Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (231. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.310.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 229230231232233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu da ilk resmim, arabamı haziranda aldım ama ancak bugüne koyabiliyorum, bu arada ben arka kapıları deldirdim ve tweeter koydurdum, expressionlarda yok bu, alarm da taktırdım, woofer da, resimlerini çekip koyarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tas7035 -- 5 Aralık 2009; 13:24:34 >
    _____________________________
  • fotoları göremedik, bekliyoruz.
    _____________________________
  • megane III yerli üretim satışı yapılmaya başlanınca ithal edilmeye devam edilecek mi

    yani sadece bursada üretilenler mi satılacak
    _____________________________
  • Artık sadece yerli üretim satılacak...




    quote:

    Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu

    megane III yerli üretim satışı yapılmaya başlanınca ithal edilmeye devam edilecek mi

    yani sadece bursada üretilenler mi satılacak
    _____________________________
  • Ben şahsen daha dolu diye işçiliği tercih ederdim..kalite farkı...ayrıca 2 cm daha yüksek araç..az değil bizim ithaller bile yüksek iken yerli üretim megane 3 ün 2 cm yüksekliği yol tutuşunu nasıl etkiler buda bir tartışma konusu....




    quote:

    Orijinalden alıntı: tas7035

    Ben megane hb expression sahibiyim, ülkemizde üretilen aynı versiyona bakınca burada yapılanda bana göre çok daha fazla donanım görüyorum: alüminyum alaşım jantlar+perde hava yastıkları+arka orta kolçak+ışıklı güneşlikler. Analog göstergeyi de her zaman tercih ederdim açıkçası. Tavan çıtaları honda ve birçok daha kaliteli markada da var ve bence hiç de kötü durmuyor. EE şimdi neyini beğenmiyorsunuz anlamadım, bana sorsanız ben yerli üretimi alırdım çünkü daha dolu, yanlış mıyım?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tas7035

    Ben megane hb expression sahibiyim, ülkemizde üretilen aynı versiyona bakınca burada yapılanda bana göre çok daha fazla donanım görüyorum: alüminyum alaşım jantlar+perde hava yastıkları+arka orta kolçak+ışıklı güneşlikler. Analog göstergeyi de her zaman tercih ederdim açıkçası. Tavan çıtaları honda ve birçok daha kaliteli markada da var ve bence hiç de kötü durmuyor. EE şimdi neyini beğenmiyorsunuz anlamadım, bana sorsanız ben yerli üretimi alırdım çünkü daha dolu, yanlış mıyım?


    işte türk tüketicisinin bu bakış açısını bildiklerinden bu kadar iki yüzlü ticaret yapma cüeti gösterebiliyorlar, hemde üretim yaptıkları ülkenin vatandaşlarına..
    kararan ayna ve kolçakla, ayıpları maskelemek hem kolay hemde presij bile katabilir size.
    "daha dolu" bile oluverir yerli araç.

    @tas7035

    bizim beğenmediğimiz şey yerli donanımın ithale olan kalite/fiyat performansı değil, baz model ve fiyat politikasının şuursuzca, tüketiciyi kandırarak ve aptal yerine koyarak yapılmış olması.

    renualt megan 3'ü türkiyede üretmeye kim bilir ne zaan karar verdi, bu yüzden ithal gelen tüm megan 3 ler burada üretilecek modele en yakın/siparişi karşılayabilecek model seçildi, buraya kadar herşey güzel..
    ama baz model ithal gelen expression, satıldığı fiyat ve donanım olarak, şu anda satılan yerli baz modele göre(otantik) tam bir hayal kırıklığı yaratıyor, beğenmediğimiz şey bu..

    segmentinin en düşük fiyatlı en boş arabası, belki lasnman belki ötv'nin getireceği yüksek satış düşünülerek seçildi.
    "ben bu fiyattan en boş, en düşük versiyonumu bu şekilde tüketiciye sunuyorum" diyor, hoop 3 ay sonra üretime geçince, "aslında hemen hemen aynı fiyata sis farsız, plastik kapı kollu vs.." modeli sunuyor.

