Şimdi Ara

RENAULT R21 CONCORDE ' UN SIRRI NEDİR??? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
5.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    şirket böyle araba vermez ama hayret bunlar benzini içer


    Tüplüdür belki.



    Evet Tüplü . Ama bir sorun göremedeim tüplü olmasına karşın.Kendimce bir deneme yaptım 10-11 Sn civarı 100'ü görüyorum.




  • güzel araba 1993 te benim olsun isterdim
    ama şaka maka ii gerçekten
  • Parasına göre çok konforlu bir araçtır. Motor hacmi vergi bakımından büyük ama aracın performansı bu kusuru bile göz ardı ettiriyor.
  • 5 yılı aşkın zamandır 1993 Model Renault 21 Concorde sahibi olarak otomobilimden çok memnunum.

    1990'lı yılların başında standart olarak yol bilgisayarı-elektrikli ayna - elektronik klima-yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon-elektrikli ön ve arka camlar-kontak anahtarından enfraruj merkezi kilit sistemi bulunan başka kaç adet otomobil vardı?Ki bu özellikler hatta çok daha fazlası ülkemizde üretilmiş yerli bir otomobilde yani Concorde'da standart olarak var.

    Çok geniş bagaj hacmi - geniş kabini,güçlü fren sistemi ve çok konforlu koltukları diğer avantajları.

    Elektronik çok nokta enjeksiyonlu 2 Litre hacimli motorunun sağladığı performans ve hacmine nazaran düşük yakıt sarfiyatı da cabası.

    Temiz bir R21 Concorde, uzun yıllar keyifle kullanılacak otomobildir.

    Gergy arkadaşımız belirtmiş fakat ben de yinelemek istiyorum;Bu otomobiller ve tüm R 21 serisi hakkında Renault 21 Kulübü başlığı altında detaylı bilgi bulabilirsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lauréate

    5 yılı aşkın zamandır 1993 Model Renault 21 Concorde sahibi olarak otomobilimden çok memnunum.

    1990'lı yılların başında standart olarak yol bilgisayarı-elektrikli ayna - elektronik klima-yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon-elektrikli ön ve arka camlar-kontak anahtarından enfraruj merkezi kilit sistemi bulunan başka kaç adet otomobil vardı?Ki bu özellikler hatta çok daha fazlası ülkemizde üretilmiş yerli bir otomobilde yani Concorde'da standart olarak var.

    Çok geniş bagaj hacmi - geniş kabini,güçlü fren sistemi ve çok konforlu koltukları diğer avantajları.

    Elektronik çok nokta enjeksiyonlu 2 Litre hacimli motorunun sağladığı performans ve hacmine nazaran düşük yakıt sarfiyatı da cabası.

    Temiz bir R21 Concorde, uzun yıllar keyifle kullanılacak otomobildir.

    Gergy arkadaşımız belirtmiş fakat ben de yinelemek istiyorum;Bu otomobiller ve tüm R 21 serisi hakkında Renault 21 Kulübü başlığı altında detaylı bilgi bulabilirsiniz.


    Araba 1 haftadır bende

    1 ) Klimayı çalıştıramadım ...
    2 ) Dİreksyonu ayarlayamıyorum.
    3 ) Sanırım direksyonun hidroliği bitmiş.saol normalde sağa çevirirken kendimi acayip kasmak ve guc vermek zorunda kalıyorum..
    4 ) Arka camlar çalışmıyor
    5 )Enraruj nedir ne işe yarar bilmiyorum....

    Dediğim gibi iş yerinden verdiler evinden işe git gel diye 1 haftadır peşinden kosturuyorum arabanın muyane ydi gaz sızdırmazlık raporudur, trafik tir

    Bir uğraştır gidiyor. Hayırlısı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cassatura


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lauréate

    5 yılı aşkın zamandır 1993 Model Renault 21 Concorde sahibi olarak otomobilimden çok memnunum.

    1990'lı yılların başında standart olarak yol bilgisayarı-elektrikli ayna - elektronik klima-yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon-elektrikli ön ve arka camlar-kontak anahtarından enfraruj merkezi kilit sistemi bulunan başka kaç adet otomobil vardı?Ki bu özellikler hatta çok daha fazlası ülkemizde üretilmiş yerli bir otomobilde yani Concorde'da standart olarak var.

    Çok geniş bagaj hacmi - geniş kabini,güçlü fren sistemi ve çok konforlu koltukları diğer avantajları.

    Elektronik çok nokta enjeksiyonlu 2 Litre hacimli motorunun sağladığı performans ve hacmine nazaran düşük yakıt sarfiyatı da cabası.

    Temiz bir R21 Concorde, uzun yıllar keyifle kullanılacak otomobildir.

    Gergy arkadaşımız belirtmiş fakat ben de yinelemek istiyorum;Bu otomobiller ve tüm R 21 serisi hakkında Renault 21 Kulübü başlığı altında detaylı bilgi bulabilirsiniz.


