|
Herkese merhaba, Arkadaşlar 1 ay önce kardeşimi kaybettik. Malesef ödeyemeyeceğimiz miktarda SGK ve çeşitli borçları olduğunu öğrendik. Kardeşim bekardı ve hicbir mal varlığı yok. Babam bir avukata danışmış. Borcun sağ baba ve anneye kalacağını, reddi miras yapılması gerektiğini söylemiş. Babam reddi miras işlemlerini yapmış. Babam reddi miras yaptığı için borç kardeşlere intikal eder mi? Kardeşlerin de reddi miras davası acması gerekir mi? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Doğrulmaya Azmin Niçin Böyle Süreksiz,
Sen mi Yoksa Ümidin mi Yüreksiz. Ümitsizlik Öyle Bir Bataktır ki Düşersen Boğulursun, Azmine Sımsıkı Sarıl Bak Ne Olursun! |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