    şu an bütçesi 35bin lira olan bir vatandaşın neden 2 hafta arayla sis farsız (ve diğer eksikler)bir megan3'e mecbur bırakıldığı beğenmediğim şey..

    ayrıca, kuzey afrika, orta doğu, uzak doğu(emin olmamakla birlikte) gibi ülkelere ihraç edilcek modellerin, ispanyada ve fransada üretilen araçlarla aynı işçilik ve malzeme kaliesi olacağını düşünen arkadaşlar için söyleyecek sözüm yok benim.
    harikalar diyarında mutluluklar.
    _____________________________
    '09 Megan 3 Expression 1.6 / Platin Gri




  • İşçilik konusunda bilmeden konuşuyorsunuz.TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır.Bunu Renault dünyasındaki herkes bilir.Ama ülkelere göre lansman içeriklerinin farklı olması konusunda haklı olabilirsiniz.Sonuçta HER MARKA ülke şartlarına göre karlarını maximuma çıkarmak için özellikleri değişik sunuyor.Satmayacak bir konfigürasyonun lansmanının yapılması kar yerine zarar getirir.Dijital gösterge olayına gelince şu anda yok ama ilerde yerli üretimlerde de olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 5 Aralık 2009; 23:37:17 >
    _____________________________
  • TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır derken kaynağınız nedir acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    İşçilik konusunda bilmeden konuşuyorsunuz.TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır.Bunu Renault dünyasındaki herkes bilir.Ama ülkelere göre lansman içeriklerinin farklı olması konusunda haklı olabilirsiniz.Sonuçta HER MARKA ülke şartlarına göre karlarını maximuma çıkarmak için özellikleri değişik sunuyor.Satmayacak bir konfigürasyonun lansmanının yapılması kar yerine zarar getirir.Dijital gösterge olayına gelince şu anda yok ama ilerde yerli üretimlerde de olacak.
    _____________________________
    Bir şeyden hoşlanmıyorsan, onu değiştir; değiştiremiyorsan da, ona bakış açını değiştir..

    Mary Engelbreit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti2004s

    TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır derken kaynağınız nedir acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    İşçilik konusunda bilmeden konuşuyorsunuz.TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır.Bunu Renault dünyasındaki herkes bilir.Ama ülkelere göre lansman içeriklerinin farklı olması konusunda haklı olabilirsiniz.Sonuçta HER MARKA ülke şartlarına göre karlarını maximuma çıkarmak için özellikleri değişik sunuyor.Satmayacak bir konfigürasyonun lansmanının yapılması kar yerine zarar getirir.Dijital gösterge olayına gelince şu anda yok ama ilerde yerli üretimlerde de olacak.



    Kaynağım Renault göstergeleridir.

    Sadece Türk işçiliğinin daha iyi olmasına rağmen sürekli aşağılanmasına karşıyım.

    Kaynak olarak aşağıdaki linke de bakabilirsiniz,bana inanmayabilirsiniz.

    www.tumgazeteler.com
    Apache HTTP Server Test Page powered by CentOS
    http://www.tumgazeteler.com/?a=3954875


    ya da google'a "en kaliteli renault fabrikası" yazarak kendiniz de bir sonuca varabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 6 Aralık 2009; 0:09:14 >
    _____________________________




  • Yerli megane ile ithal megane arasında ki işçilik farkı yokmu demek istiyorsunuz? Yazdıklarınız bu anlama geliyor da??? Kendinizi kandırmayın lütfen bizler Renault Megane sahibi olarak kendi araçlarımızı bile eleştirebiliyorsak sizin de RENAULT çalışanı olarak biraz objektif olmanızı öneriyorum...




    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    İşçilik konusunda bilmeden konuşuyorsunuz.TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır.Bunu Renault dünyasındaki herkes bilir.Ama ülkelere göre lansman içeriklerinin farklı olması konusunda haklı olabilirsiniz.Sonuçta HER MARKA ülke şartlarına göre karlarını maximuma çıkarmak için özellikleri değişik sunuyor.Satmayacak bir konfigürasyonun lansmanının yapılması kar yerine zarar getirir.Dijital gösterge olayına gelince şu anda yok ama ilerde yerli üretimlerde de olacak.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Yerli megane ile ithal megane arasında ki işçilik farkı yokmu demek istiyorsunuz? Yazdıklarınız bu anlama geliyor da??? Kendinizi kandırmayın lütfen bizler Renault Megane sahibi olarak kendi araçlarımızı bile eleştirebiliyorsak sizin de RENAULT çalışanı olarak biraz objektif olmanızı öneriyorum...