    Araba 1 haftadır bende

    1 ) Klimayı çalıştıramadım ...
    2 ) Dİreksyonu ayarlayamıyorum.
    3 ) Sanırım direksyonun hidroliği bitmiş.saol normalde sağa çevirirken kendimi acayip kasmak ve guc vermek zorunda kalıyorum..
    4 ) Arka camlar çalışmıyor
    5 )Enraruj nedir ne işe yarar bilmiyorum....

    Dediğim gibi iş yerinden verdiler evinden işe git gel diye 1 haftadır peşinden kosturuyorum arabanın muyane ydi gaz sızdırmazlık raporudur, trafik tir

    Bir uğraştır gidiyor. Hayırlısı


    1) klima sürekli bakım isteyen bi şey
    2) direksiyon yükseklik ayarı için direksiyon altında siyah büyük bir kol var onu aşağıya indirdikten sonra ayarlayabilirsiniz
    3) direksiyon hidroliği bitmiş olabilir
    4) Arka cam kilidi açık kalmış olabilir. Sis lambaları düğmelerinin olduğu yerde X işaretli düğme... ama genelde sorun çıkaran ve bulunamayan parçalardandır içinin pası alınsa düzelebilir.
    5) Enfraruj uzaktan kumanda oluyor...




  • Laureate arkadaşım güzel yazmış. Ben 1988 de R 12 kullanırken 1998 de Spring kullanıyordum. En büyük hayalim bir CONCORDE alabilmekti....Gücüm yetmedi, bana iki beden büyük geldi....Motoru o yılların en güzel motorlarından biri...Güçlü,,,,,Gövde geniş, ferah, donanım emsallerinden çok fazla...En begendigim özelligi YERE SAGLAM BASAR. Dengesi güzel..Yol tutuşu güzel....Daha ne olsun.....Geldi, geçti.....Kavuşamadıgım eski aşkım.....
  • ÖZEL BİLGİ..... O arabanın parçası pahalı . Her ustaya götürme. İstanbuldaysan eger motor mekanik işin olursa DOLAPDEREYE KAFKAS OTO TAMİR ATÖLYESİNE git. Orada NASIR - TANKUT ustalar var....Nasır Renaultun kitabını yazıyor....Rast gele yere gidip soyulma....Bu satırları CONCORDE ve MANAGER kullanan arkadaşlarıma yazdım....Her ustayım diyene araba vermeyin. 10 yıllık bir olay yazzıyorum.. 95 ..Springime Bir ay önce serviste yeni Buji kablosu taktırdım. Kurtuluş ta yokuşun tepesinde Bir tamırhaneye işim düştü debriyaj balatası degiştiriyorum. Arabayı aldım bujı kablosu degişmiş. Ben fransız orjinal kablo aldım taktım. Yerine yeni yan sanayi takılmış. Ertesi gün farkedip gittim. Kabloyu istedim çöpe attım bozuktu dedi.. Distribütör kapagından bujilere elektrik dagıtan bir demet kablo....Küfür ettim. Her türlü hakareti saydım. Bütün komşuları seyre çıktı...Zehir zıkkım olsun cehennemde hesaplaşırız şerefsiz...Daha ne küfürler......Surat kösele...Debriyaj balatası tamirinde dandik kabloyu takıp orjinal kaployu çalıyor...Yepyeni...Serviste yeniledigim yepyeni ..kablo gitti...Attım diyor...Hırsız....... Sonra bu Kafkas Oto yu buldum.... Ve rahata kavuştum....Çok şükür....Adam gibi tamir....Yalan yok...Bunlarda hayat tecrübesi....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 12 Eylül 2007; 23:59:58 >




  • casatura sen concordeyle uzun yola çık ozaman anlarsın
  • CONCORDENİN SIRRINI KULLANMAYAN CÖZEMEZZ




  • katılıyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: concorde-66-

    CONCORDENİN SIRRINI KULLANMAYAN CÖZEMEZZ





  • Temizi süperdir tadından yenmez. Ama dökülmüş ise hemen kurtulunası bir araçtır. Ancak çok zor dökülür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    ÖZEL BİLGİ..... O arabanın parçası pahalı . Her ustaya götürme. İstanbuldaysan eger motor mekanik işin olursa DOLAPDEREYE KAFKAS OTO TAMİR ATÖLYESİNE git. Orada NASIR - TANKUT ustalar var....Nasır Renaultun kitabını yazıyor....Rast gele yere gidip soyulma....Bu satırları CONCORDE ve MANAGER kullanan arkadaşlarıma yazdım....Her ustayım diyene araba vermeyin. 10 yıllık bir olay yazzıyorum.. 95 ..Springime Bir ay önce serviste yeni Buji kablosu taktırdım. Kurtuluş ta yokuşun tepesinde Bir tamırhaneye işim düştü debriyaj balatası degiştiriyorum. Arabayı aldım bujı kablosu degişmiş. Ben fransız orjinal kablo aldım taktım. Yerine yeni yan sanayi takılmış. Ertesi gün farkedip gittim. Kabloyu istedim çöpe attım bozuktu dedi.. Distribütör kapagından bujilere elektrik dagıtan bir demet kablo....Küfür ettim. Her türlü hakareti saydım. Bütün komşuları seyre çıktı...Zehir zıkkım olsun cehennemde hesaplaşırız şerefsiz...Daha ne küfürler......Surat kösele...Debriyaj balatası tamirinde dandik kabloyu takıp orjinal kaployu çalıyor...Yepyeni...Serviste yeniledim...kablo gitti...Attım diyor...... Sonra bu Kafkas Oto yu buldum.... Ve rahata kavuştum....Çok şükür....Adam gibi tamir....Yalan yok...Bunlarda hayat tecrübesi....

    Çok haklısın, o yüzden ben aracımı tamir ettirirken hep başında durmayı tercih ediyorum. Vaktim yoksa da geniş bir vaktim olacak zamana erteliyorum tamir işini. Beş parmağın beşi bir değildir, ancak bu devirde her ustaya her tamirciye güvenilmez. Hele ki bilmeyip de biliyor görünen ustaya araba teslim etmek bile bile kasabın eline teslim etmekten başka birşey değil gibi geliyor bana.




  • usta konusunda son derece haklısınız.
    ben renault9 gibi basit sistemlere sahip bir aracı bile teslim edemiyorum ustaya.
    bir tarafı yaparken diğer tarafı bozuyorlar.
    en basiti;motor suyunu değiştirirken adamlar saf su yerine musluk suyu koyuyorlar.başında durmazsan hiç acımayacaklar:)
    hele sizin araçlar daha da zor.sistem daha karmaşık.
    başında durmanın yanı sıra manuallerden arıza ile ilgili ön bilgiye sahip olunmalı.hatta ustaya direktifler vermek gerekebilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kartalaraz

    vallaha bende r19 var 16v 90bg. bizimkide polis ve askerde çok hatta başbakanın korumalarında var. ama kimse bir iltifat etmedi... yine şanslısın sen. her arabanı kıymeti bilinmeli zaten..



    artık megane corolla ve symbol alıyor onların yerlerini
  • Megane corroola hele ki symbol kesinlikle concorde'nin yerini alamaz. 21 yerini alacak olan toyota Avensis Renault laguna Ford mondeo gibi d segmenti araçlar olabilir ancak. Eğer temiz bir concorde ye denk gelirsen megane ya da corollanın ne kadar altta kaldığını kendin görürsün zaten. Yanlış anlaşılmasın ben bu arabalara kötü demiyorum. Sadece Concorde sınıfı araçlar değiller ve yerini alamazlar. Symbol içinse alakası yok derim. Tamamen farklı amaçlar ve farklı müşteri tipi için üretilmiş bir araçtır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth

    Megane corroola hele ki symbol kesinlikle concorde'nin yerini alamaz. 21 yerini alacak olan toyota Avensis Renault laguna Ford mondeo gibi d segmenti araçlar olabilir ancak. Eğer temiz bir concorde ye denk gelirsen megane ya da corollanın ne kadar altta kaldığını kendin görürsün zaten. Yanlış anlaşılmasın ben bu arabalara kötü demiyorum. Sadece Concorde sınıfı araçlar değiller ve yerini alamazlar. Symbol içinse alakası yok derim. Tamamen farklı amaçlar ve farklı müşteri tipi için üretilmiş bir araçtır.



    ben onun için demedim ortada bir yanlış anlaşılma var. polis arabası gibi araçların yerini alıyor dedim.....
  • bu arabanın ferahlığında konforunda ve performansında sıfır araba almak istersen passat, accord, avensisten başka çare yok. köşeli yapısı akıl almaz bir iç hacim ve görüş sağlıyor. motoru çok iyi ve sorunsuz. uzun yolda 6.8 lt tüketimi yol bilgisayarında gördüm. bugüne kadar hep concorde'unu sattığına pişman olan adamların hikayesini dinlerdim, abartıyorlar derdim, şimdi ben de onlardan biri olmak üzereyim;)
  • renault 21 başlıbaşına özel bir araçtır efsanedir yani şöyle söyliyim şuan size 2030 yılında üretilecek bir araç nasıl gelirse r21 de çıktığı zaman öyleydi o zamanki araçlarda olmayan kimsenin bilmediği özellikler lüks donanımlar eşsiz konfor ve muhteşem motor
  • bilmeyene hikaye gelir ama kullanıpta beğenmedim diyeni bulmak biraz zordur..zamanının çok ötesinde araçlar olarak tasarlanıp üretilmişlerdi,değerini ve kıymetini bilenler ise herdaim kullanmaya devam ediyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.