Şimdi Ara

S2000 AMUSE! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  •  S2000 AMUSE!

    çok güzel
  • normall halii daha güzel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    benim hoşuma gitti valla. Yapmacık durmasının sebebide sanırım çok katlı body kit. aynı nfs sersindeki bodykitler gibi olmuşşş ama arabayı daha kaslı göstermişş.


    Ama benim favori s2000 im var ki onun yeri karizması her şeyi bir başka

     S2000 AMUSE!

     S2000 AMUSE!

     S2000 AMUSE!



    edit: linkler


    Bu araba ANTALYA SANAYİİ çıkışlı hemde..
    Gerçi parçalar Yurt Dışından ithal ama montaj iyi..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    Son 3 Tane

     S2000 AMUSE!





    Fotoşop




    gran turısmo 4 de az surmedık bu aracı ......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    Nice Forumlar bahsetti bu arabadan bizde çık yok..



    Neden acaba ?

    Kimse beğenmemiş neyi AMUSE s2000 i neyi begeniyorlar Mugen s2000 yada Mastergrade S2000i

    Arkadaşlar bu araba safkan JDM bir arabadır

    Sadece egzostu 2500 dolar headers 2000 dolar beyin 1500 dolar amortisor 4500 dolar

    Body 6000 dolar arka kanat 3000 in üstünde Dry carbon kaput bagaj kapagı kapılar 15.000 dolara yakın tutuyor

    Diffuserlar ise sadece arka taraf için 4000 dolar

    Bu aradabanın üstünde yaklaşık olarak 40-50.000 dolar para war

    Diğer taraftan bu arabalar GT4 te mevcut kullanabiliyorsunuz oyun bu bu arada Grand Turismo 4 ki BEGENEMDİNİZ bu body kit bu oyunun tasarımcıları tarafından tasarlandı

    Yapmayın etmeyin hanginiz 10.5K ceviren bir araba gordunuz ettiniz alta koymussunuz türk mali s2000 i

    Bu track trim olanı bunun birde 650hp lik sıralı gtr sanzumanlı sadece shaftının 6000 dolar oldugu bir modeli daha war

    Ha bu arada Amuse track car 900kg ın altındadır street trim ise 1100 kilonun altındaki bu avrupada yarısan tracks2000 lerden daha hafif

    Kısacası AMUSE ASM birnebze J'S bunlar bitirmiştir işi bu arabaları kıyaylamayın diorum

    ASM nin dry widebody kiti sadece 50.000 dolar diyorum

    Son olarak AMUSE bir donemde 1000 tane headers üretir bunlar kutular hangara koyar

    ST yarıştlarında bir headers yada egzost lazım oldugu zaman burdan alır takar

    Ama mesala sen parayı bastırır alırsan egzsotu sanada burdan bir egzost yollarlar

    Kısacası alacagınız Amuse marka ürünler yarışa giricek gibi hazırlanmış olucak

    Öle Mugen Dc yada Indiva Megan yada bilimum marka gibi massive üretimleri yok

    Bir kaput için 6 ay dry cf kapılar için 8 ay bekliyenler war ki paralarını PEŞİN weriyorlar sonra bekliyorlar

    Kısacası bu araba 10 üstünden 9.5


    quote:



     S2000 AMUSE!


    2259cc F20C Engine
    8.8:1 Compression
    87x95 Bore and Stroke
    87mm Pistons
    JUN H23A Connecting Rods
    JUN H22A Crankshaft
    HKS GT3037S Turbine
    HKS GTII Wastegate
    Amuse Original GT1 Exhaust Manifold, Front Pipe and Exhaust
    HKS F-Con V Pro
    Amuse HiTech Rom
    V Mount Intercooler and Radiator
    HKS Sequential GT-R Transmission
    BNR34 GT-R Differential and Drive Shafts
    ATS Carbon Clutch and LSD
    Volk Racing CE28N 18x10+15 Wheels
    265/35-18 Tires
    GT1 Widebody Kit


