Şimdi Ara

S4 mini - Üretim hatalı cihazın değişim süreci ve yeni gelen cihaz hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar herkese,

    bu yazı cep telefonu alacaklar için bilgilendirme maksatlı bir tecrübe paylaşımıdır.

    14 Eylül'de ekranın içinde iki adet toz bulunduğundan yeni aldığım s4 mini cep telefonumu servise teslim ettim. Servisteki çalışanlar ekrandaki tozları fark edip en kısa sürede değiştireleceğini belirttiler.

    Bir sonraki hafta durumu sorguladığımda sorunu fotoğraflayamadıkları için İstanbul'dan bir uzmanın gelip onaylayacağını belirttiler. O uzman hiç gelmedi. Bir şekilde 25 Eylülde merkeze cihazı değişim için sunabildiler. Servisin değiştirilmesi gerekir onayını tekrar onaya sokan bir kurum ilk defa görüyorum. Eğer servisin verdiği onay yeterli değilse bypass geçip doğrudan merkeze gönderelim.

    Merkez değişim talebini 7 Ekim'de onaylayıp yenisini göndereceklerini belirttiler. Bu arada pazarlıklarını da yaptı arkadaşlar. Ekranı değiştirip yanında bluetooth kulaklık hediye edebileceklerini ya da yeni cihaz gönderebileceklerini belirttiler. Ben yeni cihaz talep ettiğimi ilgili arkadaşlara ilettim.

    Her mağazada bulunan bir telefonu bana ancak 22 Ekim'de tedarik edebildiler. 38 günlük bekleyişin ardından şükrederek servise gittim. Serviste etiketi sağlam kutuyu açtım ve boyası kalkmış jelatinleri düzgün yapışmamış bir cihaz buldum. Sadece bravo diyebiliyorum. Ben gönderilen cihazın gerçekten de kullanılmamış olduğuna bile inanmadım açıkcası. Tabi günahlarını almayayım bu benim yorumum...

    Gerçi Samsung adına hangisi daha iyi bir durum bilemiyorum. Bariz kozmetik hataya sahip cihazların kalite kontrolden geçip kutulanması mı yoksa yeni cihaz adı altında kullanılmış cihaz göndermeleri mi...

    şikayetvar'a durumu yazdım. takip etmek isteyen arkadaşlar 2075185 şikayet numarasıyla takip edebilirler.

    http://www.sikayetvar.c...-ve-yeni-gelen-ci/wwoju

    Benzer olayların kimsenin başına gelmemesi ve bu kadar para verilen cihazlarla ilgili firmaların müşteri memnuniyetini önemsemesi dileğiyle,
    Yusuf







  • Teknoloji birazda sans isi . 10 tane samsung kullandim hic bir arizasi olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzuldum kardes ins hayirlisi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilekliivanilya

    Teknoloji birazda sans isi . 10 tane samsung kullandim hic bir arizasi olmadi

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceryancıjusso

    selamlar herkese,

    bu yazı cep telefonu alacaklar için bilgilendirme maksatlı bir tecrübe paylaşımıdır.

    14 Eylül'de ekranın içinde iki adet toz bulunduğundan yeni aldığım s4 mini cep telefonumu servise teslim ettim. Servisteki çalışanlar ekrandaki tozları fark edip en kısa sürede değiştireleceğini belirttiler.

    Bir sonraki hafta durumu sorguladığımda sorunu fotoğraflayamadıkları için İstanbul'dan bir uzmanın gelip onaylayacağını belirttiler. O uzman hiç gelmedi. Bir şekilde 25 Eylülde merkeze cihazı değişim için sunabildiler. Servisin değiştirilmesi gerekir onayını tekrar onaya sokan bir kurum ilk defa görüyorum. Eğer servisin verdiği onay yeterli değilse bypass geçip doğrudan merkeze gönderelim.

    Merkez değişim talebini 7 Ekim'de onaylayıp yenisini göndereceklerini belirttiler. Bu arada pazarlıklarını da yaptı arkadaşlar. Ekranı değiştirip yanında bluetooth kulaklık hediye edebileceklerini ya da yeni cihaz gönderebileceklerini belirttiler. Ben yeni cihaz talep ettiğimi ilgili arkadaşlara ilettim.

    Her mağazada bulunan bir telefonu bana ancak 22 Ekim'de tedarik edebildiler. 38 günlük bekleyişin ardından şükrederek servise gittim. Serviste etiketi sağlam kutuyu açtım ve boyası kalkmış jelatinleri düzgün yapışmamış bir cihaz buldum. Sadece bravo diyebiliyorum. Ben gönderilen cihazın gerçekten de kullanılmamış olduğuna bile inanmadım açıkcası. Tabi günahlarını almayayım bu benim yorumum...