    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    İşçilik konusunda bilmeden konuşuyorsunuz.TR fabrikası en kaliteli üretim yapan fabrikadır.Bunu Renault dünyasındaki herkes bilir.Ama ülkelere göre lansman içeriklerinin farklı olması konusunda haklı olabilirsiniz.Sonuçta HER MARKA ülke şartlarına göre karlarını maximuma çıkarmak için özellikleri değişik sunuyor.Satmayacak bir konfigürasyonun lansmanının yapılması kar yerine zarar getirir.Dijital gösterge olayına gelince şu anda yok ama ilerde yerli üretimlerde de olacak.




    Öncelikle olaya objektif bakabilen biri olarak devam etmek isterim.İşçilik ayrı bir olay ülkelere göre sunulan opsiyonların zenginliği farklı bir olay.Bazı parçalar tamamen aynı bazıları ise fiyatı yüksek olduğu için farklı olabilir.Burada önemli olan sapla samanı birbirine karıştırmamak.Ben işçilik farkı yok demiyorum daha da ileri gidip Türkiye fabrikasının işçiliğinin tüm dünyadakiler içinde en yüksek kalite göstergelerine sahip olduğunu söylüyorum.inanıp inanmamak sizin elinizde,görsel olarak aracın daha güzel olması veya daha zengin özelliklerin sunulması ayrı bir olaydır ve işçilikle alakası yoktur.Anlatabildiğimi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 6 Aralık 2009; 0:10:01 >
    _____________________________




  • Belki de şöyle demek istediniz....Türkiye'de yerli üretim arasında ki en kaliteli üretim fabrikası Renault'tur...Bunu dile getirmek istediyseniz yorum yapamam çünkü doğrudur değildir bilemem...Ama ithal ile yerli üretim arasında ki işçilik farkını Renault çalışanı olarak farkedememişseniz Renault'ta çalıştığınıza şüphe duyarım açıkcası...
    _____________________________
  • Pekala işçilik olarak dünya da en yüksek göstergelere sahip Renault fabrikası neden ithal araçlarla aynı işçilikte yerli üretim yapmıyor? yerli megane fiyatları üç aşağı beş yukarı aynı olmasına rağmen?

    Öncelikle olaya objektif bakabilen biri olarak devam etmek isterim.İşçilik ayrı bir olay ülkelere göre sunulan opsiyonların zenginliği farklı bir olay.Bazı parçalar tamamen aynı bazıları ise fiyatı yüksek olduğu için farklı olabilir.Burada önemli olan sapla samanı birbirine karıştırmamak.Ben işçilik farkı yok demiyorum daha da ileri gidip Türkiye fabrikasının işçiliğinin tüm dünyadakiler içinde en yüksek kalite göstergelerine sahip olduğunu söylüyorum.inanıp inanmamak sizin elinizde,görsel olarak aracın daha güzel olması veya daha zengin özelliklerin sunulması ayrı bir olaydır ve işçilikle alakası yoktur.Anlatabildiğimi düşünüyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Belki de şöyle demek istediniz....Türkiye'de yerli üretim arasında ki en kaliteli üretim fabrikası Renault'tur...Bunu dile getirmek istediyseniz yorum yapamam çünkü doğrudur değildir bilemem...Ama ithal ile yerli üretim arasında ki işçilik farkını Renault çalışanı olarak farkedememişseniz Renault'ta çalıştığınıza şüphe duyarım açıkcası...


    Neyse birşey demiyorum daha fazla.Kimseye birşey ispatlamak zorunda değilim.Yukarıda durumu özetledim ama anlamadınız sanırım.Armutla elmayı kıyaslamakta ısrar ediyorsunuz.Aslında bilgi olarak çok daha fazla bilgi verebilirim ama bu bilgileri paylaşmam yasal olarak sorun yaratabilir.O yüzden ara ara bu başlığa girerek yanlış bilgi içeren mesajları düzeltmeye devam edeceğim.Bunu da tamamen normal bir kullanıcı gözüyle objektif olarak yapacağımdan şüpheniz olmasın.Buralarda yazan birçok arkadaş hiçbirşey bilmeden bol keseden sallıyor,benim karşı olduğum nokta da bu.
    _____________________________




  • Yukarı da yazdığınız konuyu yeni gördüm beraber yazdığımız için cevapları gecikiyoruz yazdıklarımızı görmekte...Şimdi haklı olduğunuz konular vardır elbet ki..Ancak benim savunduğum tek şey İthal ile yerli üretim arasında ki işçilik farkı..Fiyatmış,artılar eksiler,opsiyonlar yada başka birşey değil...sadece arada ki işçilik farkı olduğunu savunuyorum o kadar...




