Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (746. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.133
Cevap
1.507
Favori
2.655.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 744745746747748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Süpersiniz valla, bulup çıkarmışsınız.

    Arkadaşımıza yardımcı olacaktır umarım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Süpersiniz valla, bulup çıkarmışsınız.

    Arkadaşımıza yardımcı olacaktır umarım.

    Umarım arkadaşın sorununa çözüm olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dünden beri çıldırıcam. Durduk yere bir anda cihazım çevrimdışı oldu. Ne yaptıysam bir daha bağlantı kuramadım. Bir bilgisi olan yardım edebilecek biri var mı Allah aşkına? Bu arada cihaz mop pro.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniizzz -- 6 Ekim 2020; 9:42:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • deniizzz D kullanıcısına yanıt
    Güncelleme mi yaptınız? Bu sorunu güncellemeden sonra oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakları ya. Başıma geleni sizlerle paylaşayım.


    Aldığım ürün : https://www.hepsiburada.com/dell-inspiron-3593-intel-core-i5-1035g1-4gb-1tb-128gb-ssd-mx230-ubuntu-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-fs35d128f41c-p-HBV00000T8VGB?magaza=Hepsiburada


    Ben bu ürünü 4.400 e aldım beni şimdi düşürdükleri duruma bakın.


    DELL laptop aldım. Donanımsal kaynaklı aşırı ısınma sorunu vardı. Çok bilgili olmadığım için yazılımsal sandım. Sonra internette araştırma yaparak aşırı ısınma sorunu olduğunu işlemcinin 100 derece altına düşmediğini bu yüzden media player da film dahi izlerken kasılma yaptığını anladım.


    Bilgisayarda internete dahi giremiyorsunuz o derece. Servise gönderdim geçen süreyi hayal gücünüze bırakıyorum. Hiçbir sorun yok diye geri gönderdiler.


    Sonra videolar çektim hem videoları dell e gönderdim hem de tüketici hakem heyetine başvurdum. bu arada sosyal medyadan yazıyorum, şikayetvara durumu iletiyorum v.s.


    Tekrar beni aradılar dediler gönderin bir daha bakalım madem.


    14.09 da tekrar gönderdim. Evet laptop bozukmuş ücret iadesi yapalım dediler.


    Ben hala laptopumun bana geri gönderilmesini bekliyorum bu tarihten beri! Evet ücret iadesi onaylanmış laptopumu 14.09.2020 den beri değişim belgesi ile bana geri göndermelerini bekliyorum.


    DELL alacaklar yıllar içerisinde DELL in geldiği son durumu görsün almadan önce 8 kere düşünsün.





  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Yok hocam cihazı zaten alalı 10 gün oldu. Uygulamamda günceldi. Acaba gece güncelleme falan mı yaptıki bilemedim açıkçası. Napsam bilemedim🤦‍♀️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ali bey @Hepsirobot iki sorum olacak size ;


    1.S9 cihazım için dock'a hem wi-fi açısından, hem de 16. aylık haşere kızımızdan korumak amaçlı stand bay-şarj durumundayken en korunaklı noktayı bulmak için çeşitli varyasyonlar deneyeceğim. Bu noktada cihazı özellikle kızımızdan korumak için kullanmayacağımız zamanlarda dock'u ve cihazı (tam şarj olduktan sonra ) kaldırmamız gerekecek. Bu durumun (geçici) cihaza bir zararı olur mu ? Dediğim gibi doğru dock noktasını bulana kadar bir kaç varyasyon yapmam gerekecek. Haritalarda sapıtma gibi şeylere kabulüm. Cihazı test edip video çekmiş bir kullanıcıya şunu da sormuştum; cihaz haritayı çıkardıktan sonra, dock' un yerini değişip tekrar temizlik yaptırdığında sonuç ne oldu? anlık bir maymalamadan sonra dock un yerini bulmuş ve tüm haritalarda revize etmiş. Benim merak ettiğim daha çok batarya, cpu gibi donanımlara zararı olur mu ?


    2.Yukarıda yazdığım sebeplerden biri olan kızımızın doğası gereği meraklı ve çok hareketli olmasından kaynaklı, evimizde en korunaklı nokta salonumuzda üçlü koltuğun altında duvar dibi gibi. (sağı - solu 50cm boş, önü 1.5m açık, koltuğun alt şasesini taşıması için 2 küçük ayak var küp şeklinde)Koltuğun yerden yüksekliği (alt yere en yakın çerçeve)15.5-16mm. Cihaz yüksekliği 10mm ve dün kısa bir test ettiğimde LDR hariç kendi kasa yüksekliğinde silme geçtiği durumlar oldu. Bir çok cihazda verilen minimum yükseklik referans aralığı olan 12.7mm gibi bir teknik veride yok, sherman la yaptığım telefon görüşmesinde cihazın girebileceği + - referans yükseklik sorusuna yetkilide cevap veremedi fabrikaya bu soruyu ileteceğim dendi.





