Şimdi Ara

S9+ Samsung Servis Sorunu Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba s9+ cihazımda daha önce nfc düşük şarjda iken çalışmadığı için servisde ana kart değişti. Ardından ekran yanığı oluştu. Ücret iadesi talep ettim ve kesinlikle onarım istemediğimi belirterek servise verdim. Servis ücret iadesinden kaçınmak için onayım olmadığı halde telefona yazılım yüklemesi yapmış ve servis formuna sorun bulunamadı yazarak servis işlemini sonuçlandırmış.

    Şimdi sorun şurada başlıyor.

    Yanık ekrana yapılan müdahale ekranın amoled ışığı yazılımla kısılarak, gölgeli/yanık ekranla aynı ton rengine getirilmiş. Aynı telefona sahip olan arkadaşımın ekranı çok daha parlak ve renkli. Yani servis kusuru gizlemek için yazılımla ekran özelliklerini değiştirmiş.

    Bu durumda ne şekilde ilerlemeliyim. Samsung gibi müşteriyi kandırmaya yönelik bir servis anlayışı görmedim.







  • 444 77 11 ve şikayetvar.com'dan hemen şikayet kaydı oluşturun hocam. Ama şahsi fikrim hakem heyeti olayı çözecek gibi duruyor.
  • Hakem heyetine gidecem de para iadesinden kaçınmak için firmaların takla atmasına anlam veremiyorum s9+ gibi üst segment cihaz alıyorsun ana kartı değişiyor. Eyvallah kullanalım diyorsun sonra ekranda amoled yanığı oluyor. bir zahmet artık iade alın cihazınızı diyorsunuz. Sorun çözüm yöntemi ekranın ayarlarını değiştir kusuru gizle. Servis formuna yazılım atıldı yaz. E benim amoled ekran artık eskisi gibi değil onu ne yapıcaz. Kutudan çıkan amoled ekranla benimkinin renkleri artık bir değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 7 Ocak 2020; 22:57:23 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.