    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Belki de şöyle demek istediniz....Türkiye'de yerli üretim arasında ki en kaliteli üretim fabrikası Renault'tur...Bunu dile getirmek istediyseniz yorum yapamam çünkü doğrudur değildir bilemem...Ama ithal ile yerli üretim arasında ki işçilik farkını Renault çalışanı olarak farkedememişseniz Renault'ta çalıştığınıza şüphe duyarım açıkcası...


    Neyse birşey demiyorum daha fazla.Kimseye birşey ispatlamak zorunda değilim.Yukarıda durumu özetledim ama anlamadınız sanırım.Armutla elmayı kıyaslamakta ısrar ediyorsunuz.Aslında bilgi olarak çok daha fazla bilgi verebilirim ama bu bilgileri paylaşmam yasal olarak sorun yaratabilir.O yüzden ara ara bu başlığa girerek yanlış bilgi içeren mesajları düzeltmeye devam edeceğim.Bunu da tamamen normal bir kullanıcı gözüyle objektif olarak yapacağımdan şüpheniz olmasın.Buralarda yazan birçok arkadaş hiçbirşey bilmeden bol keseden sallıyor,benim karşı olduğum nokta da bu.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Neyse birşey demiyorum daha fazla.Kimseye birşey ispatlamak zorunda değilim.Yukarıda durumu özetledim ama anlamadınız sanırım.Armutla elmayı kıyaslamakta ısrar ediyorsunuz.Aslında bilgi olarak çok daha fazla bilgi verebilirim ama bu bilgileri paylaşmam yasal olarak sorun yaratabilir.O yüzden ara ara bu başlığa girerek yanlış bilgi içeren mesajları düzeltmeye devam edeceğim.Bunu da tamamen normal bir kullanıcı gözüyle objektif olarak yapacağımdan şüpheniz olmasın.Buralarda yazan birçok arkadaş hiçbirşey bilmeden bol keseden sallıyor,benim karşı olduğum nokta da bu.


    ben de yanlışları, hatta saçma sapan yazıları düzelttiğim için fanatik olarak isimlendirildim

    Hatta bana da Renault çalışanı denmişti bi keresinde.

    Megane III & Fluence başlığımıza da bekleriz. sadece bilgi amaçlı başladık orda. Bilgilerinizden faydalanmak isteriz. Gerçi ilk mesaja kocaman harflerle yorum yapmayalım dememe rağmen, yine kendini tutamayanlar oldu. Neyse "depremle yaşamayı öğrenmemiz lazım" diyeyim, konu anlaşılsın...
    _____________________________
    2013 C4 Grand Picasso Intensive Tek. ve Güv. Paket, Nikon D500, Nikon 500mm f/4G VRII, Nikon 14-24, Nikon 50mm 1.8G, Nikon 300mm f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Samsung 65" KS9500, Panasonic 46ST33E, Galaxy Watch 46mm, HP Omen 17-w200nt, Galaxy S10 , Galaxy Tab S3, Sis Farı Süs Farı Değildir