    Bu bu arabanın street wersiyonu

    Butun motorparcaları JUn ki sadece piston krank camlar 15.000 dolar tutucak gibime geliyor bir jun stroker ortalama 8-10.000 dolardır

    Headwork için ise 5-7.000 dolar lazım kısacası sadece motorun içi 15K

    HKS den GT30 tirbune daha iyi responce yani gaz tepkisi için kucuk salyangoz

    Sıralı sanzuman 10-12.000 dolar debriyaja sadece 1 e takarken basıyorsunuz sonra bir daha debriyaj yok vites geçişleri cok kısa

    Kısacası yapmayın etmeyin bu araba güzel araba walla kızdım ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 29 Haziran 2007; 19:24:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    benim hoşuma gitti valla. Yapmacık durmasının sebebide sanırım çok katlı body kit. aynı nfs sersindeki bodykitler gibi olmuşşş ama arabayı daha kaslı göstermişş.


    Ama benim favori s2000 im var ki onun yeri karizması her şeyi bir başka

     S2000 AMUSE!

     S2000 AMUSE!

     S2000 AMUSE!






    hemşerim yapmış hepsinden de güzel olmuş

    ama neden trafikte göremedim daha




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    Nice Forumlar bahsetti bu arabadan bizde çık yok..



    Neden acaba ?

    Kimse beğenmemiş neyi AMUSE s2000 i neyi begeniyorlar Mugen s2000 yada Mastergrade S2000i

    Arkadaşlar bu araba safkan JDM bir arabadır

    Sadece egzostu 2500 dolar headers 2000 dolar beyin 1500 dolar amortisor 4500 dolar

    Body 6000 dolar arka kanat 3000 in üstünde Dry carbon kaput bagaj kapagı kapılar 15.000 dolara yakın tutuyor

    Diffuserlar ise sadece arka taraf için 4000 dolar

    Bu aradabanın üstünde yaklaşık olarak 40-50.000 dolar para war

    Diğer taraftan bu arabalar GT4 te mevcut kullanabiliyorsunuz oyun bu bu arada Grand Turismo 4 ki BEGENEMDİNİZ bu body kit bu oyunun tasarımcıları tarafından tasarlandı

    Yapmayın etmeyin hanginiz 10.5K ceviren bir araba gordunuz ettiniz alta koymussunuz türk mali s2000 i

    Bu track trim olanı bunun birde 650hp lik sıralı gtr sanzumanlı sadece shaftının 6000 dolar oldugu bir modeli daha war

    Ha bu arada Amuse track car 900kg ın altındadır street trim ise 1100 kilonun altındaki bu avrupada yarısan tracks2000 lerden daha hafif

    Kısacası AMUSE ASM birnebze J'S bunlar bitirmiştir işi bu arabaları kıyaylamayın diorum

    ASM nin dry widebody kiti sadece 50.000 dolar diyorum

    Son olarak AMUSE bir donemde 1000 tane headers üretir bunlar kutular hangara koyar

    ST yarıştlarında bir headers yada egzost lazım oldugu zaman burdan alır takar

    Ama mesala sen parayı bastırır alırsan egzsotu sanada burdan bir egzost yollarlar

    Kısacası alacagınız Amuse marka ürünler yarışa giricek gibi hazırlanmış olucak

    Öle Mugen Dc yada Indiva Megan yada bilimum marka gibi massive üretimleri yok

    Bir kaput için 6 ay dry cf kapılar için 8 ay bekliyenler war ki paralarını PEŞİN weriyorlar sonra bekliyorlar

    Kısacası bu araba 10 üstünden 9.5


    quote:



     S2000 AMUSE!


