Şimdi Ara

R21 concorde mi tempra 2.0 ie mi tercihiniz hangisi olurdu? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
33.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 94 kasa Opel vectra 2.0 GT yi hiçbirisine değişmem...
  • ne oldu şimdi arkadaş ne aldı merak ettim doğrusu
  • Tempra ,özellikle dayanıklılık konusunda bence broadway le bile çekişemez sapır sapır dökülen bir araç. Concorde ise ,şu an çok daha iyi arabalara binenlerin bile saygısını kazanmış bir otomobildir.Kesinlikle concorde.Tabi 2.0 148 lik tempranın performansına diyecek bir şey yok , sadece bu yeterli bir sebep olamıyor malesef.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    94 kasa Opel vectra 2.0 GT yi hiçbirisine değişmem...

    +1

    opel 2.0 GT mükemmel bi araç hala sonmodel araçlara hem yol tutuşta hem performansta kafa tutar

    1996 da 94 model bi tepra 2.0 i.e. miz vardı 230 km/s hızı gördüğümüzü hatırlıyorum performans çok iyiy di ama çoook fazla yağ eksiltiyodu ve çok yakıyodu 96 nın sonunda sattık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ogün®

    Concorde da, Tempra da araba değildir. Hele bir de Tempranın 2.0 ı, asla yaklaşmayın.
    Yok asfaltta herkesi tokatlarmış da, yok sesi süpermiş de.
    Tempranın motorunun yağ yakması, göstergesinin arıza yapması, ön takımının zırt pırt arıza yapması kronik sorunlarıdır. Bu yüzden aynı model tempralar, şahinlerle aynı fiyata. Yoksa millet niye şahin, doğan alsın?

    Concorde a gelince, o kasa ile kilometrede en az 35 kuruş yakar. Çok çok eski oldukları için artık parça parça dökülüyorlar.

    Her iki araba da sanayinin yolunu ezberletir.

    7-8 milyara hem konforlu, hem dayanıklı, hem sorunsuz araç almak mümkün olsaydı, sırf daha yeni olsun diye kimse 20-30 milyarı götürüp arabaya bağlamazdı.
    Saygılar


    tabıkı 30 mılyar ödeyıp karsılını alıcaksın iyi 30 mılyar yatır bde sanayıyemı gelıcektın 7-8 mılyarlık araba sanayıye gıtmesı doğal cunku yenı arac gbı zırt pırt servıse gıtmıyorlarda ondan bende concorde var ve yılda 2-yada 3 kez sanayıye uğrarım oda ufak tefek ışler ıçın onun dışında banamısın demıyor lpg ıle 210 rahat vuruyor 7-8 mılyarlık aracların içlerınde en fazla performans ve konfor verıyor




  • 2000 motor araç yerine 1.6 tempra düşünülebilir..
    parçası ucuzdur renoya göre tempranın fakat kaporta renoya göre dayanıksızdır..
    klimalı 4 cam otomatik 1.6 16v hid dir. bir tempra bulunabilir sx ak modeli 94-95 7 bin lira civarıdır..
    bence concorde için değmez çok yakar az kaçar lpgde. parçası sıfır zaten yoktur
    ikinci el çıkmalar bile pahalıydı şuan tempra var kurban olayım tempraya parçası şahinle aynı
    bulunurlukta neredeyse aynı fiyata
  • tabiki tempra concorde die arabamı kaldı yaw arabalar yolda dökülüyor tempra sxa üstüne tanımam concordeyi havada karada tokatlar
  • vay be neydi o günler concorde safrane 1. nesil laguna

    renaultun bitirme çalışması gibi özendiği araçlardı eğer öyle devam etseydi belki de şu an premium sınıf araç üretiyor olurdu renaultun kalite seviyesini uç noktaya çıkardığı araç avantime idi ama tipinin kurbanı oldu ben de temiz bi concorde yi hiçbirine değişmem safrane biturbo hariç
  • concorde üst sınıf arabasıydı gerçekten. o dönemde concorde lansman reklamını hatırlayanlar vardır bekli.

    kırmızı bi concorde iskeleden gölde yüzen büyükçe bir salın üzerine atlıyor. salda beyaz elbiseli bir hatun. Dün gibi hatırlıyorum. Bizde o zamanlar vw golf 2 vardı. siyah, üç kapı. en sevdiğim arabamızdı..
  • 4 senelil konu ama bende hortlatayım bi kerecik :D
    bu arada tabiki tempra
    www tempra tipo com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mahoni_71 -- 21 Mayıs 2009; 0:51:20 >
  • Bu kavga bitmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ototube

    Bu kavga bitmez.


    Bence de bitmez.

    Müsait olan arkadaşlar yine bu forumdaki yazdıklarıma bir göz atabilirler.

    http://forum.donanimhaber.com/m_31742535/tm.htm
  • Her daim CONCORDE diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eggys

    abi kesinlikle concorde

    tecrübelerle sabittir.
  • Yine hort...
    Tempra alacak kişi tempradan anlamalı.
    Tempra elektronik olarak karmaşıktır bu yüzden önüne gelen ustaya gitmemeli.
    Ekonomi düşkünü ş.içi tempraya binmemeli.

    15 - 20 yaşındaki bir arabayla dijital bir kokpit.Gece keyif veren bir sürüş.Yaşıtlarına göre üstün bir yol tutuş.Motor hırıltısı.Bastığında kükreyen bir motor isteyen.Yakıtı değil egolarını önemseyen biri arabadan da anlıyorsa tempra 2.0 16v cat alsın sonra da o temprayla bir aşk yaşasın
    Aşk yaşayan çiftler birbirlerine olan kâhırlarını severek çekerler çünkü birbirlerine aşıktırlar.Ve aslında onlar kendilerine kâhır edildiğini değil de naz yapıldığını düşünürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 14 Aralık 2010; 12:03:23 >




  • Vay be ne konuymuş. 2.0 Tempra ve Renault 21 tartışmaya bile gerek yokmuş aslında. Piyasası olan Tempra, estetik olarak güzel duran Tempra, o motorla tüm dünyaya ün salmış olan Tempra(2.0 16v), donanım olarak dolu olan Tempra, yedek parçası ucuz olan da Tempra.

    Bir de şu dikkatimi çekti imzasında Renault'la ilgili alakası olmayan herkes Tempra demiş bir kişi hariç Renault imzalılar ise Concorde demiş enteresan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulbulinho -- 14 Aralık 2010; 20:28:27 >
  • Her ikiside bu şartlarda alınmaz ama alınacak olsa bile tempra çok daha iyi bir tercihtir bana göre
  • selamlar
    ben ikisi arasında bir tercih yapmak durumunda olsaydım kesinlikle concordeyi tercih ederdim.
    ikisinin de avantajları dezavantajları var
    fakat concorde daha ağır basıyor,bi kere temprada kasa çok hantal gözüküyor oturak değil arazi aracı gibi.fakat bu görüntüye aldanıp bozuk yola girmeye gelmez yada biraz sert bir setden geçmeye anında öntakımı dağıtır.Allah muhafaza süratli giderken böyle birşey olsa bir çukura girsen yandın,kaportası çok zayıf çabuk çürüyen bir arabadır tempra,ben 120 km hızla giderken 15 metre yükseklikte dik şarampolden aşağıya yuvarlanan bir concorde gördüm ve 60 km hızla giderken arkadan bir arabaya çarpan bir tempra,concordeyi topladılar hala biniyorlar tempra ise ön taraf motor dahil talaş oldu.

    ülkemizde araba kıymeti bilen yok benim için parça sıkıntısı da yok.Concorde almayı düşünürüm ve gözüm kapalı alırım.Çıkmacılarda concorde parçası bol miktarda mevcut artı yurt dışından tanıdıklarımıza getirtme ihtimalimiz de yüksek,yada nakliye işi ile uğraşan arkadaşlarınız varsa söyleyin getirsinler.aracınızın kıymetini bilin ona özenin arızadan arızaya sanayiye götürürsünüz sonra concorde çok sorun çıkarıyor dersiniz,yağını suyunu koy concorde 20 yıl daha gider.LPG takıldığında Kuş serisinden daha az yakar daha çok kaçar,yolda güven verir.
    Ben devir saatini de görmek isterim araç kullanırken,fakat bu imkanı yeni tempralarda görmek zor.




  • merhabalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunkrgl -- 3 Mayıs 2013; 12:03:02 >
  • 2.0 16V İE kesinlikle efsane olmuş bir araçtır..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.