    Gerçi Samsung adına hangisi daha iyi bir durum bilemiyorum. Bariz kozmetik hataya sahip cihazların kalite kontrolden geçip kutulanması mı yoksa yeni cihaz adı altında kullanılmış cihaz göndermeleri mi...

    şikayetvar'a durumu yazdım. takip etmek isteyen arkadaşlar 2075185 şikayet numarasıyla takip edebilirler.

    http://www.sikayetvar.c...-ve-yeni-gelen-ci/wwoju

    Benzer olayların kimsenin başına gelmemesi ve bu kadar para verilen cihazlarla ilgili firmaların müşteri memnuniyetini önemsemesi dileğiyle,
    Yusuf


    Hata bence biraz da sizde 30 günü geçti ise tamir veya değişme süresi elinizdeki teslim kağıdına göre doğrudan fatura bedelinizin size ödenmesini isteme hakkına sahiptiniz paranızı alıp cihazdan memnunsanız gözünüzün gördüğünü tekrar istediğiniz yerden satın alabilirdiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreTheBand


    quote:

    Orijinalden alıntı: cilekliivanilya

    Teknoloji birazda sans isi . 10 tane samsung kullandim hic bir arizasi olmadi

    +1

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana tek.bisey diyemin mi ayni sorunu yasadim tipatip benim.cihazim s3 mini idi ekranda sıkınti cikti ariza yapti aynen servis bana.bluetooth.kulaklik filan vemreye.kalktilar kabul etmedim fotograf cekip istanbula gondermisler komiklige bak.ve cihaza dusmus denildi bunu nasil anliyorlar fotograftan ki cihaz dusmedi musteri.hizmetleri.arayip durumu iza ettik umattab bile olmadilar dedigim sey suydu size yatan bi insanin fotografini gondereyim bana uyuyo mu yoksa uyanik.ama gozlerimi kapali bunu kanitlardaniz cihazi dai almicam dedim ama sadece susmak ile yetindiler cihazi arkadasima verdim hala o halde tuketici heyetine gidecegim icin almistim ama kendi is yerimiz ustune aldigimiz icin oda o kategoriye girmiyor du kaldi.malesef :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen neden teslim aldın ki ürünü? Direk yanlarında açman gerekirdi ve telefon çizik ise teslim almayı reddedip tutanak tutturmak en doğrusu olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @cilekliivanilya, EmreTheBand, hasan0338
    evet teknoloji şans işi ancak üretim hatalı cihazın 38 günde değiştirilmesi kabul edilemez. bu ürün pararel ithalat garanti bir cihaz değil. insanlar daha fazla parayı resmi samsung garantisine eğer bir sıkıntıları olursa hızlı bir şekilde asgari maduriyetle giderilsin diye para veriyor. kendi servisinin değişmesi lazım onayını merkezden 17 gün sonra onaylayıp tedarik sürecini başlatmak nedir?

    @trcix01
    sağol dostum güzel dileklerin için.

    @derin07
    değişim ile ilgili bildiğim kadarıyla yasal bir süre sınırı yok. cihazın serviste tamirde kalma süresiyle ilgili açıkca bir sınır var ancak değişim ile ilgili yasal bir sınır olmadığını bana servis de samsung çağrı merkezinden konuştuğum bir kişi açıkca söyledi. ayrıca ben burada servis sürecini eleştiriyorum. siz bende hata buluyorsunuz. para değil telefon istiyorum. şuan yedek subay olarak askerim. öncesinde 2,5 yıl kurumsal bir şirkette proje yöneticisi olarak çalıştım. aynı müşteriye ikinciye ayıplı mal sevk etsem öncelikle müşteriden dünya kadar özür diler, bir şansızlık yaşandığı belirtir, süreci azami derecede hızlandırır hatta belki yanında hediye gönderirim.

    @sp@wn
    ürünü teslim almadım. yanlarında kutuyu açtım. cihazı alırken aldığıma dair imzalı belgeyi yanımda imha ettiler ve sürecin daha hızlı işlemesi için aynı arıza kodundan devam edeceklerini yeni tutanak tutulursa sürecin daha uzayabileceğini belirttiler. çağrı merkezini aradım, servis değişim talebinde bulunmuş. geçen sefer 17 günde onaylayabildiler bakalım bu sefer kaç gün sürecek.

    hala müşteriye değer verdiklerine dair içimde bir umut var. umarım en azından en kısasından bir özür e-postası atıp bu hafta içersinde yeni cihazını gönderirler de ben de buraya yazarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceryancıjusso

    selamlar herkese,

    bu yazı cep telefonu alacaklar için bilgilendirme maksatlı bir tecrübe paylaşımıdır.