    2259cc F20C Engine
    8.8:1 Compression
    87x95 Bore and Stroke
    87mm Pistons
    JUN H23A Connecting Rods
    JUN H22A Crankshaft
    HKS GT3037S Turbine
    HKS GTII Wastegate
    Amuse Original GT1 Exhaust Manifold, Front Pipe and Exhaust
    HKS F-Con V Pro
    Amuse HiTech Rom
    V Mount Intercooler and Radiator
    HKS Sequential GT-R Transmission
    BNR34 GT-R Differential and Drive Shafts
    ATS Carbon Clutch and LSD
    Volk Racing CE28N 18x10+15 Wheels
    265/35-18 Tires
    GT1 Widebody Kit


    Bu bu arabanın street wersiyonu

    Butun motorparcaları JUn ki sadece piston krank camlar 15.000 dolar tutucak gibime geliyor bir jun stroker ortalama 8-10.000 dolardır

    Headwork için ise 5-7.000 dolar lazım kısacası sadece motorun içi 15K

    HKS den GT30 tirbune daha iyi responce yani gaz tepkisi için kucuk salyangoz

    Sıralı sanzuman 10-12.000 dolar debriyaja sadece 1 e takarken basıyorsunuz sonra bir daha debriyaj yok vites geçişleri cok kısa

    Kısacası yapmayın etmeyin bu araba güzel araba walla kızdım ya




    Saol drahte
    Noktayı Koymuşsun valla..
    ''Eşşek Hoşaftan ne anlar'' misali..
    İyi ki varsın..




  • Beğenmedim amuse'yi var mı ötesi?
  • amuse degil amuda da kalksa olmamis .olmus olsaydi begenilirdi emin olun.

     S2000 AMUSE!

     S2000 AMUSE!





  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    Nice Forumlar bahsetti bu arabadan bizde çık yok..



    Neden acaba ?

    Kimse beğenmemiş neyi AMUSE s2000 i neyi begeniyorlar Mugen s2000 yada Mastergrade S2000i

    Arkadaşlar bu araba safkan JDM bir arabadır

    Sadece egzostu 2500 dolar headers 2000 dolar beyin 1500 dolar amortisor 4500 dolar

    Body 6000 dolar arka kanat 3000 in üstünde Dry carbon kaput bagaj kapagı kapılar 15.000 dolara yakın tutuyor

    Diffuserlar ise sadece arka taraf için 4000 dolar

    Bu aradabanın üstünde yaklaşık olarak 40-50.000 dolar para war

    Diğer taraftan bu arabalar GT4 te mevcut kullanabiliyorsunuz oyun bu bu arada Grand Turismo 4 ki BEGENEMDİNİZ bu body kit bu oyunun tasarımcıları tarafından tasarlandı

    Yapmayın etmeyin hanginiz 10.5K ceviren bir araba gordunuz ettiniz alta koymussunuz türk mali s2000 i

    Bu track trim olanı bunun birde 650hp lik sıralı gtr sanzumanlı sadece shaftının 6000 dolar oldugu bir modeli daha war

    Ha bu arada Amuse track car 900kg ın altındadır street trim ise 1100 kilonun altındaki bu avrupada yarısan tracks2000 lerden daha hafif

    Kısacası AMUSE ASM birnebze J'S bunlar bitirmiştir işi bu arabaları kıyaylamayın diorum

    ASM nin dry widebody kiti sadece 50.000 dolar diyorum

    Son olarak AMUSE bir donemde 1000 tane headers üretir bunlar kutular hangara koyar

    ST yarıştlarında bir headers yada egzost lazım oldugu zaman burdan alır takar

    Ama mesala sen parayı bastırır alırsan egzsotu sanada burdan bir egzost yollarlar

    Kısacası alacagınız Amuse marka ürünler yarışa giricek gibi hazırlanmış olucak

    Öle Mugen Dc yada Indiva Megan yada bilimum marka gibi massive üretimleri yok

    Bir kaput için 6 ay dry cf kapılar için 8 ay bekliyenler war ki paralarını PEŞİN weriyorlar sonra bekliyorlar

    Kısacası bu araba 10 üstünden 9.5


    quote:



     S2000 AMUSE!