  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Şarjdan sonra robotu toplayıp kaldırmak ideal değil batarya için ama ciddi bir zararı yok.
    Harita yenilemenin veya sık sık yer değiştirmenin cpu veya diğer komponentler üzerinde bir etkisi yok.
    Koltuk altına yerleştirmelerde sık sık sorun olduğunu biliyorum, dolayısıyla yüksekliklerin 15cm (150mm) seviyesinde olmasını tavsiye ederim.
    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • deniizzz D kullanıcısına yanıt
    Şu an için kimse bir çözüm öneremiyor maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Bu robot supurgelerden bizde bir tane almak istiyoruz.. en sorunsuz sıkıntısız olan model hangisi ? Hic anlamıyorum..tavsiyelerinize gore hareket edecegim.. simdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    İnanamıyorum gerçekten mii? Cihaz resmen elimde patladı o zaman🤦‍♀️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • deniizzz D kullanıcısına yanıt
    Paniğe gerek yok.
    Öncelikle resetleyin, fabrika ayarlarına geri dönün. Bazı durumlarda çözüm oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Onu nasıl yapıcam hocam. Kusura bakmayın çok bir bilgim yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • deniizzz D kullanıcısına yanıt
    YouTube üzerinden MopPro factory reset şeklinde arayın, detaylı olarak bulabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Kıymetli cevaplarınız için teşekkür ederim Ali bey.

    Robotu toplayıp kaldırma geçici bir süre ile olacak,

    Koltuk altına yerleştirmelerde sık sık sorunla olduğunu biliyorum ' u biraz açabilir misiniz? 15-16 yükseklikteki koltuk altı içinde bu sık sık sorunlar ibaresi geçerli mi? Olmadı iki koltuğun L şeklinde kesiştiği kare köşe alanlara (sehpa, lambader koyduğumuz köşeleri boşaltıp) konumlandırmayı deneyeceğim. Açıkçası LDR ye güvenerek robotun üstünün boş olması çok önemli değildir gib düşünmüştüm(düz mantıkla).

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Sorun şu: lidar yaklaşımı sadece yatay olarak sağlanıyor ancak zeminden kaynaklanan düzensizliklerden dolayı dikey olarak da titreşim olur ve bu sandığınızdan fazladır.
    Dolayısı ile robotun altına gireceği ve park edeceği yükseklik ne kadar fazla ise dikey titreşimlerden o kadar az etkilenir yanaşma sırasında.
    15-16cm makuldür tabii ki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Biz S5Max cihazı yatak odasındaki tuvalet aynasının altına koyduk. Çevresi de çok dar. Ama hiç sıkıntı yaşamadan gidip geliyor. Ortalıkta kablo falan da kalmadı. Cihazı da tozdan korumuş olduk. Bence yapın, sıkıntı olmaz. Sadece yanaşma açısının önü boş olsun yeterli.

  • camdereli64 kullanıcısına yanıt

    Ben de en başta kenarlarda çok boşluk bırakmadan bir yere koymuştum, önü 3 metre boştu. Alet herhangi bir nedenle kendini kaybederse sıkıntı olabiliyor. Daha sonra kitapçıkta yazdığı gibi kenarlarda yarım metre olacak yeni bir yere taşıdım ve o günden beri hiç sıkıntı yaşamadım, imkan varsa kenar boşluklarıyla alakalı önerileri dikkate almanızı tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ali hocam varyasyonları denedikçe sonuçları da paylaşacağım, eminim bu konu ile ilgili aklında soru işareti olan kullanıcılar vardır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dropby23

    Görüşme sonrası Amazon politikası ile ilgili olarak son durum hakkında tekrar bizi bilgilendirebilir misiniz?



    Alıntıları Göster

    amazon ile yazıştım. daha önce de belirttiğim gibi amazon bu konularda çok yardımcı.


    kargoyu gönderin faturasını da bize mail atın - para iadesini biz size yapacağız dediler.


    konuşmamızın ilgili bölümünü alta örnek olması için paylaşıyorum.

    ----------------------------------------------

    Me : product's warranty still valid but ecovacs mentioned that i should cover the shipping cost.

    Me : what is the normal practice for similar situation?

    Me : is it normal ?

    Zornitsa : Yes, it is a standard procedure, unfortunately as this is an international order, some costs will occur while sending the item for repair, but do not worry, if some costs occur while sending the item back to us you can send us a photo of the receipt on the email address xxxxxxx and we will gladly cover the shipping costs for you.

    Zornitsa : Do you have some idea of how much it would cost you?

    Me : unfortunatelly don't know at the moment but i will learn it within today. i prepared the package and going to send today.

    Zornitsa : Okay, let us know and we will be happy to help you!

    Zornitsa : Just to be sure, the shipping costs are not going to exceed 50 percent of the price of the product, right?

    Me : it's impossible :)

    Zornitsa : Okay, than everything is perfect! :)

    ----------------------------------------------





  • 
Sayfa: önceki 744745746747748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.