Hocam geldi ürün. HiMi Teknoloji diye bir firma. Garantilik bir durum oluşur ise doğrudan N11 ile iletişime geçmek daha iyi olacak gibi görünüyor. İlk defa duydum firmanın adını. N11 kendisi satıcı olduğu için kafaya takmıyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (2660. sayfa)


-
-
İyi günlerde kullanınız, bilgilendirme için teşekkürler.
-
Değişmedi ama pratikte uygulanmıyor, kimsenin de kontrol ettiği yok.
SCS telefon aksesuarcısıdır. Roborock buralarda ise vay halimize...
-
Türkçe çeviri hataları için mail attım yurtdışına, cevap yazdılar uygulama güncellenince düzeltecekler mi bakalım.
şarjdan sonra kendini yuvadan çıkarmıyor ama şarj tam dolunca devre kestiğini okumuştum. 10 dk kadar sonra uykuya giriyor, 12 saat uyku modunda kalırsa kapanıyor.
-
2 Aydır S7 Maxv ultra kullanıyorum. Son 1 aydır istisnasız her temizlikte belli bir süre sonra Lidar hatası veriyor. Devam et komutu verdiğimde işini bitirip docka dönüyor. Herhangi bir toz pislik yok, turret İn dönüşünde de sorun yok ama rutin değişmiyor ne hikmetse. Ya bir süre geçince ısınıp bu hatayı veriyor ya da başka bir sıkıntısı var. Garanti için hiç istemesem de göndereceğim bakalım nasıl bir çözüm üretilecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam n11 satıcı bile olsa direk servise yönlendirecek. O yüzden servisle muhattap olacaksınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En azından thh gidecek bir şey olursa hızlı çözümlenecek :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hayırlı olsun, ilk izlenimlerinizi bekliyoruz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Taret yuvasına basınçlı hava tutmanızı öneririm nazik ve itinalı bir şekilde.
Servisimize gelen çok benzer bir çok robot oluyor, önemli kısmı da yeni cihazlar, ve hemen hepsinde ufak tefek çer çöp çıkıyor yuvadan.
Saniyede 7 devri kesin ve sürekli olarak tutturamazsa 11 turdan sonra arıza verir Slamtec lidar üniteleri.
-
HIMI servis zaten.
-
Merhabalar
İlginiz ve yanıtınız için teşekkür ederim, bunu yapmıştım ama tekrar uygularım. İşin ilginç kısmı , istisnasız her kat temizliğinde yalnızca bir kere ve aşağı yukarı başladıktan benzer bir süre sonra oluyor. Bu da yaklaşık 35 40 dk larda. Telefondan komut verdiğimde hiç bir sorun yokmuşçasına işini bitirip geri dönüyor 15 20 dk sonra :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurkans -- 12 Ağustos 2023; 0:9:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunun oluştuğu zeminlerde bir problem olabilir mi? Düzensiz zemin veya çok koyu renkli kaplama gibi.
-
Hocam merhaba Deebot Ozmo 950 robotumda anti drop sensor arızası veriyor.özğm yöntemi nedir? Zor bir işlemse size göndereceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sanmıyorum evdeki halıları kaldırıyoruz yaz mevsiminde. Temizlik yaptığı zeminin 50% si büyük beyaz seramik 50%si açık renk ahşap parke. Bir de hep aynı yerde hata vermiyor, ona da baktım acaba , perde ya da koltuk altı vs mi diye ama değil. Zaman aşağı yukarı aynı olsa da , lokasyon biraz rastsal. Isınıyor olabilir diye düşündüm ama hata verdiği anda devam ettiriyorum hatasız yine devam ediyor. Eve geçince sıfırdan kurulum, istasyon yeri değişimi, tekrar hava ile temizlik de deneyeceğim.
İnternette araştırdığımda , sadece turretı söküp takınca düzeldiğini söyleyenler de olmuş .Gerekirse yedek parça siparişi verip değiştiririm de ,ama 2 aylık cihaza da masraf etmek istemiyorum. Aynı evde S55 i 3 yıldır kullanıyorum, fırçasına sıkışan çorap dışında daha bir kez hata vermemişti. Onu üst kata alıp , alt katı bu arkadaşa emanet edelim dedik , hata mı ettik bilemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında lidar mekanizmaları hemen hemen aynıdır ama böyle bir hata da ilginç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar
Xiaomi Mop 2 pro model robot süpürge kullanıyorum. Esasında çok memnunum fakat son dönemde robot süpürgenin arka kısmında bulunan deliklerden dışarı doğru hava üflemiyor, bununla beraber robotun toz haznesinde biriken kir miktarı da azaldı. Ana fırça etrafında fazlaca saç ve kir birikiyor. Robotun çekim sesinin özellikle halılara çıktığında azaldığını hissediyorum. Çekimle ilgili aksamlarında bir sorun olduğunu düşünüyorum ama tabi ki @hepsirobot hocam başta olmak üzere tüm dostlardan sorunla ilgili bilgi paylaşımı rica ediyorum. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bersaw55 -- 12 Ağustos 2023; 20:38:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 360+ S8 Plus hakkında düşünceniz nedir? Deneyimleme şansı ya da gözlemleme şansınız oldu mu?
F/P açısından iyi gibi geldi. Satın almayı düşünüyorum 1-2 güne.
-
İki aydır kullanıyoruz, fiyatına göre gayet başarılı bir makine.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Filtrenizi 6 ayda bir mutlaka değiştirin, hava çıkışından içeriye basınçlı hava tutunuz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X