yazılımdan sonra fabrika yarlarını getirerek sıfırdan kurulum yapmaları lazım ancak zamanı kısa tutmak için o işi es geçiyorlar. O nedenle majör sistem güncellemelerinden sonra yapılması gereken sıfırlama işlemini yapmak bize kalıyor. O işlemi yapın cihazı sıfırdan kurun. Sistemin sorunsuz çalıştığını göreceksiniz. Bu işlemi önemli yükseltmelerde ve hatta önlem açısından 6 ayda bir yaparsanız cihaz kendine gelir.
    Kumandadaki kapatma tuşuna kısa basıp çekerseniz standby konumuna geçer. Uzun basarsanız tamamen kapanır. Kısa basarak kapanıp açılıyorsa sorun var demektir. Fabrika ayarlarına sıfırlanıp ayarlandıktan sonra da aynı sorun devam ederse servisle görüşün. Cihaz üzerindeki kapatma tuşundan bahsediyorsanız o tuşa çeşitli işlevler atanabiliyor sanırım test etmek lazım.
    Kumandadan kapatma tuşuna basarak tamamen kapatma olayını haftada en az bir defa yapın. Bu sayede bellek rahatlıyor ve farkında olmadan arka planda çalışır durumda kalmış uygulamalar da kapanmış oluyor. Hatta gece kapatırken alışkanlık olarak tamamen kapatmak en uygunu, elektrik tasarrufu açısından da cihazı sık kullanılmayan zamanlarda beklemede tutmak çok da mantıklı değil.
    Kumanda dediğiniz gibi daha başarılı olabilirmiş, XG9505 modelinde kumanda bu sefer olmuş diye birkaç yabancı yorum okumuştum.
    Görüntü ayarlarında plazma kullanırken çok hevesliydim. Sürekli farklı gelişmiş ayarlar bulup uyguluyordum. Oradan kalma bir tecrübe olarak cihazın fabrika ayarları çok çok ince işler yapmıyorsanız ve çok çok uzman değilseniz gayet yeterli. Zaten gelişmiş görüntü ayarı için sizin cihazınızın bulunduğu ışık ortamında gece ve gündüz olmak üzere ayrı ayrı özel cihazların yardımıyla ölçümler yaparak ayar yapılması gerekiyor. Bunun dışında sağdan soldan bulduğunuz hazır ayarların hiçbiri size uymayacaktır. Fabrika ayarları genel kullanıma uyacak optimum değerler tespit edilerek yapıldığından çoğunlukla her duruma uyar ve sıkıntı olmaz. Ben spor dahil normal tv yayınlarını standart, netflix ve benzeri film izleme durumunda aydınlık ortamdayken Cinem Ev, loş ortamdayken Cinema Pro kullanıyorum. Gayet iyi bence bu ayarlar. Netflix aboneliğimi 4K cihaza geçince 4K'ya yükselttim. Bu cihaz Netflix için mükemmel. TV Plus vermişlerdi SuperOnline fiber ile. Kampanyam HD kutu içeriyormuş sadece o nedenle kutu veremeyiz dediler ancak ne yapabiliriz bir bakalım dediler. Normalde 5 tl fark vererek 4k kutu alabiliyormuşum ancak kampanya buna müsaade etmiyordu. Sağ olsunlar araştırıp bana aynı hızda aynı pakette 4k cihaz ile daha ucuza gelen bir teklif yapıp mevcut kampanyamı cezasız önerdikleri 4K'lı kampanyaya geçirdiler. TV Plus 4K cihazının tüm yayınları 4K upscale yapıp verme özelliği de var. O şekilde ayarladım tüm yayınları 4K izliyorum. TV işlemcisinin de yükseltme özelliği var zaten ciddi görüntü kalitesine ulaşıyorum. TV plus kanal geçişleri çok hızlı mili saniyeler içinde kanal geçişi yapıyor. Tek eksik ise kanal sayısında hala eksiklikler var. Özellikle belgesel kanallarında baya kanal eksik. 4 adet 4K orijinal yayın var artı olarak. Netflix ve Tv Plus sayesinde cihazımın gerçek görüntü gücünü kullanabiliyorum.
    USB girişinin hangisi olduğunu bakmadım. Ethernet üzerinden ağa bağlı bir depolama sistemim olduğundan harici film vs için USB kullanmıyorum. Ancak mavi renkli olan olması lazım normal şartlarda.
    Özellikle DolbyVision filmlerde altyazılı izliyorsanız altyazı biraz daha parlak kalabiliyor. DolbyVision ve HDR izlerken görüntünün karanlık olmasından şikayet edildiğinden görüntüdeki sıkıntıyı gidermek için parlaklık ciddi artıyor, görüntü gayet iyi oluyor ancak altyazı parlaklığı da maksimuma çıktığından altyazı için bu parlaklık biraz fazla gelebiliyor. Altyazı parlaklığına yönelik bir ayar olması laızm.




  • creatures C kullanıcısına yanıt
    Cayma hakkının bazı kuralları var. En önemlisi, cihazın tekrar satılabilirliğinin bozulmaması gerekiyor. Anlaşıldığı kadarıyla cihaz servis kurulumu yapılmış ve servis tarafından kurulum sırasında yapılan testlerde sorun çıkmadığından kullanıcıya teslim edilmiş. Bir arıza yok ve ben bunu istemiyorum deme şansı bu safhadan itibaren biter. Kutudan çıkarmadan ben vazgeçtim derseniz iade alınır ve o cihazı satıcı başka bir alıcıya satabilir. Yani satılabilirliği hala korunan bir cihazdır. Ancak tekrar satılabilirliği kalmamış bir cihazın iadesi veya değişimi sadece servis raporuyla yapılır. Aksi durumda piyasa açılmış iade edilmiş cihazlarla dolardı. Kim açılmış bir kutuyu almak isterki. Böyle bir cihazı satıcının ancak özel fiyat ile satma şansı varki o da satıcı açısından zarar demektir. Bu nedenle kullanılmakta bir cihazın servis raporu olmadan iadesi ve değişimi yasal olarak mümkün değildir. Yasalar her iki tarafın da hakkını koruyacak şekilde çıkarılır. 14 gün içinde cihazı kullanırım istediğim zaman iade ederim şeklinde bir uygulama tamamen suistimale de açık olacaktır.




  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Kumanda kapama tuşuna kısa basarsam hemen kapanıyor. Uzun basarsam ise tv de kapanıyor yazısı çıkıyor ve kapanıyor 3 sn sonrada tekrar açılıyor. Cihazım güncel sanırım.Güncel diyor çünkü güncelleme arayınca. Menü geçişlerinde kasma felan olmuyor. Servis kurulumu yaparken ülke ayarı yapmıştı. Hatta tv i asacak mısınız diye sordu. Ona göre ses ayarı girdi.

    USB deki bir filmi tv nin harddiskine aktarma imkanımız var mı?
    Mavi usb girişi baktımda göremedim bende.

    Alt yazıları 1-10 saniye ileri geri atma ozelliği yok mu acaba? Kurcaladım ama bulamadım.

    Yeni taşındığımız yerde fiber internet yok. Netflix 4k hayal şuanda :D Kablotv de yok. Belgesel kanalları için Dsmart alacağım bakalım.
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt
    VLC yükleyin. Zaten Sony Select içinde de önerilmiş. Video izleme işini VLC yapsın. VLC ayarlarından altyazı ayar işini yapabilirsiniz. Android TV avantajı da bu zaten.

    Kapatma tuşu normal çalışıyor o zaman, sorun yok.

    Fabrika ayarları kurulumuna gerek duymuyorsanız yapmayın ancak bir sıkıntı hissettiğiniz de ilk yapmanız gereken bu işlem. Buna rağmen sorun devam ederse servis çağırın. Akılınızda bulunsun.

    Netflix 4K 24mbps ile çalışıyor. Hatta 16 mbps ile sorunsuz izleyebildiğini yazanlar olmuştu. Sıkıştırılmış olduğundan bu mümkün oluyor sanıyorum. Bir test edin sorun olursa tekrar HD'ye dönersiniz.
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt
    Kapamaya uzun süre basarsanız restart eder. Tek basmayla standby moda geçer. Tam kapatma yok.

