Aracı 123.000 de satın aldım, ilk aracım olduğu için titiz davrandım 8bin km den sonra rutin bakımlarını yaptırdım. Yağını(mobil 1 esp) ve filtlerini kendim netten alıp bakımını öyle yaptırdım hep. Yıllardır gittiğimiz ustada yapıldı bakımları, şu ana kadar extra olarak sadece z rot lar değişti.
140.000 bakımı yaptırıcam ama yine bildiğim ustadan şaşmasam mı? Yoksa 140.000 bakımı önemli servise mi götürsem?
140.000 bakımında baktırmam, değiştirmem, kontrol edilmesi gerekenler nelerdir özellikle multijetler için.
Ayrıca enjektör temizliği vs de yaptırmak istiyorum, serviste yapılan carbon clean işlemi randıman verir mi? Sonuçta araç km yüksek. Forumlarda genelde carbon clean den ziyade bosch servisleri enjektörleri söküp temizleyip test edip takıyorlarmış. O daha mı verimli olur?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme