Şimdi Ara

Psu tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
24
Cevap
0
Favori
178
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    182 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TİTAN-X

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14

    Arkadaşlar iki psu arasında kaldım bi yardım edin. Hem sessizlik hem verimlilik konusunda.

    1.http://www.vatanbilgisayar.com/corsair-cp-9020048-eu-cx-serisi-80plus-600w-guc-kaynagi/productdetails.aspx?I_ID=63149

    2. Xigmatek 600W. NRP-PC602 modeli olup 80+

    kardeş bu işi proflar daha iyi bilir onlardan bol ne var ....ama dilim döndüğü kadarıyla...alacağın psu 12v tek kanaldan versin..12v amper çıkışıda ne kadar yüksek olursa iyidir.üzerinde yazar(+12v 32A--62A) diye....ayrıca çoğu arkadaşın yanlış bildiği bir şey bu 80+ olayının bilgisayara katkısı yok sadece cebine katkısı var...nasıl var.nasıl buzdolaplarda A+/A++/A+++ sınıflandırma varsa artık psu bu şekilde sınıflama var.80+ yok diye kötü anlamına gelmiyor.sadece 80+ biraz daha elk tasarufu yapıyor bu kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: zetronom

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14

    Arkadaşlar iki psu arasında kaldım bi yardım edin. Hem sessizlik hem verimlilik konusunda.

    1.http://www.vatanbilgisayar.com/corsair-cp-9020048-eu-cx-serisi-80plus-600w-guc-kaynagi/productdetails.aspx?I_ID=63149

    2. Xigmatek 600W. NRP-PC602 modeli olup 80+

    kardeş bu işi proflar daha iyi bilir onlardan bol ne var ....ama dilim döndüğü kadarıyla...alacağın psu 12v tek kanaldan versin..12v amper çıkışıda ne kadar yüksek olursa iyidir.üzerinde yazar(+12v 32A--62A) diye....ayrıca çoğu arkadaşın yanlış bildiği bir şey bu 80+ olayının bilgisayara katkısı yok sadece cebine katkısı var...nasıl var.nasıl buzdolaplarda A+/A++/A+++ sınıflandırma varsa artık psu bu şekilde sınıflama var.80+ yok diye kötü anlamına gelmiyor.sadece 80+ biraz daha elk tasarufu yapıyor bu kadar

    Eyvallah. :) verdiğin bilgiler için teşekkürler. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    eRDeM




  • Yarbay
    15275 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Seasonic aslında eski bir markadır, ama pek yaygın değil, veya sen denk gelmemişsin demek ki.. Ama kaliteli markadır, düşünmeden alabilirsin..
    _____________________________
    İşlemci: AMD FX 6300 @ 3.5/4.1 GHz Soket AM3+ // Anakart: MSI 990FXA-GD65 DDR3 1866 MHz Soket AM3+ // RAM 1: Kingston HyperX Savage 8 GB DDR3 1600 MHz CL9 // Ekran Kartı: Sapphire HD 5770 1 GB GDDR5 128 Bit DX 11 // Hard Disk 1: Seagate 3.5" 1 TB SATA 3.0 64 MB // Hard Disk 2: Seagate 3.5" 500 GB SATA 3.0 16 MB // Harici Disk: Maxtor M3 1 TB USB 3.0 // Kasa: Dark Samurai 4 x USB MidT ATX (6 Fanlı) // PSU: Thermaltake Litepower 550 Watt V2 // Monitör: ViewSonic VX2363SMHL 23" Full HD 1920x1080 IPS 2 ms..




  • Teğmen
    182 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Seasonic aslında eski bir markadır, ama pek yaygın değil, veya sen denk gelmemişsin demek ki.. Ama kaliteli markadır, düşünmeden alabilirsin..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Seasonic aslında eski bir markadır, ama pek yaygın değil, veya sen denk gelmemişsin demek ki.. Ama kaliteli markadır, düşünmeden alabilirsin..

    Tekrar teşekkür ederim. İçime su serptiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    eRDeM




  • Binbaşı
    1082 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Seasonic aslında eski bir markadır, ama pek yaygın değil, veya sen denk gelmemişsin demek ki.. Ama kaliteli markadır, düşünmeden alabilirsin..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefret14


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigas

    Sessizlik açısından özellikle diğer psulara taş çıkartır :)

    Tekrar teşekkür ederim hocam. Birinciyi alcam artık hafta sonu vatan indirimiyle. :)

    Ben de 1. olanı öneriyorum.. Ancak ileride (1-2 sene sonra), CF ya da SLI yapmayı düşünüyorsan Corsair CX600'ün bunu desteklemediğini hatırlatayım..

    Çok güzel. masraf artıyor yine. önerdiğiniz bi psu varmı? Yada şu nasıl:

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/psu-guc-kaynagi-power-supply/seasonic-m12ii-80-plus-bronze-620w-guc-kaynagi.html

    Bu güzel bak.. Hem kaliteli, hem sessiz, hem 80+, CF / SLI destekliyor, fiyatı da güzel.. Tek olumsuz yanı 12v kombine gücü 576 Watt yazıyor.. O da yeter herhalde..

    Hocam bide merak ettiğim nokta şu. Bu psu diğerinden daha çok elektrik yakar dimi? Telefondan girdiğim için diğerini araştıramadım gerçi tam olarak.

    Zannetmem kardeşim, ürün gayet iyi, yüksek kaliteli ve düşük enerji tüketimli bileşenlere sahip.. Yaksa yaksa CX600 kadar yakacaktır bana göre..

    Eyvallah hocam. Çok teşekkür ederim.

    Ne demek kardeşim, vazifemiz.. için rahat etmediyse kendi link attığın PSU'nun sayfasındaki özellikleri bir oku, bayağı güzel şeyler yazıyor.. Yorumlara da bir bak mutlaka..

    Hocam yorumlar aklımı çeldi zaten. psu markasını daha önce hiç duymamıştım ama forumdan bi abim tavsiye etti. Ve yorumlarda acayip sessiz falan yazıyor. Bende aylardır sessiz biley arıyorum. Çok çektim çünkü bu kasadan gelen seslerden. Hergün baş ağrısı resmen. Çarşı grubunun desibel rekorunu kırıyordu benim pc hergün.

    Seasonic aslında eski bir markadır, ama pek yaygın değil, veya sen denk gelmemişsin demek ki.. Ama kaliteli markadır, düşünmeden alabilirsin..

    evet seasonic iyi markadır güvenle alabilirsin...
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.