    Android'in güzelliği fazlaca uygulama olması, VLC önerilmiş. Kesinlikle işinizi görür. Streamio konuşulmuştu, indirmeden stream izleyebilirsiniz. Markette bir sürü media player var, biri işiniz görecektir. (Ekleme: Eskiden VLC işlemcide hardware decodingi otomatik açmıyordu, donanımsal hızlandırmayı otomatik değil açık olarak ayarlayın)

    Tv nin harddiskine bir şey atmayı düşünmeyin, çok sınırlı bir kapasitesi var. Onun yerine harici disk takıp ondan oynatın.

    Netflix 4K Vision-Atmos da 16-17 Mbit arasında geziyor. Netflix uygulaması kendini hızı göre optimize eder. 4K'ya bağlantı yetmezse HD oynatır. Yanlış hatırlamıyorsam 1440p bile olduğu oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SultanApex -- 16 Ekim 2019; 14:25:32 >
  • Dr.Strange D kullanıcısına yanıt
    hocam benimle iletişime geçermisiniz aynı muhebbeti bende yaşadım da. 05413946544
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Cayma hakkının bazı kuralları var. En önemlisi, cihazın tekrar satılabilirliğinin bozulmaması gerekiyor. Anlaşıldığı kadarıyla cihaz servis kurulumu yapılmış ve servis tarafından kurulum sırasında yapılan testlerde sorun çıkmadığından kullanıcıya teslim edilmiş. Bir arıza yok ve ben bunu istemiyorum deme şansı bu safhadan itibaren biter. Kutudan çıkarmadan ben vazgeçtim derseniz iade alınır ve o cihazı satıcı başka bir alıcıya satabilir. Yani satılabilirliği hala korunan bir cihazdır. Ancak tekrar satılabilirliği kalmamış bir cihazın iadesi veya değişimi sadece servis raporuyla yapılır. Aksi durumda piyasa açılmış iade edilmiş cihazlarla dolardı. Kim açılmış bir kutuyu almak isterki. Böyle bir cihazı satıcının ancak özel fiyat ile satma şansı varki o da satıcı açısından zarar demektir. Bu nedenle kullanılmakta bir cihazın servis raporu olmadan iadesi ve değişimi yasal olarak mümkün değildir. Yasalar her iki tarafın da hakkını koruyacak şekilde çıkarılır. 14 gün içinde cihazı kullanırım istediğim zaman iade ederim şeklinde bir uygulama tamamen suistimale de açık olacaktır.
    Yaşadığım olayı anlatayım.
    Vatan bilgisayardan internet üzerinden satın aldığım televizyonu iade ettim, beklentimi karşılamaması dışında sorunu yoktu.
    Herhangi bir açıklama yapmadım ve istenmedi. Servisle muhatap olmadım.
    Arkaplanda tabii ki servis onayı alıyorlar ve iadenin tamamlanması neredeyse 1,5-2 ay sürdü.

    Keyfi şekilde böyle yapan yoktur tahminimce...
    En azından ben bu süreci tekrar yaşamak istemem. Vaat ettikleri "kolay iade" pek mümkün olmuyor.

    Televizyonu zaten yetkili servisin kurması lazım ve kutu, kılavuz, fatura gibi bir şey eksik olmadığı taktirde bu zaten sizin hakkınız.
    Hijyene tabi ürünler ve belli kullanım süresi olabilen ürünler bu koşula uymayacaktır. Telefona sim kart takıldığı zaman da bu olanaktan yararlanamaz.
    Hiç görmeden aldığınız için yasalar bu olacağı sağlamış, suistimal etmeden kullanılabilir.


    Aşağıdan genel şartlara da bakılabilir.https://www.vatanbilgisayar.com/keyifli-garanti/




  • VLC, puhutv, streamio gibi programları yukleyemedim TV e. 20dk boyunca yuvarlak döndü durdu bişey olmadı :/

    TV nin yazılımı 6.5 kusurde. 6.65 çıkmış. Otomatik bulmuyor. Servis için gelen kişi otomatik bilmiyorsa dışarıdan yuklemeyin size de yazılım gelir dedi. 6.65 yüklemek çok birşey katar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • creatures C kullanıcısına yanıt
    Zaten Vatan'da satılan bazı ürünlerin önceden açılmış çıkmasına yönelik çok şikayet okumuştum. Sonuçta sizi memnun ediyorlar ama başkasını mağdur. Değişik bir ikilem. Suistimal konusu maalesef olur ve olmakta da. Yanlış anlamayın siz yapıyorsunuz demek istemiyorum ancak olmaz demek de çok iddialı gibi geldi bana. Ben de tüketici olarak nasıl açık bir kutuyu kapalı gibi almak istemiyorsam, servis raporuyla arızalı veya hatalı ürün olduğu tespit edilmeyen bir cihazın öylesine alınıp, kutusuna konup tekrar satılmasına da karşıyım. Bunun tek istisnası üretici ile özel anlaşma yapmıştır satın aldığınız yer. iade edilen ürün üretici tarafından geri alınıp geri dönüşüme gönderiliyorsa eyvallah. O satıcının da alnından öpmek gerekir. Tüketici olarak haklarımızı koruduğumuz kadar başka tüketicilerin haklarını da koruyabiliyorsak ne mutlu. Ben de 2-3 hafta önce LG Plazma TV'im arızalandığı için servise verdim. Garantisi de bitmişti. Stokta parça olmadığı için arızayı gidermeyeceklerini söylediler. ben de LG ile görüştüm, tüketici hakları kanununa göre sizin ürettiğiniz cihazın yedek parçasını 10 yıl süreyle tutmanız gerekiyor. Tanir edemiyorsanız fatura iadesi talep ediyorum dedim. İncelediler ve çok kısa sürede 3-5 gün içinde benden fatura vs gibi evrakları aldılar ve hesabıma iade ettiler.




  • Arkadaşlar buraya defalarca yazdım telefon numaramı bıraktım sizden sadece bir yardım istedim ama ne dönen ne cevap veren var. Tekrar ve son kez yazıyorum lütfen birileri dönüş yapsın bana.
    30.09.2019 internetten aldığım 65XF9005 Tv 03.10.2019 tarihinde servis tarafından kuruldu. Öncelikli olarak Tvde ışık sızması ve clouding problemi sezdim ve önce satıcıyla iletişim kurdum direk cayma hakkımı kullanmak istediğimi söyledim oda ben iade almıyorum servise rapor tuttur dedi. Sonra konya servisinden Mehmet beyle görüştüm böyle bir durum var dedim oda benden merkeze göndermek üzere fotoğraf istedi. Gönderdikten bir gün sonra bana merkezden gelen haber olarak şunları söyledi; Bu tv edge panelmiş ve büyük bir ekrana sahip olduğu için ışık sızması bulutlanma gayet normalmiş. Sen en iyisi 14 gün dolmadığı için cayma hakkınk kullan direk iade et dedi. Dedim abi nasıl edge panel bu tv direk led ve local diming özelliği var normal olmaması gerek. Ama malesef servis normal karşıladı bu olayı.
    Ne yapmalıyım bu durumda sizinde TVnizde böyle bir sıkıntı var mı?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaceM M kullanıcısına yanıt
    Bu ekran görüntüsü nereden? youtube video mu? tv arayüzü mü?

    Bir resim açıp local dimimg ayarını high a çektiniz mi? Bununla uygulamalar için ayarı set edebiliyorsunuz?

    Bu arada tv de app geçişlerinde ve menüde bulutlanma olabiliyor. Video veya photo açıncada durum kötü mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SultanApex -- 16 Ekim 2019; 21:24:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam youtubede video açıp beklerken çok bariz bir şekilde görünüyor. Diming testi yaptığımda da kenarlardan ışık sızması oluyor. Ama video izlerken çok belli değil. Dediğiniz ayarları yaptım ama sonuç aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaceM M kullanıcısına yanıt
    Işık sızmasına bir şey diyemem, bana rahatsızlık vermiyor. Ama şunu söyleyeyim, eğer tv'nizde bir sorun yoksa oled olmadıkça tv'ler de az veya çok sızma oluyor.

    Bulutlanma için dediğim gibi, uygulamalarda ve menüde hissediyorsunuz ama medya oynatırken sorun olmuyor. Youtube yükleme ekranında da bulutlanma oluyor.

    Memnun değilseniz, tabi zorla kullanmanızda olmaz. Umarım sorunsuz halledersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SultanApex S kullanıcısına yanıt
    Hocam peki sizde bir video açıp hatta uzun sürmesi için 4k ya çevirin o esnadaki fotoyu çekermisiniz karanlık ortamda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.