    2259cc F20C Engine
    8.8:1 Compression
    87x95 Bore and Stroke
    87mm Pistons
    JUN H23A Connecting Rods
    JUN H22A Crankshaft
    HKS GT3037S Turbine
    HKS GTII Wastegate
    Amuse Original GT1 Exhaust Manifold, Front Pipe and Exhaust
    HKS F-Con V Pro
    Amuse HiTech Rom
    V Mount Intercooler and Radiator
    HKS Sequential GT-R Transmission
    BNR34 GT-R Differential and Drive Shafts
    ATS Carbon Clutch and LSD
    Volk Racing CE28N 18x10+15 Wheels
    265/35-18 Tires
    GT1 Widebody Kit


    Bu bu arabanın street wersiyonu

    Butun motorparcaları JUn ki sadece piston krank camlar 15.000 dolar tutucak gibime geliyor bir jun stroker ortalama 8-10.000 dolardır

    Headwork için ise 5-7.000 dolar lazım kısacası sadece motorun içi 15K

    HKS den GT30 tirbune daha iyi responce yani gaz tepkisi için kucuk salyangoz

    Sıralı sanzuman 10-12.000 dolar debriyaja sadece 1 e takarken basıyorsunuz sonra bir daha debriyaj yok vites geçişleri cok kısa

    Kısacası yapmayın etmeyin bu araba güzel araba walla kızdım ya





    1.Her insan aynı renkten aynı şekilden aynı tarzdan hoşlanmaz ve bunu ifade ettiğindede zevklerinden dolayı elrştirelemez. Her şey bir yana önce bu görgü kuralından yoksun olduğunu anlıyorum yazdıkalrınla arabaları beğenmeyenleri aşağılamışşsın resmen herkes beğemek zorunda mı ???
    2.Her şeyi para yönünden değerlendirmişsin. şU şu kadar dolar bu bu kadar dolar .... bize zevksiz diyorsunda senin zevkin bundan ibaret mi ??? ne kadar pahalıysa o kadar iyiy öyle mii??????
    3.O bahsettiğin arabanın üstündeki body kitde yerli değil yurt dışından getirilmiş, montajı burada yapılmışşş . Fiyatıda o övünerek saydığın bodykitle hemen hemen aynı Hem yerli olsa ne oluyor onu anladamım ben aynı kalitede daha ucza imal edince güzel gözükmüyor muuu ?? ?? Pardon ama unutmuşum ne kadar pahalıysa o kadar güzel oluyordu değil mi ???




  • Bayağı uğraşmışlar galiba helal olsun, ama benim de pek zevkime uymuyor, sevmedim açıkçası.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    XXX



    XXX




    1.Her insan aynı renkten aynı şekilden aynı tarzdan hoşlanmaz ve bunu ifade ettiğindede zevklerinden dolayı elrştirelemez. Her şey bir yana önce bu görgü kuralından yoksun olduğunu anlıyorum yazdıkalrınla arabaları beğenmeyenleri aşağılamışşsın resmen herkes beğemek zorunda mı ???
    2.Her şeyi para yönünden değerlendirmişsin. şU şu kadar dolar bu bu kadar dolar .... bize zevksiz diyorsunda senin zevkin bundan ibaret mi ??? ne kadar pahalıysa o kadar iyiy öyle mii??????
    3.O bahsettiğin arabanın üstündeki body kitde yerli değil yurt dışından getirilmiş, montajı burada yapılmışşş . Fiyatıda o övünerek saydığın bodykitle hemen hemen aynı Hem yerli olsa ne oluyor onu anladamım ben aynı kalitede daha ucza imal edince güzel gözükmüyor muuu ?? ?? Pardon ama unutmuşum ne kadar pahalıysa o kadar güzel oluyordu değil mi ???



