Şimdi Ara

RKS Titanic 150 izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
7.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yakın zamanda elime Rks Titanik 150 modeli geçti bir süredir kullanıyorum ve izlenimimi meraklılar için paylaşmak istedim. Şasiden başlamak gerekirse motor yakışıklı arkadaşlar yani millet şöyle bi bakıyor bu nedir diye kaslı olması hariç Bajaj pulsar'a ve Yamaha mt-07'ye benziyor diyebilirim. Tabi onlar kadar kaslı değil. Sağlamlık konusunda ise şimdiye kadar herhangi bir yerini kırmadık öyle çok kalitesiz bir malzemeden yapılmış gibi değil tabi şimdiden belli olmaz ilerde göreceğiz. Gelelim sürüşüne arkadaşlar motorun rahat bir oturuş pozisyonu olduğunu söyleyemem gereksiz eğim var gidona doğru racing motor kullanıyomuşsunuz gibi geliyor. motor şuan 6750 Km'de ilk aldığımızda 5000 Km idi ve bir şıkırtı sorunu vardı aldığımız yere götürdük ve debriaj tasındaki bir sorundan olduğunu söylediler ve ücretsiz hallettiler ses kesildi. Gelelim kendi sesine arkadaşlar motorun öyle hoş sesinin olduğunu söyleyemem. Vites geçişleri yumuşak ve rahat ancak vites araları biraz uzun yani vitesin atması için biraz daha sert basmanız gerekiyor fren debriaj manetleri gayet yumuşak özellikle ön fren gerçekten çok başarılı şöyle ki ön freni sonuna kadar bastığınızda arka lastiğin yarım metre havalandığını görüyorsunuz zınk diye kalıyor alet frenlerini beğendim açıkçası. Gelelim gidişe araça vites oranları çok kısa araç uzamıyor hemen vites atmanız gerekiyor devir çabucak bitiyor zaten 9500 d/dk kesici devreye giriyor. Kısa mesafede gayet seri ancak son hız çok başarısız 100 km/h zor görüyor alet zar zor 108 yaptım biraz nefessiz kalıyor açıkçası. Özetlemek gerekirse dış görünüş olarak beğendiğim motoru konfor ve gidiş açısından beğenmediğimi söyleyebilirim şu an itibariyle sıfır fiyatı 3600 TL civarında.
     RKS Titanic 150 izlenimlerim







  • her motorun ön frenine asılırsan arkası kalkar, bu frenin iyiliğini göstermez üstelik motoru daha tehlikeli hale getirir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erygnd

    her motorun ön frenine asılırsan arkası kalkar, bu frenin iyiliğini göstermez üstelik motoru daha tehlikeli hale getirir.

    Hangi her motorun???? Eğer fren yeterince hissiz olursa motorun arkası kalkmaz ön lastiği kilitlenir ve kayar.
  • 3600 buna verileceğine 2 el bi ybr alınır anlattığınız gibiyse sıkıntılı, sanırım rodajıda iyi yapılmamış yoksa 108 km bişey değil ben benim dandik kuba ile 120 görüyorum gerçi motor hacmi aaynı ama olsun daha iyi performans vermesi gerekiyor, gerçi bu işte karbüratör ayarı hava filtresi vs de önemli
  • fari pulsara cok benziyo. max hizi gercekten azmis peki 108de kesiciye giriyomu yoksa rampa asagi daha gidermi. bizde discover vardi 110da kesiciye girer ziplaya ziplaya giderdik. baktik uzun yolda bizi yoruyo on disliyi bir dis buyuttuk motorda bizde rahatladik hizda 120 yapiyodu duzde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 aydır 2014 model rks titanic 150 sahibiyim motorumdan çok memnunum arkadaşa katılmadığım kısımlar var bayağı.
    Öncelikle;
    * Max. (tek kişi) hız 120km/s. (iki kişi) 110km/s.
    * Vites araları kısa hızlı hızlı vites atıyorsunuz bu da 0-80 arası serilik sağlıyor.
    * Frenler fena değil
    * Orjinal lastikler her motorda olduğu gibi çok kötü.
    * Debriyaj, vites geçişleri yumuşak
    * Ayaklıklar biraz aşağıda kalması iyi olmamış yani küçük cclerde çoğu aynı ama ben virajda sürtüyorum.
    * Bulunduğum bölgedeki servisle çok sorun yaşadım ama bölgeden bölgeye değişir.
    * kmde 15krs civarı yakıyor.

