Şimdi Ara

Redmi Note 12 Pro 5G Şebeke Problemi hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Trendyoldan bu ürünü satın aldım ancak 4.gününde şebeke sorunu yaşamaya başladım. Kendi kendine şebekesi gidip gelmeye, 4.5G kendi kendine gidip 3G'ye düşüyor internet akabinde o da gidiyor.

    Ürünü iade etmek istedim ancak "Üretim kaynaklı sorun bulunamadı" gerekçesi ile iadem reddedildi.

    Bu konuyu Trendyol Canlı Destek ile görüştüm. Bu ürün ithalatçı garantili bir ürün. Eğer firma bana iade & değişime uygundur raporu verirse o zaman bana yardımcı olacaklarmış.


    Sorum şu; Redmi Note 12 Pro 5G bu üründe aynı sorunu yaşayan var mı ? yada ben bu sorunu kendim halledebilir miyim ?




  • İthalatcı garantili ürün dedikleri büyük ihtimalle dirençle imei atılmış cihazdır.

  • Bu cihaz için türkiyeye resmi olarak gelmediği söyleniyor. Çekim meselesi band 20 konusundan olmasın? Çin için üretilenlerde band 20 yok diye biliyorum.

  • damn2u kullanıcısına yanıt

    Peki yetkili servis tarafından yenilen İMEİ atılması durumunda mevcut sorun hallolur mu ?

  • Katip3463 K kullanıcısına yanıt

    Cihazı iade edin, bunların yetkili servisi falan yok, bildiğin sokak satıcıları gibi "garantisi benim abi sen merak etme" modundalar. Denetleme olmadığı için böyle şeyleri bile satabiliyorlar maalesef. Lütfen bundan sonra "ithalatcı garantili" denen ürünlerden uzak durun ve distribütör garantili ürünleri tercih edin.

  • damn2u kullanıcısına yanıt

    Trendyol üzerinden satıcıya iade etme girişiminde bulundum. Ürün geri gönderildi. Gerekçesi; "İade reddedilme sebebi: Üretim kaynaklı sorun bulunmadı"

    Trendyol ile bu konuyu görüştüğüm de yetkili servisten "iadeye yada değişime uygundur" diye uygun görülmesi gerekiyormuş.

    Trendyoldan gönderilen faturaya baktım. Faturada herhangi bir İMEİ bilgisi de yazmıyor. (Sanırım çakma fatura)

  • Katip3463 K kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakem heyetine taşımanız gerekiyor konuyu.

  • damn2u kullanıcısına yanıt

    Bugün yetkili servise götüreceğim. Onların tutumuna göre süreci yöneteceğim.

    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katip3463 -- 2 Şubat 2024; 11:8:8 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.