ok ama benim icin önem teşkil etmiyor şu an. |
Bildirim
ok ama benim icin önem teşkil etmiyor şu an. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Roidmi nasıldır? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Tüm T serisinin şarj yuvalarında robotu 'çağıran' üç adet IR sensör var. Çok ihtimal vermiyorum - oldukça az rastlanan bir sorun ama - bunların devresi arızalanmış olabilir. |
Hayır, tüm robotlar haritayı günceller, er ya da geş. Haritalar dinamiktir, çünkü mantığı o şekilde zaten. Lidar ve ROS dinamik çalışan bir sistemdir, her kullanımda harita güncellenir. Bu sorundan ilk söz ettiğinizde ilife Avrupa müdürü Catherine kızımıza yazdım, uzun süre distribütörlük vermek için yazışmışlardı, oradan muhabbetimiz oldukça iyidir. İlgileneceğiniz belirtti, haber bekliyorum. Yazılımdaki bu sorunu biliyorum, ben de yaşadım üzerinde çalıştığım robotta ancak tabii İlife ne yapar, nasıl davranır onu bilemiyorum. Saygılarımla |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estamemuchoo -- 22 Mayıs 2021; 20:21:50 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |