Şimdi Ara

Ram Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Elimdehttp://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-p43t-es3g_10/ anakart bulunuyor.Pentium Dual Core E6600 3.06 işlemci . PowerColor Hd6790 ekran kartım var.



    4 adet ram slotum var şu an bende hi-level 2x2 dual kit 1333 mhz cl9 ram bulunuyor.Geçen gün vatanbilgisayardan aldığım kingston 2gb 1333 cl9 rami taktığım zaman 6gb olarak görüyor ama 4 gb kullanılabilir yapıyor.Biostan baktıgımda 6gb görmüyor.Anakartın kullanma klavuzuna ram destegine baktığımda Single layer olarak 1gb dan yukarısını desteklemiyor anakartı yani öyle görünüyor.Genede yanlış bakmış olabilirim , bilgisi olan arkadaşlarına yardımına ihtiyacim var aksi taktirde rami satıp diger 2 slota bi dual kit daha almayı düşünüyorum.


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.



    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hdd sorunu
    17 yıl önce açıldı
    Ekran kartı, anakart sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.