Şimdi Ara

S4 mini - Üretim hatalı cihazın değişim süreci ve yeni gelen cihaz hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar herkese,

    bu yazı cep telefonu alacaklar için bilgilendirme maksatlı bir tecrübe paylaşımıdır.

    14 Eylül'de ekranın içinde iki adet toz bulunduğundan yeni aldığım s4 mini cep telefonumu servise teslim ettim. Servisteki çalışanlar ekrandaki tozları fark edip en kısa sürede değiştireleceğini belirttiler.

    Bir sonraki hafta durumu sorguladığımda sorunu fotoğraflayamadıkları için İstanbul'dan bir uzmanın gelip onaylayacağını belirttiler. O uzman hiç gelmedi. Bir şekilde 25 Eylülde merkeze cihazı değişim için sunabildiler. Servisin değiştirilmesi gerekir onayını tekrar onaya sokan bir kurum ilk defa görüyorum. Eğer servisin verdiği onay yeterli değilse bypass geçip doğrudan merkeze gönderelim.

    Merkez değişim talebini 7 Ekim'de onaylayıp yenisini göndereceklerini belirttiler. Bu arada pazarlıklarını da yaptı arkadaşlar. Ekranı değiştirip yanında bluetooth kulaklık hediye edebileceklerini ya da yeni cihaz gönderebileceklerini belirttiler. Ben yeni cihaz talep ettiğimi ilgili arkadaşlara ilettim.

    Her mağazada bulunan bir telefonu bana ancak 22 Ekim'de tedarik edebildiler. 38 günlük bekleyişin ardından şükrederek servise gittim. Serviste etiketi sağlam kutuyu açtım ve boyası kalkmış jelatinleri düzgün yapışmamış bir cihaz buldum. Sadece bravo diyebiliyorum. Ben gönderilen cihazın gerçekten de kullanılmamış olduğuna bile inanmadım açıkcası. Tabi günahlarını almayayım bu benim yorumum...

    Gerçi Samsung adına hangisi daha iyi bir durum bilemiyorum. Bariz kozmetik hataya sahip cihazların kalite kontrolden geçip kutulanması mı yoksa yeni cihaz adı altında kullanılmış cihaz göndermeleri mi...

    şikayetvar'a durumu yazdım. takip etmek isteyen arkadaşlar 2075185 şikayet numarasıyla takip edebilirler.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2075185/uretim-hatali-cihazin-degisim-sureci-ve-yeni-gelen-ci/wwoju

    Benzer olayların kimsenin başına gelmemesi ve bu kadar para verilen cihazlarla ilgili firmaların müşteri memnuniyetini önemsemesi dileğiyle,
    Yusuf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jussok -- 22 Ekim 2013; 20:32:59 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.