Şimdi Ara

PROTON 416 TECRÜBELERİM, MERAK EDİLENLER (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
3
Favori
29.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • derememo D kullanıcısına yanıt

    Merhaba. 2 yıla yakındır 416 glxi sedan kullanıyorum. Bana çok hışır olanı denk geldi. Daha doğrusu ben hiç bakmadım çok önemsemedim. 50 bine almıştım. Biraz temizi olsaydı çok daha memnun kalırdım. Baya masraf ettim ama yine de güzel araba. Şimdi motor yaptırıp zırh kaplama yaptıracağım. Toplamda 100 bin masraf etmiş olacagim 2 yılda. Araba alacak gücüm yok. 2 yıl daha binerim temiz temiz. İstanbul'da yenidoganda ustası var gayet iyidir. Tuncer usta. Ha bu arada parçaları fırsatçı parçacılar yüzünden biraz pahalli. Ama parça konusunda genel anlamda sıkıntı yasamadim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Predatör. kullanıcısına yanıt

    Hangisini almak daha mantıklı. 416 mı 415 mi ? Yakıt konusunda çok fark var mı ? 416 İstanbul trafigii LPG de Kac litre yakıt yakar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapayzeka037 kullanıcısına yanıt

    416 daha mantıklı. Ben çok kurcalanmışına denk geldim hiç bakmadım. Biraz bakimlisini almaya dikkat et. Km göstergesi kronik çoğunda durur orijinal vs derlerse pek aldırış etme. Rölanti dalgalanması olur genelde o da rölanti motorundaki tamir takimi değişince oluyor. Tuncer usta onu hiç takmaz hatta. Camlar fitillerden veya kızaklar dan dolayı ağır inip kalkar. Otomatiğe pek bulaşmayin derim. Benimki daha önceden otomatikmiş manuele cevirmişler. Benim aracım bu haliyle bile İstanbul Ordu arası 2 yıl dolmadan 5 kere gitti geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada yakıt olarak genelde kartal tuzla arasi 30 km yol yapıyorum günlük. 100 km de maksimum 10-11 lt LPG tüketiyor. Dikkate etmem az yaksın diye ki çok makul yakıtı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araç esasında mitsubishi lancer 5. jenerasyonun proton amblemleriyle satılmış halidir. motor, şanzıman, iç tasarım, elektronik hepsi mitsubishi'dir bu nedenle oldukça sağlam, konforlu ve kaliteli bir araçtır. ha yukarıda bir arkadaş şanzımanı eski nesil demiş o dönem satılan mitsubishi'lerden farklı demiş evet ufak tefek farklar tabiki olacaktır ana üreticiyle. ama bu proton'un sıkıntılı, sorunlu bir araba olduğu anlamına gelmez sadece mitsubishi'nin daha eski teknolojisine sahip olduğu anlamına gelir. aynı şekilde proton 315 modeli de esasında yine eski nesil mitsubishi colt'un ta kendisidir.


    gelelim alınır mı mitsubishi'nin bile yeri geliyor bazı parçaları kolay bulunuyor (özellikle küçük şehirlerde) proton'u bulmak çok daha zor olacaktır. çıkmasını bulursunuz ya da çin'den aliexpress'ten bulursunuz ama beklersiniz araba yatar. artık eski araçlar bunlar en genci 25 yaşında (jet fadıl'ın getirdiklerini kastediyorum). ama öyle kolay bozulacak araçlar da değildir 25-30 yaşındaki toyota ile benzer sorunsuzluktadır ama toyota kadar kolay ve ucuza parça bulamazsınız toyota'nın ikinci elde daha değerli olma sebeplerinden birisi de budur. eğer ucuza araba arıyorum, sorunsuz olsun, donanımlı olsun, japon kökenli olsun diyorsanız alın. proton sahibini üzmez.





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.