  • "..... Gerçi ilk mesaja kocaman harflerle yorum yapmayalım dememe rağmen, yine kendini tutamayanlar oldu. Neyse "depremle yaşamayı öğrenmemiz lazım" diyeyim, konu anlaşılsın..."
    bu mesaj bana galiba, çünkü toplam 2 sayfaya bakınca benden başka eleştiren veya sein tabirinle "kendini tutamayan" başka kimse gözükmüyor,bu nasıl bir anlayış, böyle bir şey olabilir mi? bir ürün olumlu olumsuz yanları ile tanınır ve karar verilir, ayrıca genel bir forumu sahiplenip böyle bir uygulama yapılabilir mi, eğer böyle bir düşünce varsa Grande puntocuların yaptığı gibi ayrı özel bir site-forum oluşturmak veya kişisel bir blog oluşturup oradan devam etmek gerekir.
    _____________________________
  • Meganehblerin c segmenti araçlar içinde nadir bulunan cam tavan opsiyonu özelliğini kaybetmesi büyük bir eksi bence.Kart sistemi de sadece privilegede var görünüyor.Navigasyon sadece privilagede opsiyon,diğerlerinde yok.2cm yükseltilmesi de ilginç geldi bana çok da alçak değildi araba ama?
    _____________________________
    Veni, vidi, vici
  • Benim de bildiğim Türk işçiliğinin diğer fabrikalara göre iyi olduğu yönünde. Ancak kullanılan malzeme kalitesi aynı değil bence. Arabanın görünmeyen kısımlarını bilemiyorum ama iç döşeme, kaplamalardaki malzeme kalitesinin yerlilerde daha düşük olduğunu düşünüyorum bir alıcı olarak.
    _____________________________
    2009 Subaru FORESTER X-Limited
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Şahsi görüşüm olarak bence Türk işçiliğini tartışmamamız gerekiyor. Sonuç olarak yıllardır Megane 2 araçlar da bu fabrikada üretildi ve Türk Tüketicisi tarafından sınıfında uzun süredir en çok satın alınan araç olarak tarihte yerini aldı.
    Araçta ufak tefek kronik sayılabilecek arızalar mevcuttu (özellikle ilk serilerde ateşleme bobini arızası ve kapı kollarının soyulması gibi) ve takdir edersiniz ki bunlar işçilik hataları değil parça (ürün) hataları idi. Ve sonunda bu ürünlerdeki sıkıntılar da giderildi ve araç sorunsuz olarak üretilmeye devam edildi.
    Elbette ki bazı araçlarda bazı işçilik hataları olmuş olabilir, bence bunun da kabul edilebilir sınırlarda kaldığını söyleyebilirim. (Geri çağırma veya kronik işçilik hataları ile karşılaşılmadı)

    Bence burda tartışmamız gerek konu, Renault Mais in Türk tüketicisini hala saf zannetmesi veya saf yerine koymasıdır.

    Tüm arkadaşlara sormak isterim :

    1)Araç neden 2 cm yükseltilmiştir? Sizce sebep Türkiye koşullarına uyum mudur yoksa maliyet kaygısı sebebiyle muhtemelen Fluence'da kullanılan aynı tek tip amortisör ve ekipmanları kullanma gerekliliği midir?
    2)Aracın göstergeleri dijital yerine neden analog olarak değiştirilmiştir? Bugüne kadar göstergelerde bir sıkıntı yaşanmış mıdır yoksa yine Fluence'da da kullanılan aynı tek tip göstergenin "maliyet kaygısı" yüzünden kullanılması mıdır?
    3)Aracın benzinli modellerinde neden şanzıman 6ileri den 5ileri ile değiştirilmiştir? Yoksa bu da stok fazlası ve sabit ürün olduğu ve maliyet kaygısı sebepli midir?
    4)Araca Privilege, yani en üst donanım opsiyonu eklenmesiyle birlikte neden hala ESP ve Xenon paketi hem yalnızca! birlikte ve opsiyon! olarak satın alınmaktadır?
    5)Eller serbest ve navigasyon opsiyonu neden artık en üst donanımda sunulmaya başlanmıştır?
    6)Privilege, yeni ve en üst donanım olmasına rağmen neden Dynamique versiyonu ile aynı fiyata satılmaktadır?

    Eminim daha söylenebilecek birçok husus vardır. Eğer bu soruları yüksek sesle sorarsak eminim ki duyarsız kalınmayacak, Türk tüketicisi bu işten karlı çıkacaktır.

    Renault Mais'e bir konuda özellikle teşekkür ediyorum ki, o da Renault'un ürün gamının neredeyse tamamında Yerli üretim için onay alınmış, üretime başlanmış ve hatta gelecek için de çok önemli anlaşmalara imza atılmıştır (Elektrikli fluence projesi gibi)
    Böyle büyük bir başarıyı elde etmek için kaliteli bir altyapıya, kaliteli üretim yapan tesise ve kaliteli işçiye ihtiyaç duyulmaktadır ki Renault Türkiye ve Türk insanı bunu başarmıştır. Ve onbinlerce, hatta yüzbinlerce insana iş imkanı sağlamış, bir ekmek kapısı yaratılmıştır.

    Umarım bu donanım ile ilgili konuya da bir an önce el atılır, ithal araçlara harcanan paralar yurtiçinde kalır, ekonomimiz canlanır ve kazanan biz oluruz.

    Yazmış olduğum yazılar tamamiyle şahsi görüşüm olup, yapılacak olan yorum ve eleştirilere saygım sonsuzdur..:)

    Saygılarımla..
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 229230231232233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.