    1- Bu renk alfaromeo wede audide 3-4 milyar ile opsiyonel sunulunan bir renk en cok sevilen yanan donen rekler 3 tanedir sarı-turunucu mavi-mor-yesil pearl white yani bu beyaz kısacası istatistik bilimi bize diorki bu arabayının rengini dünya üstündeki cogu kişi sevicektir zaten arabanın bu renge boyanmasının nedeni budur eski amuselar ise nsx turuncusuna boyanmıstı kısacası bir concept aracın rengi ole havadan belirlenmez mesala bu kitin aynısınız bir cocouk maviye boyayıp altın jantlar taktı pek yakısmadı kısacası bu araba beyazda kendını bellı edıcek diger bir nedeni front dam rev dam wede side diffuserlar carbon fiber kısacası arabanın bu ayrıntıları GOSTEREBİLMESİ icin beyaza boyanması lazım hondanın standart beyazı yerine BU BEAYZ SEÇİLMİŞ ondan otede honda gecen yıl ozel bir seri s2000 üretti bil bakalım o ne renk tonu farklı olsada hondanın kendi 20 tane ürettiği F1 pilotları tarafından imzalanmış aracı bu tür bir pearl white renge boyandı kısacası bu rengi honda AMUSEden yaklaşık 6 sene sonra kullanıyor honda bile sadece bu renk üretilicek bir veda concepti hazırlaması wede ceşitli forumlarda türkiyede BEYAZ s2000 warmı diye topicler acılmasının gostergesi sudurki BEYAZ s2000e yakıysıyor ! Diğer taraftan edindiğim bilgilere gore türk S2000 i yukarıdaki onceden siyahmış sonra beyaza boyanmış Fatihin lacivert S2000 ide sonradan beyaza boyandı millet 3 yaşındaki arabayı boyuyor neden S2000 sahipleri bile diorki BEYAZ S2000 e YAKISIYOR.Benim lafım sizin BEĞENİNİZE değil 2 forum aşağıda aptal şamil arabasına helal olsun diyenler bu forumda AMUSE S2000i resmen ezmiş tipi kötü diye bilirsin ama sizin yorumunuzda aynı senin dediğin gibi.

    2.Bu urunlerın pahalı olmasının sebebi el üretimi olması yılda adetli üretilmesi wede en rafine yerlerde yani pistlerde test edilerek üretilmesidir alıcagınız bir Amuse ASM yada J'S ürünü TRACK APPROVED yani pistte test edilmiş kalitesini ıspatlamıs yarıslar bitirmiş kalitede olucaktır. Paralarını yazdım cunki bunların ne kadar kıymetli parcalar erişilemz oldgunu anlayın diye yani begenemdim dediğini araba dogan değil bir süpercar dır. Ole 2 ustanın kıvırdıgı FRP parcaları değil bu body kit GT4 tasarımcılarının Amuse ile ortak geliştirdiği JGTC arabalarına Widebody yapan firmaların windtunellerinin kullanıldıgı buram buram muhendislik kokan bir body bu. Bu bodydeki her yer ozel olarak tasarlanmıstır vakum etkisi yaratan sn ler kazandıran bir body bu. Bu arada sizin

    3. Az onceki yazımı DİKKATLİ okursanız MASTERGRADE yazdım o body en eski widebodylerden biridir s2000 için yapılmış ama JDM. değildir herhangi bir windtunnel testinden geçtiğine dair bir ibare yoktur ilk defa SEMAda bir SHOW CAR da gordum eğer istediğiniz bir show car olucaksa ne kadar geniş okadar iyi diorsanız alınız ama Amuse pistlerde kosan bir bodydir camurluklarında 2 tane oil cooler için yer arkada diff cooler için bir yer daha war ayrıca intercooler ve radyator için v-mountun sıgacagı yer acılmıstır kısacası bu body motordaki modifikasyonlar dahilinde tasarlanmış pistte sekil alıp üretime geçmiştir mastergrade body ile amuse u kıyaslamak çok haksız bir karşılaştırma olucaktır mastergrade için. Kısacası ben eurotune japon arabası yapıcam dersen senin bileceğin iş al sana mastergrade YERLİ hiç bir body bu tür garaj bodyleri ile yarışamaz ! Amuse bunları sadece tasarlar daha buyuk firmalar mesala FİRST MOLDİNG gibi firmalar ise bodyleri üretirler bunlar cok çeşitli türlerde olucaktır FRP CFRP CF DFC PHCF..... bunların her biri farklı teknikler vakum fırınında fırınlanmış kaç tane body gordun türkiyede ben kasiste kalan cok karlık gordum ama ! Bu JDM ürünlerinin saglamlıkları yada werilmeri pistlerde 85 yılından beri test ediliyor bunun yanında maslakta yapılmış bir bodye sans tanımıyorum ha maslakta ne garajlar war benim bildiğim kastım onlar değil.

    Kısacası sen istiyorsunki BODY GOZUKSUN ben istiyorumki BODY İSE YARASIN benim arabam barbie bebek değil yakısanı takayım ben işleve bakarım werimine bakarım KALİTESİNE bakarım fiyatını tartarım sonra alırım ben bodyi HAVA atmak için yaptırmıyorum yada aynı şekilde arabamı hava atmak için modlamam benim otomobil bilgim yada otomobil seçimim tamamen KENDİM İÇİN kendim için alırım kendim için sürerim kendim modlarım kendim binerim Body cok güzel gozukmus gozukmemiş 2. planda




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    XXX



    XXX




    1.Her insan aynı renkten aynı şekilden aynı tarzdan hoşlanmaz ve bunu ifade ettiğindede zevklerinden dolayı elrştirelemez. Her şey bir yana önce bu görgü kuralından yoksun olduğunu anlıyorum yazdıkalrınla arabaları beğenmeyenleri aşağılamışşsın resmen herkes beğemek zorunda mı ???
    2.Her şeyi para yönünden değerlendirmişsin. şU şu kadar dolar bu bu kadar dolar .... bize zevksiz diyorsunda senin zevkin bundan ibaret mi ??? ne kadar pahalıysa o kadar iyiy öyle mii??????
    3.O bahsettiğin arabanın üstündeki body kitde yerli değil yurt dışından getirilmiş, montajı burada yapılmışşş . Fiyatıda o övünerek saydığın bodykitle hemen hemen aynı Hem yerli olsa ne oluyor onu anladamım ben aynı kalitede daha ucza imal edince güzel gözükmüyor muuu ?? ?? Pardon ama unutmuşum ne kadar pahalıysa o kadar güzel oluyordu değil mi ???



    1- Bu renk alfaromeo wede audide 3-4 milyar ile opsiyonel sunulunan bir renk en cok sevilen yanan donen rekler 3 tanedir sarı-turunucu mavi-mor-yesil pearl white yani bu beyaz kısacası istatistik bilimi bize diorki bu arabayının rengini dünya üstündeki cogu kişi sevicektir zaten arabanın bu renge boyanmasının nedeni budur eski amuselar ise nsx turuncusuna boyanmıstı kısacası bir concept aracın rengi ole havadan belirlenmez mesala bu kitin aynısınız bir cocouk maviye boyayıp altın jantlar taktı pek yakısmadı kısacası bu araba beyazda kendını bellı edıcek diger bir nedeni front dam rev dam wede side diffuserlar carbon fiber kısacası arabanın bu ayrıntıları GOSTEREBİLMESİ icin beyaza boyanması lazım hondanın standart beyazı yerine BU BEAYZ SEÇİLMİŞ ondan otede honda gecen yıl ozel bir seri s2000 üretti bil bakalım o ne renk tonu farklı olsada hondanın kendi 20 tane ürettiği F1 pilotları tarafından imzalanmış aracı bu tür bir pearl white renge boyandı kısacası bu rengi honda AMUSEden yaklaşık 6 sene sonra kullanıyor honda bile sadece bu renk üretilicek bir veda concepti hazırlaması wede ceşitli forumlarda türkiyede BEYAZ s2000 warmı diye topicler acılmasının gostergesi sudurki BEYAZ s2000e yakıysıyor ! Diğer taraftan edindiğim bilgilere gore türk S2000 i yukarıdaki onceden siyahmış sonra beyaza boyanmış Fatihin lacivert S2000 ide sonradan beyaza boyandı millet 3 yaşındaki arabayı boyuyor neden S2000 sahipleri bile diorki BEYAZ S2000 e YAKISIYOR.Benim lafım sizin BEĞENİNİZE değil 2 forum aşağıda aptal şamil arabasına helal olsun diyenler bu forumda AMUSE S2000i resmen ezmiş tipi kötü diye bilirsin ama sizin yorumunuzda aynı senin dediğin gibi.

    2.Bu urunlerın pahalı olmasının sebebi el üretimi olması yılda adetli üretilmesi wede en rafine yerlerde yani pistlerde test edilerek üretilmesidir alıcagınız bir Amuse ASM yada J'S ürünü TRACK APPROVED yani pistte test edilmiş kalitesini ıspatlamıs yarıslar bitirmiş kalitede olucaktır. Paralarını yazdım cunki bunların ne kadar kıymetli parcalar erişilemz oldgunu anlayın diye yani begenemdim dediğini araba dogan değil bir süpercar dır. Ole 2 ustanın kıvırdıgı FRP parcaları değil bu body kit GT4 tasarımcılarının Amuse ile ortak geliştirdiği JGTC arabalarına Widebody yapan firmaların windtunellerinin kullanıldıgı buram buram muhendislik kokan bir body bu. Bu bodydeki her yer ozel olarak tasarlanmıstır vakum etkisi yaratan sn ler kazandıran bir body bu. Bu arada sizin

    3. Az onceki yazımı DİKKATLİ okursanız MASTERGRADE yazdım o body en eski widebodylerden biridir s2000 için yapılmış ama JDM. değildir herhangi bir windtunnel testinden geçtiğine dair bir ibare yoktur ilk defa SEMAda bir SHOW CAR da gordum eğer istediğiniz bir show car olucaksa ne kadar geniş okadar iyi diorsanız alınız ama Amuse pistlerde kosan bir bodydir camurluklarında 2 tane oil cooler için yer arkada diff cooler için bir yer daha war ayrıca intercooler ve radyator için v-mountun sıgacagı yer acılmıstır kısacası bu body motordaki modifikasyonlar dahilinde tasarlanmış pistte sekil alıp üretime geçmiştir mastergrade body ile amuse u kıyaslamak çok haksız bir karşılaştırma olucaktır mastergrade için. Kısacası ben eurotune japon arabası yapıcam dersen senin bileceğin iş al sana mastergrade YERLİ hiç bir body bu tür garaj bodyleri ile yarışamaz ! Amuse bunları sadece tasarlar daha buyuk firmalar mesala FİRST MOLDİNG gibi firmalar ise bodyleri üretirler bunlar cok çeşitli türlerde olucaktır FRP CFRP CF DFC PHCF..... bunların her biri farklı teknikler vakum fırınında fırınlanmış kaç tane body gordun türkiyede ben kasiste kalan cok karlık gordum ama ! Bu JDM ürünlerinin saglamlıkları yada werilmeri pistlerde 85 yılından beri test ediliyor bunun yanında maslakta yapılmış bir bodye sans tanımıyorum ha maslakta ne garajlar war benim bildiğim kastım onlar değil.

    Kısacası sen istiyorsunki BODY GOZUKSUN ben istiyorumki BODY İSE YARASIN benim arabam barbie bebek değil yakısanı takayım ben işleve bakarım werimine bakarım KALİTESİNE bakarım fiyatını tartarım sonra alırım ben bodyi HAVA atmak için yaptırmıyorum yada aynı şekilde arabamı hava atmak için modlamam benim otomobil bilgim yada otomobil seçimim tamamen KENDİM İÇİN kendim için alırım kendim için sürerim kendim modlarım kendim binerim Body cok güzel gozukmus gozukmemiş 2. planda





    Fazla Kasmışsın Drahte..
    Çok Uzun yazıyorsun Hem..
    Kısa ve öz
    Bırak ne yaparsa yapsınlar abicim..Beğenmeyen onlar..
    Kedi Ulaşamadığına Pis dermiş




  • quote:

    Kedi Ulaşamadığına Pis dermiş

    Kompleks var sanırım
    Herkes adına sizlerden özüm dilerim paşazade hazretleri, siz nasıl buyurursanız.
    Sizden izin almadığımız için çok özür dileriz.
    ----
    Millete zevk dersi vermek ilginç bi hastalık olsa gerek. Bulaşıcı bir de üstüne.. Ve yan etkileri de var görüldüğü üzere. Fanatiklik, mantıksızlık...
  • rengi çok güzel olmuş jantlarıda fena değil renk+jant i body kitsiz normal S2000'e uyarlasalar bence çok daha güzel olur
  • 10 numara araç ztn bhsetsek ne fark eder :) oyuncak gıbı ynlız gercektede bole dizine gelıo araç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: S2000

    XXX



    XXX




    ...


    ...



    Fazla Kasmışsın Drahte..
    Çok Uzun yazıyorsun Hem..
    Kısa ve öz
    Bırak ne yaparsa yapsınlar abicim..Beğenmeyen onlar..
    Kedi Ulaşamadığına Pis dermiş


    @s2000; lafları çarpıtıpta işi hakaret boyutuna taşıma , seviyeli tartışacaksan tartış , seviyeli tartışamıyorsan hiç tartışamaya girme !
    Sen o ciğere eriştinmi ki biz pis diyelim ???
    HEpsi bir yana amuse ilgili bir tek kötü anlamda yorumum yok araç için yapmacık demişlr bende onla ilgili yorum yapğmışım ki onda bile aracı kötüleyecek bir şey yazmamışım( kötülesem ne olacak sanki neyse ....... )

    @drahte_1905; Arabanın rengiyle ilgili tek bir yorumum yok, zaten dikkat ettisen resimini kyduğum arabada BEYAZ !!!
    Aracın veya parçaların kaliteli olduğunu velirtmek için illa fiyat vermek gerekmez, kendini ön palana çıkardığı 2 3 şeyi örnek vermek yeterli olacaktır onun için (sende bu örnekleri vermişsin ancak fiyat vermen olayı farklı bir boyuta taşıyor )
    Son olarak da ben bir aracı modifiye işlemine soktuysam o aracın performansının yanında görselliğine de önem veririm buradan da hava atma çabası gibi bir sonuç çıkarılamaz. Bu nedenle ''Hava atma''
    kavramı çizgiyi aşmış bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TUNERBOY -- 30 Haziran 2007; 21:23:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    Kedi Ulaşamadığına Pis dermiş

    Kompleks var sanırım
    Herkes adına sizlerden özüm dilerim paşazade hazretleri, siz nasıl buyurursanız.
    Sizden izin almadığımız için çok özür dileriz.
    ----
    Millete zevk dersi vermek ilginç bi hastalık olsa gerek. Bulaşıcı bir de üstüne.. Ve yan etkileri de var görüldüğü üzere. Fanatiklik, mantıksızlık...


    Amacım Bu değil..

    ''Şaşı bakan Bir araba''
    Terimini arabadan anlamayan Bir bayandan bile duymadığım İçin garipsedim..Hepsi Bu..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    Kedi Ulaşamadığına Pis dermiş

    Kompleks var sanırım
    Herkes adına sizlerden özüm dilerim paşazade hazretleri, siz nasıl buyurursanız.
    Sizden izin almadığımız için çok özür dileriz.
    ----
    Millete zevk dersi vermek ilginç bi hastalık olsa gerek. Bulaşıcı bir de üstüne.. Ve yan etkileri de var görüldüğü üzere. Fanatiklik, mantıksızlık...


    Hondacıyım hemde koyu hondacıyım.Bilen bilir


    Ama amuse'nin dış tasarımını beğenmedim.Motoru ve yürüyen aksamı çok güzel.Mugen body kitli olsa daha iyi olurdu.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.