    Genel olarak böyle sorularınız olursa yanıtlarım.
  • Rodajla alakalı olabilir bizdeki 120 km/h hızı bir defa gördü o da oldukça dik bi rampadan aşağı doğruydu kesici resmen frenliyor motoru.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RKS 150 NASIL MOTOR ?
    12 yıl önce açıldı
    RKS R 250 CC RACİNG TAVSİYE ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • senolas S kullanıcısına yanıt
    Rodajla alakalı olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Osman_aydogmus

    Değerli forum üyeleri, artık tüm Motosiklet gruplarıwww.yenibioto.com seri ilanlara buluşuyor. Ben suzuki motorumun ilanını verdim yenibioto iki günde sattı. Hemde bedava... Motor fiyatları şok edici...detaylarwww.yenibioto.com seri ilanlarda.

    kusura bakmada söylemlerin tamamiyle reklam bu sitede bi ybr arattım sıfır sonuc bulundu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrAsSs

    3 aydır 2014 model rks titanic 150 sahibiyim motorumdan çok memnunum arkadaşa katılmadığım kısımlar var bayağı.
    Öncelikle;
    * Max. (tek kişi) hız 120km/s. (iki kişi) 110km/s.
    * Vites araları kısa hızlı hızlı vites atıyorsunuz bu da 0-80 arası serilik sağlıyor.
    * Frenler fena değil
    * Orjinal lastikler her motorda olduğu gibi çok kötü.
    * Debriyaj, vites geçişleri yumuşak
    * Ayaklıklar biraz aşağıda kalması iyi olmamış yani küçük cclerde çoğu aynı ama ben virajda sürtüyorum.
    * Bulunduğum bölgedeki servisle çok sorun yaşadım ama bölgeden bölgeye değişir.
    * kmde 15krs civarı yakıyor.

    Genel olarak böyle sorularınız olursa yanıtlarım.

    Sence 2.eli tercih etmeli miyim yoksa direkt sifir mi alayim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UmitKry -- 5 Aralık 2014; 10:02:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • valla hocam bende pulsar var. arkadaşımdada rks var. Alın yan yana resim atayım. Ben hiçbir yerini pulsara benzetemiyorum. Ben far kısmını SYM Wolf 250 ye benzetiyorum.
     RKS Titanic 150 izlenimlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesmeyut -- 7 Aralık 2014; 22:44:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmitKry

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrAsSs

    3 aydır 2014 model rks titanic 150 sahibiyim motorumdan çok memnunum arkadaşa katılmadığım kısımlar var bayağı.
    Öncelikle;
    * Max. (tek kişi) hız 120km/s. (iki kişi) 110km/s.
    * Vites araları kısa hızlı hızlı vites atıyorsunuz bu da 0-80 arası serilik sağlıyor.
    * Frenler fena değil
    * Orjinal lastikler her motorda olduğu gibi çok kötü.
    * Debriyaj, vites geçişleri yumuşak
    * Ayaklıklar biraz aşağıda kalması iyi olmamış yani küçük cclerde çoğu aynı ama ben virajda sürtüyorum.
    * Bulunduğum bölgedeki servisle çok sorun yaşadım ama bölgeden bölgeye değişir.
    * kmde 15krs civarı yakıyor.

    Genel olarak böyle sorularınız olursa yanıtlarım.

    Sence 2.eli tercih etmeli miyim yoksa direkt sifir mi alayim

    Bütçen varsa sıfır al, küçük ccler genelde başlangıç motoru olduğu için bilmeyen kişiler kullanıyor ne rodajını düzgün yapıyorlar ne düzgün kullanıyorlar riske girmeye gerek yok. Tanıdığınız birindense ikinci el olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitoz45

    Rodajla alakalı olabilir bizdeki 120 km/h hızı bir defa gördü o da oldukça dik bi rampadan aşağı doğruydu kesici resmen frenliyor motoru.

    Aynen olabilir, tavsiyem motoru mümkün olduğu kadar kesiciye sokmayın uzun yol yapıyorsanız hız gerekiyorsa arka dişliyi küçültün.
  • BrAsSs kullanıcısına yanıt
    150 cc ile uzun yol falan yapılmıyor 90 km/h ile yol biter mi? dahası 90 yeterli bir sürat olsa bile trafik akışından yavaş olduğu için devamlı sıkıstırıyolar ve sanki siz yolda yokmuş gibi dibinizden silme geçiyolar. Bence öyle uzun yol yapılacaksa büyük hacimli ciğeri biraz daha güçlü motorla yapılmalı RKs 150 uzun yol motoru değil..
  • umitoz45 kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum hocam ben 50-60 km mesafe giderken bile 100-110 gidiyorum o bile yetmiyor rahat vermiyor arabalar. Ki 110 ile giderken 9000 devirlerde gitmek gerekiyor motor çok zorlanıyor. Uzun yol yapacak arkadaşlara küçük cc olarak cbf 150 tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.