    14 Eylül'de ekranın içinde iki adet toz bulunduğundan yeni aldığım s4 mini cep telefonumu servise teslim ettim. Servisteki çalışanlar ekrandaki tozları fark edip en kısa sürede değiştireleceğini belirttiler.

    Bir sonraki hafta durumu sorguladığımda sorunu fotoğraflayamadıkları için İstanbul'dan bir uzmanın gelip onaylayacağını belirttiler. O uzman hiç gelmedi. Bir şekilde 25 Eylülde merkeze cihazı değişim için sunabildiler. Servisin değiştirilmesi gerekir onayını tekrar onaya sokan bir kurum ilk defa görüyorum. Eğer servisin verdiği onay yeterli değilse bypass geçip doğrudan merkeze gönderelim.

    Merkez değişim talebini 7 Ekim'de onaylayıp yenisini göndereceklerini belirttiler. Bu arada pazarlıklarını da yaptı arkadaşlar. Ekranı değiştirip yanında bluetooth kulaklık hediye edebileceklerini ya da yeni cihaz gönderebileceklerini belirttiler. Ben yeni cihaz talep ettiğimi ilgili arkadaşlara ilettim.

    Her mağazada bulunan bir telefonu bana ancak 22 Ekim'de tedarik edebildiler. 38 günlük bekleyişin ardından şükrederek servise gittim. Serviste etiketi sağlam kutuyu açtım ve boyası kalkmış jelatinleri düzgün yapışmamış bir cihaz buldum. Sadece bravo diyebiliyorum. Ben gönderilen cihazın gerçekten de kullanılmamış olduğuna bile inanmadım açıkcası. Tabi günahlarını almayayım bu benim yorumum...

    Gerçi Samsung adına hangisi daha iyi bir durum bilemiyorum. Bariz kozmetik hataya sahip cihazların kalite kontrolden geçip kutulanması mı yoksa yeni cihaz adı altında kullanılmış cihaz göndermeleri mi...

    şikayetvar'a durumu yazdım. takip etmek isteyen arkadaşlar 2075185 şikayet numarasıyla takip edebilirler.

    http://www.sikayetvar.c...-ve-yeni-gelen-ci/wwoju

    Benzer olayların kimsenin başına gelmemesi ve bu kadar para verilen cihazlarla ilgili firmaların müşteri memnuniyetini önemsemesi dileğiyle,
    Yusuf


    geçmiş olsun




  • sevgili dh takipçileri,

    10 gün sonra 2 ayını dolduracak telefonsuzluğum. hala çağrı merkezi servise, servis çağrı merkezine paslıyor beni.

    şikayetime yazdığım son yorumum aşağıdadır:

    neredeyse iki ay olacak hala ortada telefon yok. telefonun değeri ortalama 120 lira düştü. iki aydır boşa internet paketi ücreti ödüyorum. bu elli gün boyunca onlarca defa çağrı merkezini ve servisi aramam, vaktimi ve sabrımı tüketmem..

    hala bir özür dilenmedi. hala servis bana telefonu değil de kasayı değiştirelim yanında kulaklık hediye edelim diyor. insaf be arkadaş biri de kalkıp oldu bir kere kusura bakmayın desin.

    sormak istediklerimizi de 444 77 11'den öğrenebiliyormuşuz. ya ikinci defa ayıplı ürün yollamışsınız bana standart cevaptan başka bir şey söyleyemiyorsunuz. 28 ekimde değişim yine onaylandı, tedarik sürecine geçildi. çağrı merkezi servisi arayın der, servis çağrı merkezini arayın der.

    buraya yazdığım şikayet için aranıyorum. uzun uzun sıkıntımı anlattığım e-postamı gördünüz mü diyorum, aldığım cevap o başka bir birime gidiyor bizim haberimiz yok.. after sales'de çağ atlamışsınız. sırf cevap vermiş olmak, burayı inceleyen tüketiciye şirin görünmek için istihdam yaratmışsınız.

    samsung yöneticilerine soruyorum:
    elli(+) gün telefonsuz kalsanız ne yapardınız? bir daha o markanın ürününü alır mıydınız?



    ilgili arkadaşların bilgilerine,
    Yusuf




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.