Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

**RENK DEĞİŞTİREN BOYA**

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
92
Cevap
0
Favori
49.090
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1785 Mesaj
      02 Temmuz 2005 21:17:52
      Bahsedilen şey SEDEFLİ BOYA oluyo...
      bunu hazırlamsı ve boyanması biraz ustalık gerektiriyo...
      en az 2 renkden oluşuyo ve bu renkler birbirlerinin tonları şeklinde başlayp farklılaşıyo....
      en ucuzu 2 renk karışımından oluşabilir....
      farklı ışık açılarında farklı yansımlarala size bukalemun gibi gelebilir....
      Türkiyede kullanılan sedefli boylara bu şekildedir...
      ör: antalyadan a3....
      izmir; murat 131 fln bir sürü arabada war....
      a3 teki pembe we turuncu karışımı....
      131 daki ise beyaz ve uçuk bi mor sanırım

      sonuç olarak bizimkiler öyle ısıya göre değişme yapmıyo

      Lamborchini deki ise yine karışımdan elde edilmiş diye biliyorum....

      ama ayrıntısı için araştıma yapınız
      |
      |
      _____________________________
      En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir, birbirini anlamayan...




    • Yüzbaşı
      574 Mesaj
      02 Temmuz 2005 21:48:06
      bende biliyom bu boyayı ve a3 ü de araba normal olarak turuncu görünüyor ışığın kaportada yoğunoldugu yerde renk pembe oluyor
      |
      |
      _____________________________

      Pentium MMX 166 MHz / 32 MB EDO-RAM / Tomato 5DHX i430HX M.Board
      WDigital 3 GB HDD / S3 Virge 4MB PCI + Diamond Monster 3D 3Dfx Voodoo Graphics 4MB
      Creative Vibra 16 ISA / Creative 16X infra CD-ROM / 1.44 MB Floppy / 33,6 K Fax-Modem ISA
      AT Mini Tower Case + Keyboard + Mouse / 14'' IBM CRT / Samsung 10 Watt RMS Speaker
      Windows 95
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Temmuz 2005 06:01:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: tuning_monster

      bizim denizlide öyle kardeş



      Heee aynen öle geçenlerde bisikletle giderken birine çarptımda kaçtım

      Aynı arabadan bendede var... Porsche (10 cm)




      Almanya'dan geldi... Soğuk sıcağa göre renk değiştiriyor... Bilmeyenlere baya ilginç geliyor. ilizyon gibi
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      251 Mesaj
      03 Temmuz 2005 10:16:01
      Evet gerçekten manyak bir olay. XXX-2'de de o tip bir araba vardı.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      798 Mesaj
      03 Temmuz 2005 11:35:24
      walla sanırım bukalemun diyolardı diye duymuştum...
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1960 Mesaj
      03 Temmuz 2005 12:43:25
      ford shelby gt 500 da bole ortam ne renkse onun rengini alıyo aşmışşş
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      03 Temmuz 2005 13:01:01 Konu Sahibi
      ama arkadaşlar lamborghini 2 renge falan girmiyodu sadece o an saydıklarım 6 , 7 renkti
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Yüzbaşı
      828 Mesaj
      03 Temmuz 2005 13:37:03
      ulan 131 e sedef boya yapsan ne olur yapmasan ne olur
      quote:

      Orjinalden alıntı: hektorSTK

      Bahsedilen şey SEDEFLİ BOYA oluyo...
      bunu hazırlamsı ve boyanması biraz ustalık gerektiriyo...
      en az 2 renkden oluşuyo ve bu renkler birbirlerinin tonları şeklinde başlayp farklılaşıyo....
      en ucuzu 2 renk karışımından oluşabilir....
      farklı ışık açılarında farklı yansımlarala size bukalemun gibi gelebilir....
      Türkiyede kullanılan sedefli boylara bu şekildedir...
      ör: antalyadan a3....
      izmir; murat 131 fln bir sürü arabada war....
      a3 teki pembe we turuncu karışımı....
      131 daki ise beyaz ve uçuk bi mor sanırım

      sonuç olarak bizimkiler öyle ısıya göre değişme yapmıyo

      Lamborchini deki ise yine karışımdan elde edilmiş diye biliyorum....

      ama ayrıntısı için araştıma yapınız



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LooK -- 3 Temmuz 2005, 13:37:24 >
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      03 Temmuz 2005 18:51:19
      sanırım bahsedilen boya nokia 6110un kapağında da da vardı
      |
      |
      _____________________________
      Şu şöyledir, bu böyledir...
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      03 Temmuz 2005 18:56:15 Konu Sahibi
      öyle bi boya yaptırmak kaç paraya patlar acaba?
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      04 Temmuz 2005 11:36:19 Konu Sahibi
      bunların 256 renk olanları varmı?
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      04 Temmuz 2005 14:02:44
      [Deleted by Admins]
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      04 Temmuz 2005 14:05:39
      [Deleted by Admins]
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1785 Mesaj
      04 Temmuz 2005 14:18:57
      izmirde yukarıdaki Audi nin boyasına boyanmış bi 131 war

      bahesilen sedefli boya şu yukardakilerdir....

      bi arkadaş lamborchini 2 renkten fazla renge giriyodu diyor...
      benim yukarıda yazdığım gibi en az 2 max senin parana göre....
      ama karıştırılırken yine birbirinin tonları şeklinde olması şart...
      |
      |
      _____________________________
      En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir, birbirini anlamayan...
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      04 Temmuz 2005 17:13:23 Konu Sahibi
      lamborghini de rekgi çözemedim hala bu arabalardaki gibi değişik ve karışık değildi rengi giderken araba morken yavaşça yeşile geyodu ve tamamen yeşil oluyodu karşık rekler yoktu sadece on giderken gördüğün zaman içerisinde 6 veya 7 renk değiştirdi böyle bişey ben ilk defa gördüm
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      04 Temmuz 2005 19:27:49
      [Deleted by Admins]
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      04 Temmuz 2005 19:53:47 Konu Sahibi
      çekemedim işte o anki heyecendan
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Teğmen
      244 Mesaj
      04 Temmuz 2005 22:20:43
      alizee o olay tamamen ışıın parlaklıı ve açısıyla alakalı.. dediin arabayı biliorum..
      böle bişi olması lazım.. 5-6 milyara yapılıor tüm kasaya..
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      04 Temmuz 2005 22:24:12 Konu Sahibi
      böyle değil işte rengi bu arabanın yeşil mor falan renkleri görünüyo şu an karışık yani ama onda renkler tamamen düzgün oluyodu yeşil se tam yeşil oluyo değişirkende orenk açılıyo falan çaktırmadan diğer renge geçiyo büyüleyici bişey eğer o boya 5-6 milyar ediyosa ben evin duvarlarına öyle boyatayım
      |
      |
      _____________________________
      ....:::: iMzA yOq Barmak BassAk ::::....
    • Binbaşı
      1439 Mesaj
      04 Temmuz 2005 23:15:57
      bende yenı goruyorum...degısık en azından..
      |
      |
      _____________________________

      www.kardesinisec.com

      Aşk Bir Uçurumdan Düşmek Gibidir,O Yüzden Sevgiliye Yar Denilir
      Bir Damla Gözyaşımın Hakkı Ödenmez,Öldürmeyen Her Acı Beni Diriltir .
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Blogio
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.