Şimdi Ara

SADECE SONY XE9005 Android TV (ANA KONU) (455. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.773
Cevap
127
Favori
500.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 453454455456457
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Vodafon (superonline alt yapı) fiber 99 Mb aboneliğim iki gündür 7 ile 9 Mb arası hız telefonları bile açmıyorlar sıkıntı büyük.
    hız testi yapın Netflix 15,25Mb seyrettiğim 4K HDR filmler bazen 720 bazen 1080 (4.10 Mb)zor görüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKA_33

    Televizyon kablo ile modeme bağlı olduğu halde YouTube ve App Store a bağlantı hatası verip girmiyor. (Netflix de bir sıkıntı yok.) Böyle bir sorun yaşayan oldu mu?
    Aynı sorun bende de var,tatilden geldim,YouTube ve Google play'a girmiyor,Netflix ve diğer uygulmlarda sorun yok,televizyon kabloyla modeme bağlı old halde acılınca ethernet takılı degil uyarısı veriyor,ag ayarlarında da baglı,internet yok yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caligula12 C kullanıcısına yanıt
    Televizyonu sıfırladım, yine de çözüm olmadı. Bir çözüm bulursak haberleşelim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • West Coast kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, bu sorunun internet sağlayacısından kaynaklı olduğunu düşünmüyorum, yazılımsal bir sorun var sanırım. Netflix pandemiden dolayı akış kalitesini düşürdü ve hala normale dönmedi. Bende de durum aynı maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKA_33

    Televizyonu sıfırladım, yine de çözüm olmadı. Bir çözüm bulursak haberleşelim hocam.
    Tamam üstad ,ben de güncellemeleri kaldırdım,önbellek fln temızledım ama nafıle,cok can sıkıcı bır durum.Acaba ınternet servıs saglyıcısıyla alakalı olbılır mı,benım uydunet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caligula12 -- 4 Ağustos 2020; 0:34:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKA_33

    Merhaba hocam, bu sorunun internet sağlayacısından kaynaklı olduğunu düşünmüyorum, yazılımsal bir sorun var sanırım. Netflix pandemiden dolayı akış kalitesini düşürdü ve hala normale dönmedi. Bende de durum aynı maalesef.
    Düşürdüğü dönemde ben aboneliğimi iptal ettim. Bu ay tekrar açtım hız normal 4K için max 15,25 Mb görüyor bilginize.
    Tersi olsa zaten iptal ederim. iptal ettiğim zaman 720 2,85Mb zor görüyordu. asıl şimdi sıkıntı sansür x sahnelerde buzlama
    gördüm bazı dizilerde bana göre bundan sonra sağlıklı yürümez bu sansürcü kafayla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caligula12

    Aynı sorun bende de var,tatilden geldim,YouTube ve Google play'a girmiyor,Netflix ve diğer uygulmlarda sorun yok,televizyon kabloyla modeme bağlı old halde acılınca ethernet takılı degil uyarısı veriyor,ag ayarlarında da baglı,internet yok yazıyor.

    Alıntıları Göster
    Tv nin saatinden kaynaklı,saatini düzeltirseniz sorununuz çözülecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @BJK@ kullanıcısına yanıt
    Saat ayarını değiştirince sorun düzeldi hocam çok sağolun🙏🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim :)
  • Technical_Support kullanıcısına yanıt
    bende son guncellemeyı yaptım hatta yapmıyodum sız yapınca yapayım dedım ama kamera gecişlerinde takılmalar başladı..motıon ve sınema ayarlarım aynı olmasına ragmen :(

    ama dedıgınız gıbı mesela yuksek değere sahıp yuksek kalıte cekım ve yaklasık 4 saatlık dugun vıdeosu hep takılıyorken artık takılmamaya basladı.. akıcı bır sekılde ızledım ilk defa...
  • archon1907 A kullanıcısına yanıt
    4k görüntüleri izlemek için ubs3 skoru yeterli olur mu acaba ?

    Yoksa hdmı 2.0 slotunumu klanmali ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki saat ayarini nasil degistirdiniz? ben de saat kisimlari pasif gorunuyor.
  • Duff MC ® kullanıcısına yanıt
    Hocam ağ ile aynı yap gibi bir ibare vardı onu seçince düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam bulamadim bir turlu.
  • Duff MC ® kullanıcısına yanıt
    Tarih saat ayarına girince zaten 2-3 seçenek var otomatik ağ saati yap düzelir.
  • Selamlar.. telegram kurabilir miyiz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 55xe9005 sahibiyim.. telegram programını TV ye yükleyebilir miyiz ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    Yüklerseniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coco1912 -- 17 Ağustos 2020; 19:15:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Kanal taraması yapıyorum 55xe9005 android 8 televizyonunda.Fakat 300 kadar kanal çıkıyor.Aratma frekansım 12380/27500 /A olarak .Sinyal gübü yüksek.Sinyal kalitesi orta.

    Yalnız bazı kanallar çıkmıyor mavi karadeniz, çiftçi tv ,av tv ,yaban tv gibi kanalları bulamıyorum.

    Acaba sıkıntı çanak antenin eskinin değişmesi veya çanağın tekrardan ayarlaması mı gerekmektedir?

    Elinde full turksat taranmış,oynanmamış temiz sdb gündel xml olan varsa yükleyebilir mi?

    teşekkürler.
  • Merhaba. Ben televizyonu alalı yaklaşık iki yıl oldu. Android menüsü son zamanlarda çok kasmaya başladı. YouTube ve Netflix videolarda da arada anlık donmalar oluyor. Ne yapmalıyım ki eski haline dönsün. TV yi hiç guncellemedim bu arada.
    Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 453454455456457
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.